Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
QUIN ÉS EL BENEFICI AMB MILLORS RESULTATS COST/SATISFACCIÓ PER ALS EMPLEATS DE HP? I QUIN UN DELS MENYS VALORATS? COM SÓN ELS ESPAIS DE TREBALL DE GOOGLE?
Advertisements

Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
ESTRATÈGIES DELS HOTELS URBANS ESPANYOLS I EUROPEUS DAVANT EL LOW COST Evolució Autors: Dra. Mar Vila, professora del Departament de Control.
Galetes Birba Josep Nadal Agell Ricard Pons de la Cruz
1. La Segona Revolució Industrial
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
El paper dels barris en les xarxes socials a Catalunya. Una aproximació. José Luis Molina (UAB) Projecte finançat pel MICINN (CSO /SOCI), Estudio.
COMPTABILITAT FINANCERA
DESCOBRINT EL PAPER DEL FARMACÈUTIC EN PERSONES AMB
DESCOBRINT EL PAPER DEL FARMACÈUTIC EN PERSONES AMB
Quan l’amor fa mal.
COMENTARI DE GRÀFICS.
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
ESTRATÈGIES HOTELERES URBANES ESPANYOLES I EUROPEES DAVANT DEL LOW COST Autors: Dr. Josep-Francesc Valls, catedràtic d’ESADE, director del Simposi Internacional.
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
Margin Management Concept
La Direcció queda habilitada per:
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Mollerusa Museu del vestit de paper.
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Perfil dels enquestats
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA
DIADA DE LA PAU A SJO.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Com fer una presentació? Comunicació oral
Estudi sobre la religiositat dels joves de Palau
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Per la retina o el timpà de qualsevol persona que visqui a un entorn més o menys urbà passen diàriament una mitjana de 3000 impactes publicitaris de manera.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Les taules de multiplicar
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Ni tan sols en l'arrangement previst de la part final del Besós, avui el DPTiOP preveu donar continuitat al Passeig marítim de la Barceloneta, que va inaugurar.
Consum per substàncies per any (últim mes)
ECONÒMICA LA NOSTRA CRISI ( Manresa i comarca) Josep Fornells Uró
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
Aprenguem a Investigar
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
EL RESULTAT DE L’EMPRESA: EL COMPTE DE P i G
Reunió amb centres adscrits
la cohesió social va per barris
El patrimoni empresarial.
Plantilla per realitzar un projecte
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Evolució del comerç als barris de Barcelona
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
Transcripción de la presentación:

Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW Bayerische Motoren Werke Alumne: Eduard Sardans Del Rio Professor: Josep Purtí

Perquè he triat aquest treball? Afició a l’automobilisme. En concret per la marca BMW. Curiositat per la reacció de la marca a la actual crisis. Interès especial per la publicitat de la marca.

Les hipòtesis -HIPÒTESIS: 1-Aquests darrers anys la crisi, ha afectat l’evolució de les vendes ? I quins models s’han vist més afectats?   2-Els espots publicitaris de la marca han repercutit en les vendes i han condicionat als potencials clients a qui anava dirigida aquesta publicitat?

Hipòtesis 1- Introducció a les hipòtesis i opinió sobre el tema tractat en aquestes. 2- Primera hipòtesi, Vendes de la marca en èpoques de crisi. 3- Segona hipòtesi, publicitat de la marca. 4- Conclusions de les hipòtesis.

Opinió personal del resultat de les hipòtesis abans de treballar-les Referent a la hipòtesi núm. 1 - Davallada general de les vendes de tots els models. - Manteniment de les vendes en els models més cars i en els més econòmics. Pel que fa a la hipòtesi núm. 2 - Paper clau per tal de donar-se a conèixer i marcar la diferència. - Augment de vendes gràcies a la publicitat.

Cos del treball 1- Història de la marca. 2- Hipòtesi primera: Gràfics de vendes, anàlisi dels comptes, Comparacions de vendes en anys passats, entrevistes... 3- Hipòtesi segona: Anàlisi d’anuncis, relació amb les vendes del model anunciat...

Hipòtesis primera Esquema de vendes a Espanya l’any 2007 i 2009

Resultats Hipòtesis primera Pèrdues generals en gran part dels models, -20% respecte anys passats. Descomptes importants en els concessionaris. Abaratiment de preus en la majoria de models. Venda de l’escuderia de Fórmula-1 a Sauber. Model S1, únic model que acumula bons resultats. 34% d’increment.

Anuncis BMW: T’agrada conduir? BMW X3 Hipòtesis segona Anuncis BMW: T’agrada conduir? BMW X3

Resultat hipòtesis segona Guanys immediats causats pel màrqueting. Gran nivell de popularitat adquirit. Anuncis “icones” de la marca. Boca a boca produït per a certs anuncis.

Conclusions 1- Disminució de vendes 2- Beneficis sols en els models més econòmics 3- Models més cars també registren pèrdues lleus. 4- La publicitat ha intentat transmetre una imatge de marca. 5- A traves de l’eslògan ‘T’agrada conduir?’ ha unificat el missatge de tots els seus espots.

6- La marca no ha escatimat recursos en el moment d’invertir en publicitat. 7- La publicitat ha anat dirigida al potencial client tenint el compte el país on anava adreçada. (Europa models més econòmics i USA models). 8- Aquesta publicitat podem concloure que ha influït positivament en els vendes dels models publicitats.

Gràcies per l’atenció!