Tutora: Eloisa Lorente

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
© Universitat de Girona LA GESTIÓ DE LA QUALITAT A LES EMPRESES DE CATALUNYA Resultats d’un estudi empíric Juny 2002 Univers d’aproximadament 4500 certificats.
Advertisements

Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Validació de l’experiència laboral. validació de l’experiència laboral? A qui va dirigit ? Què s’obté validant l’experiència laboral? On puc fer la sol·licitud.
XERRADA Orientació acadèmica i professional
La qualitat, garantia de millora.
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Edició 2017 Reunió amb famílies.
PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
ORIENTACIÓ 16/17 Generalitat de Catalunya Departament d’Ensenyament
Ponència Una educació per a un nou país.
Elaboració d’un mapa temàtic
Dades de l’inici del curs Dossier de Premsa
Estudi per a la identificació de
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Novetats en l’accés a la universitat
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Tallers d'Educació Financera
Durada dels estudis = 2000 hores
Ensenyaments de l’àmbit d’arts plàstiques i disseny
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Validació de l’experiència professional
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
PROGRAMA D’ORIENTACIÓ
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
Seminari d’Educació Especial
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Validació de l’experiència laboral
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Maquetació de continguts
Proposta d’un programa de ciutat que articuli totes les actuacions i recursos en orientació i assessorament acadèmic Programa en construcció participada.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Maquetació de continguts
Pla Integral de Salut Mental
Validació de l’experiència laboral
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
ITINERARIS 4t d’ESO.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
La demografia mèdica a Osona.
CICLES FORMATIUS.
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
Transcripción de la presentación:

Tutora: Eloisa Lorente ANÀNALISI DEL CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ D'ACTIVITATS FISICO-ESPORTIVES EN EL MEDI NATURAL, DES DEL PUNT DE VISTA DE L' ALUMNAT ROGER MASEGOSA Tutora: Eloisa Lorente INTRODUCCIÓ OBJECTIUS MÈTODE CONCLUSIONS Fer un estudi sobre el cicle formatiu d’activitats fisico-esportives en el medi natural, en tres centres públics de Catalunya de diferents zones geogràfiques. M’he proposat conèixer: Quins són els continguts més específics que es treballen en cadascun dels centres. El grau de satisfacció de l’alumnat en vers els estudis. Les seves perspectives de futur. Quin és el grau d’inserció laboral.   Objectiu General: Facilitar dades i reflexions per la millora del cicle. “Els continguts del cicle formatiu en l'actualitat ofereixen elements suficients d'empleabilitat als estudiants”. Objectius Específics: Analitzar les següents qüestions : Confeccionar un qüestionari. Analitzar les dades d’una mostra de 85 alumnes, dels tres centres. Correlacionar les meves dades amb l’estudi del Departament d’Ensenyament Un cop analitzades les respostes, el propi alumnat proposen ampliar i complementar els continguts actuals, amb nous coneixement, això augmentaria les seves expectatives d’inserció laboral. La meva proposta de millora seria acollir-se a la modalitat 3x2 també en el àmbit esportiu. Anàlisis dels continguts del cicle actualment. Quina tipologia d’alumnat el tria, sexe,edat,via d'accés,.., Les seves expectatives, de continuar formant-se en el sistema educatiu?, d’inserció laboral? REFERÈNCIES Departament d'Ensenyament Generalitat de Catalunya(2011). L' inserció laboral dels ensenyaments professionals 2011 R. Sierra Bravo,(1983): Técnicas de investigación Social" Madrid Ed, Praninfo. o