Caixes de descobriment

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ANIMACIÓ D'OBJETES EN UNA PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES.
Advertisements

Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Presentació de la IoT Catalan Alliance
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
CONTES MUSEU DELS.
BAUHAUS, una escola d’art
EL CÀLCUL MENTAL A L’EDUCACIÓ INFANTIL
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
CLAUDE MONET.
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PREGUNTEM, PARLEM, EXPLIQUEM, COMPARTIM... APRENEM!
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Les formigues.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
El viatge de Primària a Secundària
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
Descobrint un tresor amagat
Mollerusa Museu del vestit de paper.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Situacions creades a partir dels materials naturals
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
valors humans i socials
les competències bàsiques
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
Coneixements i idees previs
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Les taules de multiplicar
Una experiència lectora diferent a Cicle Mitjà
Introducció Al posicionament Web.
Interacció escola - entorn.
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
MODERNISME AL Cicle Mitjà
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Tindrem prou energia?.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
OBJECTIUS: S’ADREÇA A: ACTIVITATS: El Projecte Comarques pretén que:
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Els contextos: ús didàctic, tipologia, inconvenients i avantatges
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
Transcripción de la presentación:

Caixes de descobriment CICLE MITJÀ DE L’ESCOLA SANT JOSEP ORIOL

Què són les caixes de descobriment? Són propostes educatives que els infants troben dins d’unes caixes i que pretenen desenvolupar diferents capacitats. Aquestes caixes contenen unes instruccions que els infants han de seguir i també tots el materials que necessitaran. Són reptes que es trobaran en el seu dia a dia i que els permetrà desenvolupar competències per viure en el món que els envolta.

Com les treballem? Les caixes es realitzen en petit grup, d’uns 3 o 4 infants de 3r i 4t de Primària, barrejats. Quan s’acaba una caixa es canvia de companyes i companys. Els infants regulen el temps que necessiten i són partícips de l’avaluació.

Quan les treballem? Les caixes es treballen a les hores de medi però els seus objectius són transversals perquè permeten treballar competències de totes les àrees: matemàtiques, art, llenguatge, entorn, eines tecnològiques, treball en equip...

VEGEU algun exemple... A la caixa “visita al museu” els infants troben el repte d’esbrinar com es diuen aquests quadres modernistes i qui els ha pintat. També han de comprendre els textos que trobaran amb les descripcions de les pintures i, fins i tot, han d’escriure la descripció d’alguna pintura. Hauran de comprovar que han sabut relacionar bé els cartells mitjançant eines tecnològiques.

PER VEURE’N MÉS... Busqueu-nos a Instagram : @santjoseporiolcm