UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COM CANALITZAR LA IRA Es preciso afrontar los problemas que están a la base de su uso, promoviendo una mayor justicia, educando a los jóvenes en los valores.
Advertisements

INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL I MINDFULNESS A L’AULA
ESTRATÈGIES PER DESESENVOLUPAR LLENGUATGE EN L’ INFANT SORD
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
Empatia i emocions al Cor de Maria
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
La comunicació en les relacions socials
Reflexions al fil de l’Euneos
EVOLUTIVA DEL LLENGUATGE
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Les bones pràctiques per a la educació en família
L’ESCOLA PUIG-AGUT (Manlleu) Expressió oral: Escoltar les llegendes
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
L’Expressió escrita.
PETITS REPORTERS Títol.
PSICOMOTRICITAT.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
ESTRATÈGIES EDUCATIVES A LA FAMÍLIA
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
LES FUNCIONS DEL VÍDEO A L’ENSENYAMENT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
DIADA DE La pau i la no violència.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
DIADA DE LA PAU A SJO.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
TECNOLOGIA.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Proposta metodològica inclusiva per treballar en contextos plurilingües l’aprenentatge de les ciències i la llengua i el desenvolupament del treball cooperatiu.
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Interacció escola - entorn.
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
Treball cooperatiu “Els animals”
CARÀCTER PROPI ESCOLÀPIES PALMA
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
XERRADA PEL VOLUNTARIAT
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya
Les intel·ligències múltiples
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Tallers 2n. Trimestre
Transcripción de la presentación:

UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS Buscant l’alegria ESCOLA SANT PERE NOLASC

ACTIVITAT D’EXPRESSIÓ ORAL ENMARCADA DINS DEL TREBALL DE GESTIÓ DE LES EMOCIONS:L’ALEGRIA

OBJECTIUS: Adquirir un millor coneixement de les pròpies emocions - Identificar les emocions dels demés. - Gestionar les emocions correctament. - Utilitzar el vocabulari adequat per diferenciar diferents emocions. - Utilitzar i comprendre el llenguatge no verbal per a expressar els nostres sentiments i identificar els dels altres. - Saber canalitzar les emocions negatives.

RECULL FOTOGRÀFIC SITUACIONS ALEGRES DESENVOLUPAMENT MURALS COL·LECTIUS. CONVERSA COL·LECTIVA SORTIDA LUDOTECA RECULL FOTOGRÀFIC SITUACIONS ALEGRES ALEGRIA

TREBALLS DE GRUP MURAL DE CARES CONTENTES MURAL“ELS TRES TOMBS”

CLOENDA AMB LA UTILITZACIÓ DE GINYS: CREACIÓ D’UN PÒSTER INTERACTIU PER EXPOSAR EN EL RACÓ DE LES EMOCIONS DE CICLE PER LES PORTES OBERTES: “ QUÈ EM FA SENTIR ALEGRE?” RECULL INDIVIDUAL DE LES PRODUCCIONS VERBALS MITJANÇANT ELS GINYS. RECULL FOTOGRÀFIC DE DIFERENTS SITUACIONS. CAPSA-JOC MUSICAL PEL GRUP-CLASSE PER GUARDAR LES SOLUCIONS PER ESPANTAR LA TRISTOR: “ Les nostres alegries “ DIBUIXOS AMB LES ESTRATÈGIES TREBALLADES CANÇÓ “AMUNT I AVALL” (grup d’animació GRIMPALLUNES) ENREGISTRADA CADA ESTROFA AMB UN GINY, AMB IMATGES, PER JUGAR, ESCOLTAR,ORDENAR, BALLAR…

PÒSTER INTERACTIU TREBALL AMB ELS GINYS EN PETITS GRUPS

LA CAPSA DE LES NOSTRES ALEGRIES

LA CANÇÓ-JOC

CONVERSA COL·LECTIVA: PENSEM, ENS ESCOLTEM, PARLEM…APRENEM

VALORACIÓ: ELS MOTIVA PER PARLAR PROVOCA L’AUTOAVALUACIÓ: missatge entenedor, to de veu adequat… Els ajuda a pensar prèviament abans de parlar AFAVOREIX L’ATENCIÓ INDIVIDUAL És un material de fàcil utilització que pot generar un ventall de possibilitats per treballar l’expressió oral i creació de materials.

UNA MIRADA ALS MOMENTS SENZILLS: La intel·ligència emocional es una forma d’entendre i escollir com pensem, sentim i actuem. POSAR PARAULES AL QUE SENTIM ENS FA CRÉIXER...EN HARMONIA