LA PDI: UNA APOSTA DE FUTUR

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CONDICIONES INICIALES t
Advertisements

La llengua amb les TAC…. UN NOU MODEL SOCIAL ELS DOCENTS NO ENS PODEM QUEDAR ATURATS DAVANT ELS CANVIS SOCIALS. LA TECNOLOGIA ÉS EN TOTS ELS ÀMBITS (administratiu,
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
UNITAT DIDÀCTICA. UNITAT DIDÀCTICA Quadre: Unitat didàctica número... Títol Centre Trimestre 1r, 2n, 3r Curs acadèmic Grup Matèria Sessions.
CAMPUS FOR PEACE AFRICA
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
LES CACERES DEL TRESOR I LES WEBQUEST, MODELS DE RECURS COMPETENCIAL
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT CEIP Jaume I
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Antecedents (el context) Centre IATIC
@sebastiani64.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
TALLER PISSARRES DIGITALS.
Treball col·laboratiu
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
TRIANGULANT L’AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EXTERNES EN EL GRAU DE PEDAGOGIA.
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Experiència amb el Google Sites
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
Introducció i objectius
Grups interactius a L’Esquitx
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
Cada escola / col·legi / institut ha de fer el seu projecte plurilingüe
d'ensenyança-aprenentatge
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Objectiu Educatiu Trienni
TEMA 2 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
Escola Narcís Monturiol
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
ESCOLA ALFRED MATA PUIG-REIG
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
El currículum a l’educació primària
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
XERRADA PEL VOLUNTARIAT
Assessorament de la Formació en Competències
Escola del Parc Portes obertes març 2019
Aula Oberta IES Arnau Cadell
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Biblioteca Escolar “Puntedu” un espai de coneixement i aprenentatge
Miquel Navarro i Oriach.
Transcripción de la presentación:

LA PDI: UNA APOSTA DE FUTUR

INNOVEM. TREBALL COMPETÈNCIAL. MOTIVACIÓ I INTERÉS INNOVEM!!!!! .TREBALL COMPETÈNCIAL .MOTIVACIÓ I INTERÉS .TREBALL COL·LABORATIU I EN EQUIP .DINÀMICA D’AULA .INFORMACIÓ .FUNCIONALITAT DE LES LLENGÜES .ESTILS D’APRENENTATGE .DIVERSITAT DE RECURSOS MATERIALS .AUTOAVALUACIÓ .TRANSVERSALITAT I INTERDISCIPLINARITAT

COMPARTIM I CREIXEM PLEGATS. SOM MÉS COMPETENTS DIGITALMENT COMPARTIM I CREIXEM PLEGATS .SOM MÉS COMPETENTS DIGITALMENT .APRENEM JUNTS AMB EL NOSTRE ALUMNAT .COMPARTIM

APRENEM GEOMETRIA AMB KANDINSKY CICLE SUPERIOR

IDENTIFIQUEM I RESSEGUIM LÍNIES TANCADES

IDENTIFIQUEM I RESSEGUIM LÍNIES OBERTES

COMPROVEM EL RESULTAT

ACABAMENT DEL PROCÉS CREATIU

EDUCACIÓ INFANTIL

IMMERSIÓ EN EL LLENGUATGE INFORMÀTIC, NADIUS DIGITALS

TREBALL SIMULTANI AMB LA PISSARRA MOTIVACIÓ

ACCÉS A LA REALITAT

CICLE MITJÀ

AUTOAVALUACIÓ

REFLEXIONEM SOBRE EL QUÈ HEM APRÉS

APRENDRE A APRENDRE QUÈ HEM APRÉS?

CICLE INICIAL

ACTIVITATS INTERACTIVES

NOUS RECURSOS

APRENENTATGE EN GRUP

INFINITAT….. POSSIBILITATS, RECURSOS, EXPECTATIVES, INFORMACIÓ, IL·LUSIONS, APRENENTATGE!!!!!!!