La Direcció queda habilitada per:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
LA LLEI D’EDUCACIÓ de CATALUNYA
1 u n i t a t L’educador infantil.
La funció docent a la LEC 5 de febrer de 2011 Alberto del Pozo
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
TEMA 6. EL CENTRE COM UNITAT ORGANITZATIVA
Estudi per a la identificació de
OPCIÓNS FORMACIÓ PROFESSIONAL
LA LEC I EL CENTRE EDUCATIU
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
Els decrets d'Autonomia
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
GESTIÓ PER PROCESSOS.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
IES BROCH I LLOP VILA-REAL 11 ABRIL 2008
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Auto informació Servei d’assessorament Servei de reconeixement.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
EL PLA INDIVIDUALITZAT
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
La gestió per processos
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
millora de la qualitat de l’ensenyament.
L’empresa com a sistema organitzat
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Formació per als equips directius d’educació secundària
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Cap a l’FCT en els cicles LOE
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Les Franqueses, setembre 2007
Catàleg de llocs de treball del CPNL
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Avaluació de la funció directiva: experiència del mètode portafolis
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
El Pla de formació del centre
Reunió centres 25 juny 2019.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

DECRET D'AUTONOMIA DE CENTRES O COM FER D'UN CENTRE PÚBLIC UNA EMRPESA PRIVADA.

La Direcció queda habilitada per: Definir i canviar el projecte educatiu del centre. Establir els criteris pedagògics. Variar la distribució de les àrees i matèries per cicles o cursos. Constituir un «consell de direcció». Encarregar funcions de gestió, coordinació i docència, que el professorat tindrà l’obligació d’assumir.

La Direcció queda habilitada per: Proposar requisits de titulació i capacitació respecte a determinats llocs de treball docent a proveir pel concurs de trasllats general. Proposar llocs de treball docents amb perfil singular a proveir mitjançant concurs específic i intervenir en la selecció dels mateixos. Definir els perfils professionals dels llocs d’especial responsabilitat que donen suport als òrgans de govern a proveir per provisió especial i intervenir en el procés de selecció.

La Direcció queda habilitada per: Imposar sancions disciplinàries per faltes lleus del personal del centre. Nomenar directament el personal interí docent per cobrir substitucions temporals. Contractar operacions de tresoreria per finançar el dèficit temporal de recursos financers. Llogar les instal·lacions i material del centre per buscar fonts externes de finançament. Intervenir en l’avaluació del professorat amb conseqüències tant en el concurs de trasllats com en la seva promoció professional i a la nòmina.

El centre educatiu Cada centre ha d’aprovar el seu Projecte Educatiu on fixa la identitat del centre. El Projecte Educatiu es concreta a través del “Projecte de Direcció”. El projecte educatiu ha d’incloure «els indicadors de progrés» relatius a resultats o rendiments acadèmics.

El centre educatiu Els recursos del centre aniran en funció DE L'AVALUACIÓ D'AQUESTS INDICADORS DE PROGRÉS: aprovats/suspesos? L’avaluació del centre pot portar a obtenir la qualificació de «centre de referència educativa». Una mena de centre “pata negra” amb privilegis respecte els demés.

Condicions laborals Quan un professor/a porti dos anys en el mateix centre, els resultats de l’avaluació externa del centre constituiran un factor més en el seu propi procés d’avaluació, promoció i remuneració (graus). El centre (PE concretat pel PD) podrà prendre decisions sobre la plantilla definint perfils singulars a determinats llocs de treball. Aquests llocs seran proveïts a través d’un concurs específic, en el que hi podrà haver entrevista personal.

Condicions laborals Per proveir els llocs de treball d’especial responsabilitat que donen suport als òrgans de govern s’emprarà «la provisió especial» per al professorat no destinat al centre.

Condicions laborals Les normes d’organització i funcionament seran formulades per l’equip directiu i aprovades pel Consell Escolar: El ROC, reglament orgànic de centre, queda derogat.

T'AGRADA?