Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EAIA (Equip d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència)
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
Unitat de Suport a l’Educació Especial (U.S.E.E.)
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
Recursos per atendre la diversitat Serveis i programes fora del centre
Projecte de Convivència (data límit: 24/3/2020)
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
Què és un pla Individualitzat ?
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
INTERVENCIÓ DE L’EAP ALS CENTRES CONCERTATS
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
Estudi per a la identificació de
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
Inclusió dins l’aula. Una experiència institucional
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
TIPUS D’ALUMNAT.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Mesures organitzatives
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
SERVEIS SOCIALS BÀSICS
Treball col·laboratiu
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
CSMIJ Sarrià-Sant Gervasi
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Presentació de la Guia per a la identificació i
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
XARXA INFÀNCIA ADOLESCÈNCIA I FAMÍLIA
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Seminari d’Educació Especial
Programa Salut i Escola
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
MODIFICACIÓ DE LES DADES DE LA BORSA DE TREBALL
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
Presentació Cadena de Valor
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
Presentació de 1r d’ESO Curs
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Formació per als equips directius d’educació secundària
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Pla Integral de Salut Mental
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Curs 18/19: Sessió 1 25/10/2018 Seminari de coordinació
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU

FUNCIONS Identificació i avaluació de les necessitats educatives especials de l'alumnat, conjuntament amb el professorat i d'altres serveis específics per tal de trobar la resposta educativa més adequada en cada cas. Elaboració i seguiment de les diferents adaptacions curriculars que puguin necessitar els alumnes, conjuntament amb el professorat i d'altres serveis específics. Assessorament als mestres i professors sobre aspectes psicopedagògics per a la millora de l'atenció a la diversitat de necessitats dels alumnes. Assessorament a l'alumnat, les famílies i el professorat sobre aspectes relacionats amb l'orientació personal, educativa i professional. Col·laboració amb els serveis socials per tal d'oferir atenció als alumnes i les famílies que ho necessitin.

SERVEIS Valoració de l'alumnat amb necessitats educatives especials. Suport als docents. Orientació als alumnes i a les seves famílies.

INTERVENCIÓ DE L’EAP

ATENCIÓ A L’ALUMNAT I A LES SEVES FAMÍLIES Avaluació i seguiment de l’alumnat amb necessitats educatives especials. Desenvolupament del Pla Educatiu Individualitzat (PEI) Realització de dictàmens d’escolarització de l’alumnat amb nee. Informació i orientació a les famílies.

ATENCIÓ ALS CENTRES DOCENTS d’educació infantil, primària, secundària i educació especial Col·laboració en el procés de transició de l’alumnat entre les diferents etapes educatives. Assessorament als docents en la planificació i l’aplicació de mesures d’atenció a la diversitat de l’alumnat. Col·laboració amb els professionals especialistes i personal de suport.

ATENCIÓ AL SECTOR Col·laboració amb altres serveis, programes i institucions. Coordinació de grups de treball amb professorat del sector. Detecció de necessitats i aportació de suggeriments i propostes per a la planificació de la resposta educativa del sector.

TREBALL SOCIAL Valoració sociofamiliar de l’alumnat amb nee derivades d’una situació social desfavorida. Orientació i informació a les famílies relativa als serveis i recursos del sector. Disseny i planificació de plans d’intervenció en l’àmbit social.

TREBALL INTERN D’EQUIP Procés d’avaluació interna. Reunions informatives i discussió de casos. Reunions de treball per a l’aprofundiment en temes psicopedagògics i de caire professional.