@sebastiani64.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
RESOLUCIÓ POSITIVA DE CONFLICTES
Advertisements

HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
COHABITATGE ‘COHOUSING’*
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Salut mental i prevenció
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
El Pare Claret és un regal per a tots
Les bones pràctiques per a la educació en família
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
LA QUALITAT DE LA RELACIÓ AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES
Estratègies educatives en la família
ESTRATÈGIES EDUCATIVES A LA FAMÍLIA
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
L’Art de no Emmalaltir-se
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
1- Quan els esportistes estiguin fent bé les coses, dóna´ls molts
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
Descobrint un tresor amagat
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Reunió final de curs juny del 2018
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Grups interactius a L’Esquitx
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
DIADA DE LA PAU A SJO.
Objectiu Educatiu Trienni
Presentació de 1r d’ESO Curs
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
les competències bàsiques
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Coneixements i idees previs
Proves de competències bàsiques als 14 anys
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
EL FILL ÚNIC i la RELACIÓ ENTRE GERMANS
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
I tu qui dius que sóc?.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
LA DIMENSIÓ RELACIONAL A L’ACP
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
Assessorament de la Formació en Competències
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Reunió final de curs juny del 2018
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Convivència i Mediació Escolar
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
RESOLUCIÓ POSITIVA DE CONFLICTES
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Transcripción de la presentación:

@sebastiani64

I DE QUÈ DEPEN? PODEM AJUDAR ALS NOSTRES JUGADORS/ES? PODEM FER-LOS MAL I... DESTROSSAR-LOS? I DE QUÈ DEPEN? @sebastiani64

SOVINT, L’ESPORT DE FORMACIÓ... Excerceix una pressió excessiva ...deixa de ser divertit S’emmiralla i pretén l’èxit immediat Ens empeny a fer trampes No sempre respon als interesos dels nens Es preocupa més pel resultat que per l’experiència Reprodueix el model dels adults @sebastiani64

I COM FER QUE SIGUI REALMENT EDUCATIU PER ALS NOSTRES JUGADORS/ES? L’ESPORT EDUCA... O NO? I, SI EDUCA, EN QUIN SENTIT EDUCA? I COM FER QUE SIGUI REALMENT EDUCATIU PER ALS NOSTRES JUGADORS/ES? @sebastiani64

Motivació extrínseca Motivació intrínseca Com motivem els nens i nenes? Motivació extrínseca Motivació intrínseca @sebastiani64

Un bon acompanyament és aquell que... Motiva els nens i nenes Transmetent comprensió, sensibilitat i il·lusió en el fet esportiu i educador… Empatitzant, animant i engrescant… A través de la selecció de les activitats i l’estil de guiatge. A través del tracte personal (afectuós, proper, confiança...). A través de les emocions (il·lusió, frustració, persistència, relativització...). @sebastiani64

Com motivem els nens i nenes? …satisfent les necessitats psicològiques bàsiques Teoria de l’Autodeterminació (Decy & Ryan, 1991) 1 Autonomia 2 Competència 3 Relació social 1 Participar en la presa de decisions 2 Reforçament orientat a la tasca, l’esforç i la millora 3 Aprenentatge cooperatiu i relacions positives @sebastiani64

Un bon acompanyament és aquell que... 2. Exigeix i jutja amb criteri Coneix i s’adapta als seus nens i nenes en funció de les seves possibilitats i característiques (individuals i col·lectives). Valora de forma coherent amb el que tracta d’ensenyar. @sebastiani64

Un bon acompanyament és aquell que... 3. És decidit i sap dirigir Condueix i lidera, de forma atenta, al seu grup. Optimitza el material, el temps, els agrupaments dels alumnes, les explicacions, les correccions, les situacions d’aprenentatge... @sebastiani64

Un bon acompanyament és aquell que... 4. Educa en valors positius Actua com model davant dels nens i nenes. Fomenta determinats valors, hàbits, actituds... @sebastiani64

Un bon acompanyament és aquell que... 5. Respecta la diversitat Component social (cultura, interessos…) Component d’aprenentatge (capacitat, ritme…) Component institucional (plantejament educatiu…) @sebastiani64

Què i com valorar en l’esport de formació? Segons qui? Procés Resultat Els adults HETEROAVALUACIÓ Els companys COAVALUACIÓ Ells mateixos AUTOAVALUACIÓ En què ens hem de fixar? Ells mateixos Els altres Respecte a qui? @sebastiani64

Què és el que realment importa? Doncs, fem-ho! @sebastiani64

@sebastiani64

Enric M. Sebastiani - @sebastiani64 MOLTES GRÀCIES!!! Caldes de Montbui, [24/11/2018]