La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida"— Transcripción de la presentación:

1 Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida
Lleida, 28 d’ abril de 2008

2 L’ ATM DE L’ ÀREA DE LLEIDA
LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA L’ ATM DE L’ ÀREA DE LLEIDA Constitució : Per l’Acord del Govern de data 30 d’agost de 2005, Publicat al DOGC núm de 14 de setembre de 2005 Finalitat : El Consorci es constitueix amb la finalitat de coordinar el sistema de transport públic de viatgers en l'àmbit territorial del Segrià Administracions integrants : Actualment el Consorci l’integra la Generalitat de Catalunya mitjançant el Departament de Política Territorial i Obres Públiques, el Consell Comarcal del Segrià i l’Ajuntament de Lleida . Conveni de Finançament : La Generalitat de Catalunya mitjançant el Departament de Política Territorial i Obres Públiques assumeix el 85% les necessitats estimades i les Entitats Locals el 15% . El pressupost 2006 fou de 1,2 milions d’ euros , el de ,2 milions d’ euros i el de 2008 de 2,2 milions d’ euros. Estructura operativa i recursos humans : L’ octubre de 2006 es va incorporar el gerent de l’ entitat, Sr. José Luis Cunillera, i des de gener de 2007 el Consorci disposa d’ una seu al carrer Lluís Companys, 2 de Lleida. Actualment la seva estructura de personal és de cinc persones.

3 Tram Lleida-Balaguer de FGC 177.950 viatgers l’ any 2007.
LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA EL PLA DE SERVEIS Servei a Polígons : Operatiu des de desembre de 2005. Línia Urbana que connecta la ciutat amb les principals àrees industrials. viatgers l’ any 2007. Servei Diürn Interurbà : Operatiu des de gener de 2006. Increment de 47 expedicions diàries en les diferents línies. viatgers l’ any 2007. Servei Transport Nocturn : Operatiu des de agost de 2006. Quatre línies nocturnes els divendres i dissabtes . 9.118 viatgers l’ any 2007. Servei Transport a la Demanda: Operatiu des de setembre de 2006. Tres línies que funcionen a demanda dels usuaris Alamús - Lleida Alcanó - Sunyer – Alfés - Lleida Seròs - Llardecans - Maials - Almatret 1.605 viatgers l’ any 2007. Tram Lleida-Balaguer de FGC viatgers l’ any 2007. 8 expedicions diàries d’ anada i tornada Ajustament dels horaris per a adequar l’oferta a les necessitats de la demanda Nous Serveis 2008 Raïmat - Gimenells - Pla de la Font - Suchs -Almacelles Aspa - Artesa de Lleida Torrebesses – Sarroca Alcanó – Alfés

4 EL SISTEMA TARIFARI INTEGRAT A LLEIDA
LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA EL SISTEMA TARIFARI INTEGRAT A LLEIDA Què és la Integració tarifaria : Un sistema que permetrà a tots els usuaris de transport públic moure’s amb els diferents mitjans de transport, amb un únic suport ( targeta ) i amb importants avantatges econòmics . Característiques principals : Àmbit Integrat El Segrià en dues zones tarifàries i el tram de FGC entre Lleida i Balaguer . Operadors Urbans de Lleida ( 17 línies ), els Interurbans del Segrià ( 14 línies) i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ( tram Lleida-Balaguer ) Població en àrea d’ influencia habitants ( Font : Padró hab ) Usuaris actuals usuaris/any

5 LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA
LA ZONIFICACIÓ

6 LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA
LA GAMMA DE TÍTOLS

7 LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA
ELS PREUS DELS TÍTOLS

8 LA XARXA DE VENDA, LA RECÀRREGA I L’ ATENCIÓ AL CLIENT
LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA LA XARXA DE VENDA, LA RECÀRREGA I L’ ATENCIÓ AL CLIENT Xarxa de Venda i Recàrrega : El Consorci tindrà una xarxa de comercialització i recàrrega de títols en tot el seu àmbit amb aproximadament 200 punts, principalment quioscos i estancs . Quiosc prensa Administracions Loteria Estancs

9 LA XARXA DE VENDA, LA RECÀRREGA I L’ ATENCIÓ AL CLIENT
LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA LA XARXA DE VENDA, LA RECÀRREGA I L’ ATENCIÓ AL CLIENT Centre d’ Atenció al Client : L’ ATM té un Centre d’ Atenció al Client a la Plaça Espanya, 1 baixos 4 de Lleida, per la venda, recàrrega, personalització de títols i per facilitar qualsevol informació al client. A més la personalització de títols T-Mes també es podrà fer de forma diferida portant a la resta d’ ajuntaments del Segrià una foto tipus carnet i el document acreditatiu . En uns dies rebran al seu domicili la seva targeta que hauran d’ activar a qualsevol dels 150 punts de la xarxa de recàrrega de l’ ATM.

10 SISTEMA TARIFARI INTEGRAT
LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA QUINS BENEFICIS TE EL SISTEMA TARIFARI INTEGRAT PELS USUARIS ? FACILITAT , COMODITAT ESTALVI ECONÒMIC

11 Primeres dades : LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA 350 T-Mes
Quadre resum de serveis en l’ àmbit de l’ ATM de l’ Àrea de Lleida 2006vs2007 LA INTEGRACIÓ TARIFÀRIA A L’ ÀREA DE LLEIDA Primeres dades : 350 T-Mes Perfil 1 : 18 a 25 anys Estudiant Poblacions Segrià ( 3 viatges o més / dia ) Perfil 2 : Més de 25 anys usuari diari urbà Lleida ( 4 viatges o més / dia ) Molt interés per nou sistema Espectació per nous títols Primeres demandes poblacions fora àmbit Interés Entitats Financeres, Universitat

12 Gràcies per la seva atenció


Descargar ppt "Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida"

Presentaciones similares


Anuncios Google