Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porElvira Rubio Palma Modificado hace 5 años
1
Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls
Míriam Boada Jaume Oller Marc Escoda
2
Com a alumnes hem après:
A observar fenòmens biològics que es produeixen a la natura i que són semblants als que fem els humans, estudiar-los i fotografiar-los.
3
A fer anar el microscopi i obtenir microfotografies que ens serveixen per a estudiar els fenòmens biològics com una eina més en la nostra formació al batxillerat
4
Entendre el procés de la divisió cel·lular d'una manera gràfica, pautada i real
5
Que la vida, tot i la seva complexitat, té un origen comú en tots els organismes i en el que hi intervé l'atzar.
6
Com a professor volia que els alumnes i les alumnes fessin:
- L’anàlisi de seqüències de vídeos i fotografies científiques tot interpretant-les com un complement dels conceptes estudiats a l’aula. - La planificació i observació d’organismes i fenòmens biològics, en aquest cas la divisió cel.lular. Selecció i maneig adequat del material comú de laboratori.
7
Seqüència de fotografies seleccionada
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.