Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Advertisements

Escola Montserrat Sant Just Desvern
PFC Auto-enregistrament del dolor a través de telefonia mòbil Andrés Masero Universitat Oberta de Catalunya Autor: Andrés Masero Director: Roman.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Una experiència a sisè de Primària
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
I transforma un llibre en un nou lector
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
L’Expressió escrita.
PETITS REPORTERS Títol.
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Programa BIBE: perspectives de futur
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Grups interactius a L’Esquitx
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Objectiu Educatiu Trienni
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
LA VIDA DE LES PERSONES.
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
SALUT MENTAL.
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
INTERNET XARXA: Quan un conjunt d’ordinadors estan connectats entre si per comunicar-se i compartir informació. TIPUS DE XARXES: LAN: Xarxa d’àrea local,
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Propostes de millora en el GIR
Assessorament de la Formació en Competències
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Màster d’Aplicacions Multimèdia
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
L’ÚS D’INTERNET A LES BIBLIOTEQUES SEGONS LA RENDA FAMILIAR
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes Informàtica a favor d’un desenvolupament de qualitat “A un clic d’aprendre” Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes

Índex Introducció Qui som? Destinataris Objectius Continguts Activitats Recursos disponibles Materials similars Mapa de navegació Guió tècnic

Introducció Hem triat aquest tema perquè es tracta d’un ampli sector de la població que es troba en risc d’exclusió i pensem que aquest material multimèdia podria ser important per una adequada integració dins la societat de la informació. En relació a la funció principal d’aquest multimèdia, el classifiquem principalment com un tutorial.

Qui som? Som na Marina, na Maria i n’Elena, tres alumnes de Tecnologia Educativa II de 3r de Pedagogia.

Destinataris Els usuaris d’aquest material multimèdia interactiu són persones que pertanyen a grups amb risc d’exclusió digital, concretament, a gent gran o que es troba dins l’etapa de l’edat adulta. La gent de la tercera edat no posseeix, normalment, coneixements i habilitats respecte a les TIC perquè no han nascut dins la societat de la informació i de les innovacions constants. Per aquest motiu, pensem que estan interessats en aprendre per adaptar-se a aquesta societat canviant. Per tant, aquest material multimèdia potenciaria l’autonomia dels usuaris i facilitaria el seu dia a dia.

Objectius Introduir les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a la tercera edat per propiciar un desenvolupament de qualitat. Donar a conèixer els recursos necessaris per una correcta navegació a través d’Internet. Apropar les TIC a la vida quotidiana. Fomentar l’autonomia personal.

Continguts Els nostres usuaris del material multimèdia ja tenen certs coneixements bàsics de com emprar un ordinador. Per aquest motiu, els continguts següents van més adreçats als seus interessos i no tant al maneig de l’ordinador.

Continguts Informatius: Entreteniment: Altres: Llegir la premsa. Escoltar la ràdio. Entreteniment: Recerca de receptes de cuina. Trobar contes infantils. Altres: Mirar els resultats de les apostes de l’Estat i Loteries Comprar des de casa.

Activitats Les activitats no seran una eina per a l’avaluació, sinó que seran activitats que serveixin per a la motivació dels usuaris i que els engresquin a aprendre. Entre les activitats trobarem: Preguntes curtes. Oracions vertader i fals. Preguntes de respostes múltiple. Omplir buits.

Recursos disponibles Per una millor orientació de l’usuari emprarem diversos recursos disponibles a la xarxa, però a més utilitzarem altres recursos creats per nosaltres: Vídeos tutorials a Internet. Vídeos tutorials creats amb JING. Imatges animades. Altres...

Materials similars

Materials similars

Materials similars

Mapa de navegació

Guió tècnic A continuació, presentem un esbós aproximat del que serà el nostre material multimèdia. El programa que emprarem serà eXeLearning. En tot moment, l’usuari tendrà la possibilitat de visualitzar l’índex del material, per així poder accedir a qualsevol dels continguts i a més ens donarà la possibilitat d’anar en davant i en darrera.

Guió tècnic

Guió tècnic

Guió tècnic

Gràcies per la vostra atenció!