MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Grado de Educación Social
Advertisements

Competències ètiques en la formación universitària
La qualitat, garantia de millora.
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
LA LLEI D’EDUCACIÓ de CATALUNYA
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Programa de Transició Escola Treball
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS VIARIS
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
1 u n i t a t L’educador infantil.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Cicle administració IES LLOIXA.
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Perfil d’arquitecta d’informació
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
I ARA, QUÈ PUC FER?.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Recerca a l’Atenció Primària:
Projecte d’Intervenció Integral del Nucli Antic
ORGANITZACIÓ A) Alumnat que vulguin certificat d’aprofitament
va aprovar la Llei de Millora de barris.
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
SERVEIS SOCIALS BÀSICS
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
ICQP Decret 176/2003 de 8 de juliol de creació de l’Institut Català de les Qualificacions Professionals. Funcions: 1. Definir i actualitzar permanentment.
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
La formació professional, una opció de futur i amb futur
EL DRET LABORAL.
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
EL PROCÉS INTEGRAL DE COMPETÈNCIES
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Serveis de Formació.
Treball i aprenentatge en xarxa
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Línies mestres de la futura Llei del Sistema de Formació Professional
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
MEMÒRIA CITE 2005 Dades estadístiques.
Gestió participativa dels projectes de centre
IV Espais d'experiències.:pràctiques comparades
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
Assessorament de la Formació en Competències
Dona Kolors, Innovació social en costura
Convivència i Mediació Escolar
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
CICLES FORMATIUS.
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP

PREGUNTES Necessitat d’un professional en resolució de conflictes? Quin és l’espai professional? Qui pot treballar? Quin model s’utilitza? Característiques pròpies? Professió autònoma? Què passa amb altres professions de base? Particularitats respecte la mediació? Denominació del nou professional? (afegida) Quina resposta dóna l’ADMINISTRACIÓ?

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS SISTEMA INTEGRAT (I) Professió Qualificacions Títol Ocupació Qualificació Certificat Lloc treball Unitats comp. T/CP parcial Funció Unitat comp. Mòdul formatiu Tasca Competència Objectiu/Cont.

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS SISTEMA INTEGRAT (II) Orientació: Acollida Assessorament Acompanyament Qualificació: (procés) Acreditació de l’experiència laboral Formació professional

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS PERFIL / ITINERARI DE QUALIFICACIÓ ESO + BATX Social + Competències de nivell 3 de la família professional de SERVEIS SOCIOCULTURALS I A LA COMUNITAT, àrea professional de: ATENCIÓ SOCIAL, i les qualificacions següents:

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS PERFIL / ITINERARI DE QUALIFICACIÓ (II) OPCIÓ 1: MEDIADOR COMUNITARI Identificar context d’intervenció Prevenir Planificar i implementar Valorar Perspectiva de gènere

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS PERFIL / ITINERARI DE QUALIFICACIÓ (II) OPCIÓ 2: DINAMITZADOR COMUNITARI Relacionar-se agents comunitaris Promoure la participació Dinamitzar la gestió projectes Difondre projectes PERSPECTIVA DE GÈNERE APLICAR TÈCNIQUES DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTES Suport a la creació del teixit associatiu

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS PERFIL / ITINERARI DE QUALIFICACIÓ (II) OPCIÓ 1: MEDIADOR COMUNITARI OCUPACIONS TIPUS: - Mediador/a intercultural - Mediador/a comunitari

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS PERFIL / ITINERARI DE QUALIFICACIÓ (II) OPCIÓ 2: DINAMITZADOR COMUNITARI OCUPACIONS TIPUS: - Animador/a sociocultural - Tècnic comunitari - Gestor d’associacions

RESPOSTES SINTÈTIQUES I PARCIALS FORMACIÓ TÍTOL DE TÈCNIC SUPERIOR D’INTEGRACIÓ SOCIAL Q1= Educació d’habilitats d’autonomia personal. Q2= Mediació comunitària Q3= Inserció laboral persones amb discapacitats Q4= Educació infantil (parcial) CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT Tants com qualificacions

PREGUNTES – RESPOSTES? Necessitat d’un professional en resolució de conflictes? Quin és l’espai professional? Qui pot treballar? Quin model s’utilitza? Característiques pròpies? Professió autònoma? Què passa amb altres professions de base? Particularitats respecte la mediació? Denominació del nou professional? (afegida) Quina resposta dóna l’ADMINISTRACIÓ?