Maquetació de continguts

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Advertisements

P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
MÚLTIPLES I DIVISORS.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Què és un pla Individualitzat ?
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
Google Scholar citations
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
I transforma un llibre en un nou lector
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
L’Expressió escrita.
PETITS REPORTERS Títol.
Recordem què vol dir ser adolescent
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
Les Restriccions d’accés
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Mollerusa Museu del vestit de paper.
Reunió final de curs juny del 2018
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
8ª bicicletada La Mar de La Frau
ENTRAR AL COTXE I CONDUIR
Tutora: Eloisa Lorente
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
Seminari d’Educació Especial
CURS
Francesc J. Sànchez, Josep Jordana
Presentació BATXILLERAT
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
millora de la qualitat de l’ensenyament.
CLASSIFICACIÓ D'EMERGÈNCIES:
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
Interacció escola - entorn.
Formació per als equips directius d’educació secundària
IES CAN PUIG CURS
Preinscripció de màsters
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
Maquetació de continguts
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Assessorament de la Formació en Competències
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Reunió final de curs juny del 2018
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

Maquetació de continguts

Maquetació de continguts La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes i les alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions. La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes i les alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions. La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes i les alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions.

Maquetació de continguts La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions. La Biblioteca / CRA hauria de comptar amb tots els llistats organitzats des de març a desembre (preferentment amb dates estimatives), per curs i subsector, de manera que pugui fer un esforç per comptar amb el major nombre de títols per curs de cadascuna de les lectures suggerides. És important desenvolupar un pla lector que doni els seus primers passos en el primer cicle, perquè en el segon, alumnes i alumnes estiguin en condicions de seleccionar títols. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, .. La Biblioteca / CRA hauria de comptar amb tots els llistats organitzats des de març a desembre (preferentment amb dates estimatives), per curs i subsector, de manera que pugui fer un esforç per comptar amb el major nombre de títols per curs de cadascuna de les lectures suggerides. És important desenvolupar un pla lector que doni els seus primers passos en el primer cicle, perquè en el segon, alumnes i alumnes estiguin en condicions de seleccionar títols.