HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BATXILLERAT 34R/1I/1P-212. EL BATXILLERAT LOE EL BATXILLERAT ÉS UNA ETAPA FORMATIVA Durada: 2 ANYS Titulació: BATXILLER SORTIDES: a)Estudis universitaris.
Advertisements

ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Historia de España. HISTORIA DE ESPAÑA 1 Las raíces históricas de España 9 La Restauración monárquica ( ) 2 De los Reyes Católicos a los Austrias.
LA RESTAURACIÓ BORBÒNICA ( )
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
 El fetge és l'òrgan que forma la sang.
Introducció a la Geografia del Turisme
BENVINGUTS 6é de Primària
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
I ARA, QUÈ PUC FER?.
SELECTIVITAT 2013.
L’Espanya contemporània: el trànsit del segle XIX al XX
Concurs literari i d’instagram 2018
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
Centre de Suport AFA PARETS (Parets del Vallès).
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
I ARA, QUÈ PUC FER?.
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
CIÈNCIES NATURALS CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Com introduir les Guies Docents
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Jornada de portes obertes de Batxillerat 2018
Enginyeria del software II
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
Presentació BATXILLERAT
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
NORMATIVA CC SS.
Informàtica Batxillerat HCS
TECNOLOGIA.
ERRORS FREQÜENTS A L'EXAMEN DE HISTÒRIA - PAU
TEMA 11.- LA SEGONA GUERRA MUNDIAL ( )
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Què passa amb ’examen final?
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Cap a l’FCT en els cicles LOE
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Concreció de la resposta educativa en el PI
Curs Presentació Assignatura
BARRI SAGRADA FAMÍLIA.
Una República europea implicada en la governança global Política internacional Una República europea implicada en la governança global La República.
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
En desplegar un currículum competencial haurem de prendre decisions que afectaran al model didàctic de cada docent.
RD-L 5/2016, de modificació de la LOMCE
Llengua catalana i literatura
EL BARCELONÈS.
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
BECA MEC DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA DE OTOÑO 2014
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Transcripción de la presentación:

HISTÒRIA 2n BTL Presentació 2016-2017 Professor: Miquel Caelles Email: mcaelles@joviat.cat

1. Continguts de la matèria. 2. Material. ÍNDEX 1. Continguts de la matèria. 2. Material. 3. Criteris d’avaluació i correcció. 4.Normativa. 5. Dubtes i preguntes.

1. Continguts del curs 0. INTRODUCCIÓ A LA HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA (s. XI – s. XVIII) EL SEGLE XIX: LIBERALISME I INDUSTRIALITZACIÓ (1800-1874) LA RESTAURACIÓ BORBÒNICA (1875-1903) EL CATALANISME POLÍTIC FINS AL 1901 4. ECONOMIA I SOCIETAT AL PRIMER TERÇ DEL SEGLE XX 5. LA CRISI DE LA RESTAURACIÓ I LA DICTADURA DE PRIMO DE RIVERA (1903-1931) 6. LA SEGONA REPÚBLICA (1931-1936) 7. LA GUERRA CIVIL (1936-1939) 8. EL PRIMER FRANQUISME (1939-1959) 9. FRANQUISME: CREIXEMENT ECONÒMIC I IMMOBILISME POLÍTIC (1959-1975) 10. TRANSICIÓ, DEMOCRÀCIA I AUTONOMIA (1975-1987)

Fotocòpies i activitats puntuables Apunts 2. Material a Llibre de text Fotocòpies i activitats puntuables Apunts Bloc: https://quinsegon.wordpress.com/

3. Criteris d’avaluació i correcció SMX – M5 Xarxes Locals 3.1 La nota trimestral s’obté de la mitjana entre: L’examen trimestral (40%). Per fer la mitjana amb la resta de notes, l’alumnat ha de tenir un 4, com a mínim, en aquest examen. Aquest examen trimestral seguirà el model d’examen de les PAU Els parcials, treballs i exercicis (50%) Actitud (10%)

SMX – M5 Xarxes Locals Presentació 4. Normativa SMX – M5 Xarxes Locals 4.1 Avaluació de les activitats. -Un/a alumne/a no podrà ser avaluat trimestralment si no entrega totes les activitats. (PQ) -Si l’activitat no es lliura dins el termini establert es puntuarà amb un 0. -Si el no lliurament és justificat, serà obligatori lliurar l’activitat pendent el primer dia que l’alumne/a s’incorpori. L’activitat serà corregida pel professor, però no tindrà valor numèric en la nota final de trimestre. 4.2 Parcials - Si un alumne/a no es presenta a un examen parcial serà puntuat amb un 0. - Si l’absència a l’examen és justificada no se li posarà nota i s’examinarà dels continguts en l’examen de final de trimestre. - NOMÉS es repetirà l’examen a un/a alumne/a quan un altre grup no l’hagi fet encara. Presentació

5. Dubtes i preguntes SMX – M5 Xarxes Locals Presentació