Les entrevistes: Segona part

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL CIM D’ÀLIGUES AUS RAPINYAIRES.
Advertisements

TESEU Y EL MINOTAURE Pablo José Blasco Mendoza 4ºB.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
Monges de Sant Benet de Montserrat
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Podeu posar una foto del vostre centre
Alimenta el teu cos.
20-21 novembre r i 2n Batxillerat IES Salvador Espriu
LA TARDOR Cicle Inicial.
I transforma un llibre en un nou lector
El Pare Claret és un regal per a tots
EL LLEÓ Maite Rodriguez.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Itàlia Realitzat per: En Josep, l’Adrià H, el Roger, en Joel i en Xavi.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
PETITS REPORTERS Títol.
Valors/virtuts per a créixer com a persones.
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
EL PANDA VERMELL Laia Senent Edgar García Javi Arias Salima El Guiouss
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Els pallassos.
Aprenem a ser mestres.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
El Pare Claret és un regal per a tots
ENS TROBEM DE NOU.
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
Els corriols Piu i Piua.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Alumnes de l’aula d’acollida.
Un animal en perill d’extinció
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Viatgem per Llinars i els seus voltants
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Ciències de la naturalesa
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

Les entrevistes: Segona part Material utilitzat: joc Llibre utilitzat Lisana Llaveria Keylor Rowlands Daniela Sánchez Llibre utilitzat

La pràctica de les entrevistes Després d’haver estudiat les entrevistes i d’haver-les practicat fictíciament, vam decidir portar-les a la pràctica de manera real.

P3: les meduses i els pops. Els alumnes de P3: les meduses i els pops, van anar d’excursió a la granja. Per a fer-ho molt bé durant la sortida i aprendre molt, primer van estudiar els animals de la granja i, fins i tot, en van muntar una a la classe. Nosaltres ens en vam assabentar i vam voler anar a fer-los unes preguntes, ja que a l’aula d’acollida també es treballen els animals. Per tant, gràcies a ells i a la seva granja, vam poder aprendre coses sobre els seus animals mentre practicàvem les entrevistes.

El pla de treball El primer que fa un bon entrevistador és documentar-se. I així ho vam fer. Després, vam redactar les preguntes que faríem a les meduses de P3A. I... tot seguit, ens vam dirigir cap a la seva aula per a dur a terme la primera entrevista de debò de la nostra vida! Ho voleu veure?

Fotos

fotos

El moment de l’entrevista

Preguntes: Els nens i les nenes de P3 saben moltes coses de molts animals de la granja i ens les van explicar. Això és tot el que nosaltres volíem saber i ells ens van contestar:

Animals sobre els que vam preguntar: La vaca, l’ase i el cavall El gall, la gallina i l’ànec El porc La cabra L’ovella El gos i el gat

La vaca, l’ase i el cavall On viuen? A l’estable Què mengen? Herba. Per tant, són herbívors Què ens donen? Llet i ajuda a les persones: les acompanyen, etc.

El gall, la gallina i l’ànec. On viuen? Al galliner Què mengen? De tot. Per tant, són omnívors. Què ens donen? Ous i carn.

El porc On viu? Al corral. Què menja? De tot. Per tant, és omnívor. Què ens dóna? Carn: del porc ens ho mengem tot.

La cabra On viu? Al corral Què menja? Herba. Per tant, és herbívor. Què ens dóna? Llet i formatge

L’ovella On viu? Al corral Què menja? Herba. Per tant, és herbívor. Què ens dóna? Llana

El gos i el gat On viuen? Per tota la granja Què mengen? De tot. Per tant, són omnívors Què ens donen? Vigilen els altres animals. I ens donen companyia.

I per acabar… volem donar les als nens i nenes de P3, que ho van fer MOLT BÉ!!

Esperem que us hagi agradat!!! Lisana Llaveria Keylor Rowlands Daniela Sánchez Mestra: Anna Guasch