Què hem estat fent aquests anys?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Advertisements

L’experiència d’ús del dossier aprenentatge a l’assignatura CSD de la EETAC - UPC Barcelona 10 i 11 de novembre de 2011.
Què hem estat fent aquests anys?
Diseño en retrospectiva. Gagné Dick y Carey.
Jornades del DEE sobre l'EEES
MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA
Què és la tecnologia?.
Formació del Personal d’Administració i Serveis
EL PROCÈS DE CONVERGÈNCIA EUROPEA: EXPERIÈNCIA PILOT A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA Núria Casamitjana Badia Vicerectora de Política Acadèmica
Secció Campus Castelldefels - EEL
Velles assignatures d’E.T. de telecomunicacions:
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
ES:E - Objectius Donar una visió inicial de l’Enginyeria del Software
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Avaluació de preparació Agile <nom de la solució>
Com reestructurar una assignatura en aprenentatge cooperatiu ?
Títol: Una proposta d'utilització de la plataforma educativa Moodle en circuits i dispositiu electrònics Autor(s): Raúl Fernández-García, Ignacio Gil Centre,
Avaluem per assolir l’aprenentatge significatiu dels alumnes
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Experiència amb el Google Sites
El projecte CLINED: context (I)
Principis de l’entrenament
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Introducció i objectius
Grups interactius a L’Esquitx
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Seminari d’Educació Especial
Madelen Holmlund, Umeå University
Presentació Cadena de Valor
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Francesc J. Sànchez, Josep Jordana
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Un exemple de PBL a l’EETAC
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
Proves de competències bàsiques als 14 anys
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Aprenentatge integrat de continguts i d'anglès
LINGUATECH Aprenentatge integrat de continguts i d'anglès a l’assignatura circuits i sistemes digitals Francesc J. Robert Josep Jordana,
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Què passa amb ’examen final?
Autor(s): Francesc J. Sànchez; Josep Jordana
Departamento de Pedagogia Aplicada
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Programem les activitats Presentació
En desplegar un currículum competencial haurem de prendre decisions que afectaran al model didàctic de cada docent.
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES
MATERIAL MULTIMEDIA PARA LA AUTOEVALUACIÓN DE ASIGNATURAS DEL GRADO EN QUÍMICA  Jorge Verdú, Rosa Herráez, Yolanda Moliner, Carmen Molins, María Llobat,
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Transcripción de la presentación:

Què hem estat fent aquests anys? Objectius específics i transversals de l’assignatura L’estudiant ha de ser capaç de .... (en diversos quadrimestres) Millora del procés Programació d’activitats i control del temps d’estudi Enquestes Implicació en altres assignatures Coordinació horitzontal i vertical Coherència ECTS Dins i fora de l’aula Projecte d’aplicació Exercicis Metodologies actives Avaluació contínua Aprenentatge cooperatiu (AC), PBL, etc. Carpeta de grup Mínims individuals Els cursos de l’ICE i l’adaptació a l’EEES

Aprendre al segle XXI és una activitat complexa Exemple, model de Huitt (2003) [http://chiron.valdosta.edu/whuitt/materials/tchlrnmd.html] La idea és aplicar a la docència (instrucció) un mètode sistemàtic resultat d’estudis científics  apliquem d’una vegada a la docència els resultats de la recerca en aprenentatge dels últims 100 anys!

Exemples de models instruccionals (ADDIE Gagné (1975, 2005) 1. Analysis: Overall goals and scope. 2. Design: User characteristics, specific objectives, learning & media strategies 3. Development: Production of instruction 4. Implementation: Conducting the course 5. Evaluation: Evaluating success and collecting data

Exemples de models instruccionals: Dick and Carey (1978, 2004)