ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
REUNIÓ DE PARES I MARES C.P. L’HORTA Catarroja Curs Tutora: Teresa Luz Pitarch.
Advertisements

El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Competències bàsiques i l’educació en Comunicació
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Unitat de Suport a l’Educació Especial (U.S.E.E.)
Programa de Transició Escola Treball
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
1 u n i t a t L’educador infantil.
Què és un pla Individualitzat ?
BENVINGUTS I BENVIGUDES
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
BENVINGUTS I BENVINGUDES
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Mesures organitzatives
Presentació de Kickoff
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Inclusió Escolar  Escoles Inclusives
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
La Direcció queda habilitada per:
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Projecte d’estalvi energètic
Seminari d’Educació Especial
Presentació de 1r d’ESO Curs
Sistema d’avaluació del Programa Democràcia Activa
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Proposta metodològica inclusiva per treballar en contextos plurilingües l’aprenentatge de les ciències i la llengua i el desenvolupament del treball cooperatiu.
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
IES CAN PUIG CURS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Les Franqueses, setembre 2007
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Presentada per Joana Rosa Moreno
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT Reunió amb l’equip docent amb la finalitat de: Coordinar estratègies d’aprenentatge de procediments i d’actituds comunes a totes les àrees. Coordinar aspectes d’organització i funcionament del grup d’alumnes a l’aula. Analitzar els problemes que vagin sortint al grup i buscar conjuntament solucions. Sessions trimestrals d’avaluació: Anàlisi del procés i seguiment dels objectius del grup proposats conjuntament. Presa de decisions pel que fa al funcionament del grup. Reunions de tutors Es realitza amb la finalitat de coordinar diferents aspectes de la tutoria: activitats, sortides, valoracions del Pla d’Acció Tutorial.... Reunions de la Comissió d’Atenció a la Diversitat CAD S'inclouen tots aquells àmbits per tal de promoure, garantir i supervisar que la diversitat dins del centre sigui atesa per potenciar totes les capacitats individuals de l'alumnat. Incidim directament en els alumnes amb necessitats educatives específiques (necessitats educatives especials, nouvinguts, entorns socioculturals desfavorits...) pel que fa al suport en les àrees Instrumentals, altres matèries i vetllant pel seu creixement personal i emocional. També incidim en la diversitat per aquells alumnes que tenen bon nivell.