La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix

Presentaciones similares


Presentación del tema: "A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix"— Transcripción de la presentación:

1 A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix Grup de Treball del Concurs de Dibuixos Matemàtics d’ABEAM

2 Noa Márquez Valle (3r) - curs 2013-2014
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Noa Márquez Valle (3r) - curs The mathematician's patterns, like the painter's or the poet's must be beautiful; the ideas, like the colors or the words must fit together in a harmonious way. G.H. Hardy El quixot contra els molins triangulars Els patrons del matemàtic, com els del pintor o del poeta han de ser bells; les idees, com els colors o les paraules han d’encaixar de manera harmoniosa. G.H. Hardy

3 Júlia Ollé Coll (P4) - curs 2014-2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Un tren llarg i un de curt! Júlia Ollé Coll (P4) - curs

4 Aniol Marsal i Quintana (3 anys) - octubre 2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Aniol Marsal i Quintana (3 anys) - octubre 2015

5 Anem a veure com relacionem els dos dibuixos…
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Anem a veure com relacionem els dos dibuixos…

6 Aniol Marsal i Quintana (3 anys) - octubre 2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Com els meus anys!!! Aniol Marsal i Quintana (3 anys) - octubre 2015

7 Per treballar-hi una mica més…
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Per treballar-hi una mica més…

8 Júlia Ollé Coll (P4) - curs 2014-2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Un tren llarg i un de curt! Júlia Ollé Coll (P4) - curs

9 Gerard Segura Mur (5 anys) – octubre 2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 EL PLÀNOL DE LA CASA Gerard Segura Mur (5 anys) – octubre 2015

10 Gerard Segura Mur (5 anys) – octubre 2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 LA CASA Gerard Segura Mur (5 anys) – octubre 2015

11 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 FEM UN PASTÍS ? 1 / 4 Font: Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

12 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 FEM UN PASTÍS ? 2 / 4 Nil Figueras Palet (6 anys) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

13 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 FEM UN PASTÍS ? 3 / 4 Font: Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

14 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 FEM UN PASTÍS ? 4 / 4 TÍTOL ? “EM MENJO LES SUMES” Nil Figueras Palet (6 anys) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

15 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 TREBALL AMB FRUITES 1 / 4 Font: Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

16 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 TREBALL AMB FRUITES 2 / 4 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

17 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 TREBALL AMB FRUITES 3 / 4 Ona Figueras Palet (4 anys) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

18 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 TREBALL AMB FRUITES 4 / 4 “¿ ?” TÍTOL ? Ona Figueras Palet (4 anys) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

19 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 M’ENGALANO 1 / 3 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

20 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 M’ENGALANO 2 / 3 Ona Figueras Palet (4 anys) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

21 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 M’ENGALANO 3 / 3 “ONA” TÍTOL ? Ona Figueras Palet (4 anys) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

22 Mar Romero i Escura (4t) – octubre 2015
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 Mar Romero i Escura (4t) – octubre 2015

23 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 REPARTIR Mar Romero i Escura (4t) – octubre 2015 Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

24 El dibuix… Permet Descobrir Matemàtiques!
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 El dibuix… Permet Descobrir Matemàtiques! Permet crear un ambient de classe on s’afavoreix l’intercanvi d’idees i que anima a la reflexió, tant de l’alumnat com del professorat. Provoca curiositat i planteja reptes per a investigar i a reflexionar. Encoratja a l’alumnat a construir els seus aprenentatges i els ajuda a prendre consciència del seu progrés. Transmet plaer a l’hora de comprendre les matemàtiques, de considerar-les una construcció personal, de gaudir-les en si mateixes i d’aplicar-les en la seva vida quotidiana. Comporta a treballar amb contextos propers a l’alumnat i amb altres àrees de coneixement, a més de amb les pròpies matemàtiques Esdevé una eina encara més potent quan s’integra amb altres recursos, com els materials manipulatius, visuals i TIC. És una eina propera als mestres que permet observar, analitzar i potenciar el desenvolupament competencial (de les matemàtiques) de l’alumnat.

25 XVIII Jornada Matemàtica Didàctica ABEAM
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM 7 de novembre de 2015 7 nombre de 2015 es imposible medir simultáneamente, y con precisión absoluta, el valor de la posición y la cantidad de movimiento de una partícula Font: El mateix acte d’observar canvia el que s’està observant (PRINCIPI D’INCERTESA de Heisenberg) Font: Grup de treball del Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

26 A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix
XVIII Jornada Didàctica Matemàtica ABEAM. 7 de novembre de 2015 A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix Grup de Treball del Concurs de Dibuixos Matemàtics d’ABEAM


Descargar ppt "A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix"

Presentaciones similares


Anuncios Google