ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La qualitat, garantia de millora.
Advertisements

Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Montcada i Reixac
PMU El Pla de Mobilitat Urbana de Santa Coloma de Gramenet
Fitxa cas.
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
PRESSUPOST 2017.
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Pacte per la mobilitat sostenible del Maresme
JUNTA LOCAL DE SEGURETAT DE MATARÓ
LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS VIARIS
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Què és un pla Individualitzat ?
Generalitat de Catalunya
Aportacions de les enquestes de camp
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Departament de Justícia
REGISTRE MUNICIPAL D’ENTITATS CIUTADANES
Desenvolupament de la sessió:
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Realitzat per l’Associació Progressista de Catalunya
INDICADORS DE SOSTENIBILITAT DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
Pla Integral de la Part Alta
Estudi de millora del transport públic a la comarca del Bages
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PLA D’ORDENACIÓ URBANÍSTICA MUNICIPAL POUM DE CADAQUÉS
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
PLA DE MOBILITAT URBANA DE GIRONA
Jornada Cloenda Esports
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Aparcaments de rotació a Sabadell
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Mobilitat 1996 S’ha elaborat una matriu de viatges 1996 entre municipis a partir de les dades de l’EMO 96, l’EMQ 96 i dels operadors. La mobilitat obligada.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
MAPA CONCEPTUAL - Accions - Responsables - Temporalització.
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Grup ICF Finançament Empresarial Coinversió Març de 2012.
CNL de Terrassa i Rubí Balanç d’actuacions en el mandat
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Illes de vianants.
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Setembre 2015 Sala de Juntes Facultat de Veterinària
Condicionament de la Travessia de Jesús
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Model de Pacte Local per la mobilitat sostenible
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
2016.
Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida
2018.
ELABORACIÓ D’UN ÍNDEX DE GENTRIFICACIÓ PER ALS BARRIS DE BARCELONA
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Tall per obres: Reforma de la carretera de Sant Joan
Residencia estudiants
Transcripción de la presentación:

ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI SINTESIS I PROPOSTES Març de 2017

1. DOCUMENTACIÓ L’EMU de Caldes de Montbui està composat pels següents documents: DOCUMENTS EMU: Document nº1: DIAGNOSIS Document nº2: PROPOSTES Document nº3: FITXES Document nº4: PLÀNOLS ALTRES DOCUMENTS: Pla d’aparcaments i reglament Pla d’acció pel foment de la bicicleta a Caldes de Montbui. FORMALITZACIÓ EMU: PACTE PER LA MOBILITAT DE CALDES DE MONTBUI. «Acord polític i amb les entitats del municipi per impulsar la mobilitat sostenible i el compromís per fomentar les actuacions per la protecció mediambiental del municipi».

1. DOCUMENTACIÓ L’EMU de Caldes de Montbui està composat pels següents documents: Document nº1: DIAGNOSIS 1. INTRODUCCIÓ 1.1. ANTECEDENTS 1.2. ÀMBIT D’ESTUDI 1.3. OBJECTIUS DEL PLA 1.4. METODOLOGIA 2. ANÀLISI TERRITORIAL I SOCIOECONÒMICA 2.1. SITUACIÓ GEOGRÀFICA I ESTRUCTURA TERRITORIAL 2.2. ANÀLISI ECONÒMICA 2.3. ESTRUCTURA I DISTRIBUCIÓ DE LA POBLACIÓ 2.4. CENTRES D’ATRACCIÓ I GENERACIÓ DE VIATGES 2.5. PARC DE VEHICLES I DADES DE MOTORITZACIÓ 3. ANÀLISI DE LA SITUACIÓ ACTUAL DE LA MOBILITAT 3.1. XARXA DE VIANANTS 3.1.1. OFERTA VIÀRIA DE VIANANTS 3.2. XARXA DE CICLISTES 3.3. XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC EN AUTOBÚS 3.3.1. LÍNEA URBANA (DILLUNS A DIVENDRES, DE 8 A 21.30 H) 3.3.2. LÍNIES INTERURBANES. 3.3.3. TARIFES 3.4. XARXA DE VEHICLES PRIVATS MOTORITZATS 3.4.1. INVENTARI DE CAPACITAT VIÀRIA DE LA XARXA 3.5. DISTRIBUCIÓ URBANA DE MERCADERIES 4. ANÀLISI DE LA DEMANDA 4.1. ANÀLISIS DE LA MOBILITAT GLOBAL DEL MUNICIPI 4.1.1. ESTIMACIÓ DE DESPLAÇAMENTS 2016 4.2. DEMANDA A PEU 4.2.1. CARACTERÍSTIQUES DE LA DEMANDA 4.3. DEMANDA EN BICICLETA 4.4. DEMANDA EN TRANSPORT PÚBLIC 4.5. DEMANDA EN VEHICLE PRIVAT MOTORITZAT I APARCAMENT 4.5.1. RECOLLIDA D’INFORMACIÓ DE CAMP 4.5.2. RESULTATS DELS AFORAMENTS MANUALS 4.5.3. RESULTATS DE LES ENQUESTES ALS CONDUCTORS. 4.6. DEMANDA D’APARCAMENT 5. EXTERNALITATS DEL SISTEMA DE MOBILITAT 5.1. SEGURETAT VIÀRIA 5.1.1. DIAGNOSIS EXISTENT AL PLSV 2014 5.1.2. PLA D’ACTUACIÓ 2014 ANNEX 1: AFORAMENTS MANUALS I AUTOMÀTICS ANNEX 2: PLA LOCAL DE SEGURETAT VIARIA 2014

