EL NOU ROL DEL PROFESSOR !

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La llengua amb les TAC…. UN NOU MODEL SOCIAL ELS DOCENTS NO ENS PODEM QUEDAR ATURATS DAVANT ELS CANVIS SOCIALS. LA TECNOLOGIA ÉS EN TOTS ELS ÀMBITS (administratiu,
Advertisements

En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
MEDIOS DE COMUNICACIÓN MASIVA
Competències ètiques en la formación universitària
LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
SIN INTERNET.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Toca fusta FENT DECORATS
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
OFERIM: TÍTOL DE L’OFERTA NOM DE L’ORGANITZACIÓ DESCRIPCIÓ DE L’OFERTA
תת-צוות "הדרכה להוראה מתוקשבת"
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
Eduard Aibar Estudis d’Arts i Humanitats
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Glòria Durban, Anna Blasco Olivares (2010)
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Enginyeria del software II
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
Proyect. Cap1 Cap3 Cap4.
Objectiu Educatiu Trienni
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
“El perfil de mestre i professor”
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Treball i aprenentatge en xarxa
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Formació per als equips directius d’educació secundària
EL TURÓ DE L’ARBOCERA Massís de Céllecs
APROXIMACIÓ AL MODEL DE DIAGNÒSTIC PEDAGÒGIC
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
LES CACERES DEL TRESOR.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
Projecte: Videojocs.cat
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
Alumno: ______________________________________.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

EL NOU ROL DEL PROFESSOR !

LES COSES CANVIEN...

Els rols que tradicionalment han assumit els docents, ensenyant un curriculum caracteritzat per continguts acadèmics, avui en dia resulten inadequats. Als alumnes els arriba la informació per múltiples vies: la televisió, radio, ordinadors, Internet, recursos culturals de les ciutats, etc.

El paper del professor hauria de canviar des d'una concepció purament distribuïdora d'informació i coneixement cap a una persona que és capaç de crear i orquestrar ambients d'aprenentatge complexos, implicant els alumnes en activitats apropiades, de manera que els alumnes puguin construir la seva pròpia comprensió del material a estudiar, acompanyant-los en el procés d'aprenentatge.

PROJECTE 1x1

WEBQUEST CACERES DEL TRESOR TAF PBL ACTIVITATS TAC