Projecte interdisciplinari:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PICASSO Pablo Ruiz Picasso.
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
CEIP PRÀCTIQUES II CURS 2008/2009
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
MÚLTIPLES I DIVISORS.
BAUHAUS, una escola d’art
INSTITUT RONDA 1 ESO-Lleida
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
GANDHI, un exemple a seguir
APRENENTATGE MULTINIVELL
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
CLAUDE MONET.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
PETITS REPORTERS Títol.
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Aprenem a ser mestres.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Treballem l’estadística
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Mohs i l’escala de duresa dels minerals
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Els autoretrats de Joan Miró
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
EL TEMPS.
Què existeix i què no existeix.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
El Programa Educatiu CLIC, OBERT i COL·LABORATIU
La història de Sísif Mitologia Grega.
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
La serra de Verdera o serra de Rodes 1.
UN DIA A P3 P3A CLASSE DE L’ESPÍGOL P3B CLASSE DEL ROMANÍ.
DALI ESPAI FEM CULTURA.
Salvador DALÍ.
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
Problemes que es poden resoldre amb equacions
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Les taules de multiplicar
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
LES MÀQUINES.
Ajudant als refugiats 2ª part
Vincent Van Gogh.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

Projecte interdisciplinari: PAUL KLEE Curs 2011/12 Alumnes de P5

1. Escoltem el conte de l’Elefant Elmer http://www. youtube. com/watch 1. Escoltem el conte de l’Elefant Elmer http://www.youtube.com/watch?v=L0mbB1BmPn8 Anglès http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=DRA3obesVyY http://www.youtube.com/watch?v=WuXH3pU2TGQ&NR=1&feature=endscreen

2. Busquem quina relació hi ha entre les obres del pintor Paul Klee i l’Elmer. http://www.youtube.com/watch?v=5QE97IbYTwc&feature=player_embedded#! http://www.youtube.com/watch?v=jQ5Zfw1Gvr4

3. Ara ja sabem que l’escriptor de l’Elmer el va crear inspirant-se amb les obres del Paul Klee. Què sabem? Què volem saber? Com pintava els quadres? I quines formes dibuixava? Si pinta samarretes? Si només era pintor o arquitecte? Quants quadres ha pintat? S’ha mort? Quan va néixer? Com enganxa el quadre a la paret? Fa quadres. Feia servir formes per dibuixar. Té la mateixa lletra que l’Elefant Elmer, la L. A l’Elmer li agraden els seus colors. Neteja pinzells. Penja els quadres a la paret.

4. Repartim la recerca d’informació 4. Repartim la recerca d’informació. Fem una nota per demanar a les famílies el què necessitem. La vida del Paul Klee Els quadres del Paul Klee

5. Era pintor o arquitecte. S’ha mort 5. Era pintor o arquitecte? S’ha mort? Treballem per grups la seva vida segons el què volíem saber i ho expliquem als companys. Va néixer( l’any 1879) i va morir a Suïssa. Coneixem les lletres del seu nom. Els seus pares eren músics i ell tocava el violí. Però volia se pintor. Situem Suïssa en el mapa i viatgem amb el Google Earth des de Barcelona.

6. A partir de l’observació dels infants que l’Elmer i el Paul Klee tenen la lletra l, utilitzem la PDI per aprendre-la.

7. Quants quadres va pintar. Quant va néixer 7. Quants quadres va pintar? Quant va néixer? Intentem contar les seves obres però n’hi ha més de les que sabem contar. Així que arribem al 8 i decidim treballar-lo.

8. Les seves obres. Classifiquem els quadres per famílies Fem activitats diverses a la PDI (classificació d’obres, memory, puzles...) Classifiquem els quadres per famílies segons les observacions fetes.

9. Treballem amb els colors i les formes i fem els nostres quadres. També fem servir els següents enllaços: http://elquinzet.org/LluisSegarra/geometria.htm http://clic.xtec.cat/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.cat/projects/geomet3/jclic/geomet3.jclic.zip&lang=ca&title=La+geometria http://www.xtec.es/~dabizand/quadres/quadres.html Paint

10. Com pintava els quadres 10. Com pintava els quadres? Aprenem amb les línies obertes i línies tancades de color negra.

11. Per una tarda ens convertim en autèntics Paul Klee, fent còpies de les obres que més ens agraden amb diferents tècniques plàstiques.

12. Mostra de treballs.