1. DOCUMENTACIÓ L’EMU de Caldes de Montbui està composat pels següents documents: Document nº2: PROPOSTES A) PROGNOSI DE CREIXEMENT (2016-2026) A.1. DESCRIPCIÓ DEL CREIXEMENT A.2. LÍNIES ESTRATÈGIQUES B) PROPOSTES D’ACTUACIÓ B.1 PUNT DE PARTIDA. FONAMENTS B.2. LÍNIES ESTRATÈGIQUES I OBJECTIUS DE L’EMU DE CALDES DE MONTBUI B.2.1. Objectius de l’EMU B.2.2. Línies estratègiques B.2.3. METODOLOGIA DE LES PROPOSTES D’ACTUACIÓ B.2.3.1. Resultats del procés de participació ciudadana B.2.3.2. Fitxes d’actuació B.2.3.3. Programa d’actuacions B.3. PROPOSTES D’ACTUACIÓ VINCULADES A CADA LÍNIA ESTRATÈGICA. C)INDICADORS I EINES DE SEGUIMENT DE PLA C.1. INDICADORS DE SEGUIMENT C.2. EINES DE SEGUIMENT D) PLA D’ETAPES I PRESSUPOST D.1. DISTRIBUCIÓ DE LES ETAPES D.2. RESUM DEL PRESSUPOST

1. DOCUMENTACIÓ L’EMU de Caldes de Montbui està composat pels següents documents: Document nº3: FITXES

1. DOCUMENTACIÓ L’EMU de Caldes de Montbui està composat pels següents documents: Document nº4: PLÀNOLS

1. DOCUMENTACIÓ L’EMU de Caldes de Montbui està composat pels següents documents: ALTRES DOCUMENTS: PLA D’APARCAMENTS I REGLAMENT PLA D’ACCIÓ PEL FOMENT DE LA BICICLETA

2. PROPOSTES FINALS PER AMBITS

2. PROPOSTES FINALS PER AMBITS

2. PROPOSTES FINALS PER AMBITS

2. PROPOSTES FINALS PER AMBITS

2. PROPOSTES FINALS PER AMBITS

3. PROPOSTES FINALS PER FASES Durant els tres primers anys la despesa seria de 5.727.500 €. Inclou les obres del nou aparcament de Raval Canyelles. Durant aquest primer període també seria recomanable avançar amb les propostes següents: P1 P5 P7 P16 P21 P28 P30 P34 P57

3. PROPOSTES FINALS PER FASES Durant els anys del 3 al 6 de l’EMU la inversió necessària seria de 2.019.800 €, inclou les obres de la Plaça de la Font del Lleó i a l’Av. Pi i Margall. Durant aquest segon període seria important avançar amb la resta de propostes.

3. PROPOSTES FINALS PER FASES Durant els anys 2023 a 2026 la inversió necessària seria de 2.530.000 €, part important de despesa rau en la conversió de zones de plataforma única del centre de la vila.

3. PROPOSTES FINALS PER FASES També hi ha una part de propostes que requereixen un control anual i que suposen una despesa directa important (540.000 €). En total la despesa a l’EMUS de Caldes de Montbui en els propers 10 anys és de 10.817.300 €, incloent obres urbanístiques que clarament suposaran una millora de la mobilitat. fase import (s/iva) 2016-2019 5.727.500 € 2020-2023 2.019.800 € 2023-2026 2.530.000 € Continua 540.000 € 10.817.300 € Les fonts d’on es preveu obtenir el finançament són les següents: Pressupost de l’Ajuntament de Caldes Servei Català del Trànsit Generalitat de Catalunya ICAEN Altres figures de planejament (Pla de barris, Plans especials de millora urbana, etc.). Altres subvencions Privats Etc.