PSICOMOTRICITAT.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Advertisements

Intercanvi terapèutic en atenció primària.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
MAPES CONCEPTUALS.
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
Les bones pràctiques per a la educació en família
Rehabilitació interdisciplinar en l’atàxia ( Estimulació Bassal )
10 raons per dir NO a les proves de 3er
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Les qualitats psicomotrius
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
INDEX. Capoeira Infantil 3 Presentació 5 Justificació 6 Objectius 7
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Competències bàsiques en Educació Física
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
MAPES MENTALS TONI BUZAN
l’ordenació dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix
COLÒNIES INS CAN MARGARIT 2012 MAS BADÓ SANT QUIRZE SAFAJA
Escola Sant Sant Josep Oriol
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Juliol 2011
LES FUNCIONS DEL VÍDEO A L’ENSENYAMENT
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
JOCS VS PANTALLES.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Seminari d’Educació Especial
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Tesis Doctorals en Xarxa
Objectiu Educatiu Trienni
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Treball i aprenentatge en xarxa
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Interacció escola - entorn.
Continuació: el temps II
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
El currículum a l’educació primària
ELS PRIMERS DIES A P3.
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
Sant Feliu de Llobregat
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
ATLETISME A L’ESCOLA Albert Batalla Flores Universitat de Barcelona.
No hi ha raó sense emoció
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

PSICOMOTRICITAT

- QUÈ ÉS? És una disciplina que s’integra dins de l´àrea de descoberta d’un mateix i que cal treballar durant l’educació infantil . Consisteix en la realització d’activitats que afavoreixen el desenvolupament de les possibilitats motrius, expressives i creatives dels nens a partir del moviment del cos.

- CONTINGUTS: Esquema corporal Coordinació i equilibri Habilitats motrius bàsiques Organització espai-temporal Lateralitat Control de la respiració Control postural Control tònic

- BENEFICIS: Facilita l’adquisició de l’esquema corporal, permet que el nen prengui consciència del seu propi cos. Afavoreix el control del cos, dominant i adaptant els seus moviments corporals. Ajuda a afirmar la lateralitat, control postural, equilibri i coordinació.

Ajuda a interioritzar diferents nocions espacials en relació amb el propi cos. Creació d’hàbits que faciliten els aprenentatges, milloren la memòria, atenció, concentració i la creativitat. Ajuda a la integració social amb els companys. Serveix com a canalitzador.

- MATERIAL:

- A JUGAR…:

ESCOLA SANT FRANCESC D’ASSÍS Centre concertat per la Generalitat de Catalunya Pl. Universitat, 2. 08007 Barcelona Tel. 93 4545954 Codi: 8005965