A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SINECOLOGIA La sinecologia estudia les relacions tròfiques (alimentació) dins els ecosistemes. Els cicles de matèria i energia en els ecosistemes.
Advertisements

L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Diverses teories al llarg de la història
Escola Orlandai 4t CURS.
“Els Diumenges de la …”.
Educació per la sostenibilitat. Agenda 21
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
LA TARDOR Cicle Inicial.
Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
LA FAULA.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
Resolució de problemes algebraics
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Éssers vius i éssers inerts
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Descobrint un tresor amagat
Ref. 173 Barcelona, Música de Frank Pourcel
EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
6è ESCOLA CERVANTES. BARCELONA.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
TEMA 2 FUNCIÓ DE RELACIÓ.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
3. TOTS SOM DIFERENTS..
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
vista pels nens i nenes de 2n
LES Etapes DE LA VIDA.
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL COLOR BLAU.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
La Cèl·lula Unitat Fonamental de la vida
LA VIDA DE LES PERSONES.
LABANDÀRIA.
BIODIVERSITAT A L’HORT
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
ELS PRIMERS DIES A P3.
LA CASTANYADA LITERÀRIA A LA BIBLIOTECA:
Sant Feliu de Llobregat
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ELS DRETS DELS ANIMALS Sabrina Grande Solomon Kasparov Marc Rivera.
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
SOM SOLIDARIS AMB TOTS ELS SENTITS.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
L’EMPORDÀ A VISTA D’OCELL 
Transcripción de la presentación:

Som nois i noies de 6è de l’escola Seat de Barcelona, al barri de la Marina.

A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…

De què està fet el nostre cos?

Vàrem elaborar diverses hipòtesis... Cèl·lules, ossos i sang Òvuls Cèl·lules Òrgans i cèl·lules vives Ossos i sang Cèl·lules i aigua

I un dibuix de com creiem que eren...

Al veure els diferents dibuixos ens vam adonar que el cos està format per diferents òrgans però, de què estan fets aquests òrgans?

Ens varem traslladar al laboratori per veure diferents mostres de teixit, sang, ossos…

Després de consultar allò que havien vist, a la xarxa, llibres i revistes... Vàrem arribar a la conclusió que tots estem formats per l’element de menor mida que es pot considerar vivent, les cèl·lules

Aquesta resposta, en va conduir a una altra pregunta… Les cèl·lules de tots els essers vius són iguals?

Es va fer l’observació de les nostres cèl·lules mucoses i una làmina de ceba. La qual cosa va demostrar que no eren iguals.

Com a conclusió les vam representar els dos models amb diferents materials.

El següent video mostra alguna de les activitats realitzades.