Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Advertisements

EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
I transforma un llibre en un nou lector
El Pare Claret és un regal per a tots
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
L’Expressió escrita.
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
Cos i emoció Programa-taller d’educació emocional que es basa en el desenvolupament de l’autonomia personal i la regulació emocional.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
DIADA DE La pau i la no violència.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
2. L’empirisme de Hume 2.1. L’origen i la constitució del coneixement
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Grups interactius a L’Esquitx
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
Situacions creades a partir dels materials naturals
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
ENS TROBEM DE NOU.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
TECNOLOGIA.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
LA FORÇA.
IV JORNADES DOCTORIALS
Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura.
Introducció Al posicionament Web.
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
EL QUADRAT LES MARIETES.
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES
Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Presentació assignatura
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Tallers 2n. Trimestre
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play? FORMACIÓ EN CENTRE 2016-17 Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?

introducció OBJECTIUS: - CONÈIXER EL NOSTRE PERSONATGE COMUNICADOR I MILLORAR-NE LES QUALITATS - IDENTIFICAR DIFERENTES EMOCIONS I MILLORAR LA NOSTRA CAPACITAT DE COMUNICACIÓ - APRENDRE A RELAXAR-NOS I A TREURE PROFIT DE L’ESPAI

gènesi i descripció Contacte amb formadora (externa) i amb EOI Valls Curs interdepartamental, 12 professors en total; 12 + 3 hores Treball introspectiu + treball en grup + idees pràctiques

metodologia Formadora porta el seu ‘session plan’ però primen els suggeriments i idees dels participants. En ocasions, ens centrem en alguna experiència concreta que ha comportat dificultats a algú dels presents. Què ens ha aportat (a nivell individual): no cal córrer sempre i omplir cada minut, no por a transicions mica més llargues (de vegades convé reflexionar una mica abans de prendre una decisió)

resultats Experimentar els beneficis de la relaxació (diferents posicions) i la introspecció (contacte amb el nen/nena interior) Enfortir el lligam amb companys d’altres departaments / transferència a companys no participants Banc d’activitats. Algunes de les que vam posar en pràctica (novembre /desembre’16): - El termòmetre (Hot and Cold) per donar opinions (3r; grup classe) - Traspàs del nom per practicar ‘chunks’ (NEVER BEEN TO amb 2n i EXTREME ADJECTIVES amb 3r; 2 grups de 8) - Històries al voltant de cadires per practicar narracions

valoració Professorat satisfet o molt satisfet; cal tenir-hi predisposició i saber què esperar. Si s’adiu amb el que voleu com a escola, trobem molt recomanable fer-lo:

ANIMEU-VOS-HI!! www.vanessajose.es