ELS DRETS DELS INFANTS.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Preparats per marxar?. Doncs anem a facturar!! No sabem si ho portem tot!
Advertisements

PRESSUPOST 2017.
El dret a un tracte imparcial i equitatiu dins d’un termini raonable
Alimenta el teu cos.
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
Tema 2. DIVISIBILITAT.
El Comerç Just com a model econòmic solidari
Aspectes ètics de la recerca
FORMES JURÍDIQUES D’EMPRESES
Societats d’Interès Social:
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
PETITS REPORTERS Títol.
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
Estem on estem perquè és on hem arribat (no on ens han portat)
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
Quan l’amor fa mal.
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
Les classes socials a l’antiga Roma i la vida a les ciutats
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
Pla de Gestió de la Diversitat de Manlleu (PGDM)
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Mollerusa Museu del vestit de paper.
ELS DRETS DE L’INFANT 1959, Nacions Unides: «Declaració dels Drets del Nen», 10 principis, caràcter no obligatori. 1978, Polònia presenta la versió provisional.
GO PRO Martí Macià 5è A.
Estat de benestar i drets socials
Necessita Catalunya un nou finançament?
Per aquesta raó Jesús ens diu als cristians:
Grups interactius a L’Esquitx
Quines necessitats i oportunitats es deriven de la nostra realitat social i laboral? DONES CUIDADORES Solsona,
Estat de benestar en els drets socials
Carta d'amic Bety.
La Bíblia, font de valors humans i socials
DONA I ET DONARAN Si tu reses i dones a la gent que pateix; Déu et donarà a tu. Resa i fes obres. Georgina Prat Marrasé.
III CONCURS BÍBLIC INFORMÀTIC
L’ACP, una qüestió de Drets Humans
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
CONCURS.
2. El materialisme històric de Marx
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
4. El problema de la moral: eudemonisme
3. Diògenes de Sínope i el cinisme
Tema 5: Nombres naturals i enters
Com preparar una unitat per a l’avaluació
SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
Vull tornar a confiar.
La Presència Educadora
ESTEM VIVINT MOMENTS DIFÍCILS HEM D’ESTAR FORTS A L’AJUNTAMENT, A CATALUNYA, A ESPANYA, A EUROPA I AL MÓN GLOBAL.
Estatut d'autonomia de Catalunya
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Somni de Nadal. Somni de Nadal.
CARÀCTER PROPI ESCOLÀPIES PALMA
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Drets Socials.
Estat del benestar per a tots o privilegis per a uns quants?
Vulneració dels drets socials
Beatriz Guzmán Jun Hui Chen David de la Ossa Sergi Gontaler
NO TINGUIS POR: DÉU COMPLEIX FIDELMENT LES SEVES PROMESES
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
La vulneració dels drets socials
EN DEFENSA DE L’ ESCOLA LAICA
LÍMITS: EDUCAR EN LLIBERTAT
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

ELS DRETS DELS INFANTS

INTRODUCCIÓ Tots els nens i nenes del món tenim una sèrie de drets que podem exercitar i deures que hem de complir. Tenir drets no comporta fer el que vulguis, sinó que et garanteix les necessitats bàsiques reconegudes de tot ésser humà.

CONVENCIÓ DELS DRETS DELS INFANTS: És un tractat internacional de les Nacions Unides, que estableix els drets civils, polítics, econòmics, socials i culturals de la infància. Va ser adoptada el 22 del Novembre del 1989. Consta de 54 articles. Ara introduirem els 10 principis més importants.

PRINCIPI 1: Tots els nens i nenes han de ser reconeguts sense discriminació de raça, color de la pell, sexe o posició econòmica.

PRINCIPI 2: Tots els infants han de tenir dret a una protecció especial perquè puguin créixer.

PRINCIPI 3: Tothom té dret a tenir un nom i una nacionalitat.

PRINCIPI 4: Els nens tenim dret a tenir un habitatge, una alimentació i serveis mèdics.

PRINCIPI 5: L’infant que tingui discapacitats físiques o mentals té dret a tenir una educació i una atenció especials.

PRINCIPI 6: Dret a ser estimat per part de tota la gent que l'envolta.

PRINCIPI 7: Tots els nens tenen dret a divertir-se i a una educació gratuïta.

PRINCIPI 8: Els nens han de ser els primers sempre en rebre protecció i socors.

PRINCIPI 9: L’infant té dret a no ser maltractat ni explotat laboralment.

PRINCIPI 10: Tots tenim dret a rebre una educació amb solidaritat, amistat i justícia a tot el món.

FI Laia Carreras Maria Pairó Blanca Moya Carolina París