FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències ètiques en la formación universitària
Advertisements

CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Formació en redacció de proves i ítems fiables a l’EOI de Barcelona
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Què és un pla Individualitzat ?
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Quin futur volem per al Baridà?
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
Decret d’autonomia dels centres educatius
L’Expressió escrita.
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
Formació permanent del professorat
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Pla Integral de la Part Alta
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
La Gestió de l’Aula a Primària
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Grups interactius a L’Esquitx
Seminari d’Educació Especial
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
Presentació assignatura
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Anna Ciraso Tutora: Roser Viladot Tutora docent: Pilar Pineda
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula

Objectius FIC 30 hores Experiència prèvia de treball per tasques Integració tasques-documentació de curs Dinàmica de grups (compartir tècniques de dinamització a l’aula) Línies de treball conjuntes Formació externa: Neus Sans

Metodologia Cinc fases de les FIC: Inicial (unificar punt de partida) Planificació (revisió programacions) Construcció (realització i valoració tasques) R-15 Seguiment (observació de classes) Avaluació (valoració de les programacions) Treball individual, per departament, claustre (spEOIdating)

Balanç Enquesta de satisfacció, resum individual i feedback al claustre Aspectes a millorar Reflexió per departaments insuficient Organització de l’observació de classes (manca de temps) Aspectes positius Criteris comuns de valoració de les tasques Treball conjunt de tot el claustre Noves modalitats de tasques (microtasques i enfocament en el “territori” de l’alumnat)

Et maintenant? Observació de classes: PGAC i Formació Nova versió R-15 Taller d’estratègies docents