NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
NOMBRE DE LA EMPRESA RESUMEN EJECUTIVO PLAN DE EMPRESA.
Advertisements

Tema 2: L’empresa i l’entorn. Pág. 1 Tema 2: L’empresa i l’entorn 1.Concepte i naturalesa de l'entorn 2.Anàlisi estructural de l'entorn específic 3.La.
Comissió d’estudi sobre l’Economia Col·laborativa
La crisis agrícola ……...
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
L’ÈPOCA DE L’IMPERIALISME
I. EL PRODUCTE Unitat o conjunt de béns o serveis amb un elevat grau de substitució entre ells.
La Guerra del Francès: resistint en nom de qui?
ANÀLISI ECONÒMICA-FINANCERA DEL SECTOR VITIVINÍCOLA Oriol Amat i Jordi Perramon Universitat Pompeu Fabra.
i el que no es pot avaluar
Galetes Birba Josep Nadal Agell Ricard Pons de la Cruz
La Revolució Industrial
Reflexions al fil de l’Euneos
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
El Comerç Just com a model econòmic solidari
Estratègia de Xarxes Socials
La planificació estratègica al Campus de la
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
APOSTA PEL CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR EN
Introducción al Marketing Miquel – Molla - Bigné
Les marques de territori i la comunicació de proximitat
Autor: Samuel Lozano Alcodori
En aquest tema veurem els apartats següents:
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
LA REVOLUCIÓ INDUSTRIAL
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Arnau Gifreu Castells / 2011
El segle XIX: un segle de revolucions
Evolució dels perfils professionals a logística
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
Projecte d’Itineraris Formatius
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Marketing Cultural per a les Societats Musicals
El paper de les ciutats en el procés d’innovació empresarial
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Memòria de Farmàcia Pràctica Disseny i estructuració d’un servei farmacèutic per a ser implementat a la farmàcia comunitària Maria Rubio Valera Professora.
Criatures Virtuals Emocionals i Ensinistrables per un MMOG
Arnau Gifreu Castells / 2011
La gestió per valors Girona, 18 de febrer 2016.
LA CRISI DE LA RESTAURACIÓ ( ) El marc econòmic.
CIUTAT: EXPRESSIÓ DE CANVIS
6.- CONTRASTOS I DESIGUALTATS EN EL MÓN ACTUAL.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
TEMA 2: L'EMPRESA I L'ENTORN
El màrqueting i els seus elements
EXPLICACIÓ POWERPOINT
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
Creixement econòmic de Liquats Vegetals: Presència als lineals de les grans distribuidores d’alimentació. Núria Arimany Anna Sabata Xavier Ferràs Petra.
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Departamento de Pedagogia Aplicada
3 La idea emprenedora La idea emprenedora
la depressió dels anys trenta
expansió internacional
TEMA 3: L'ESTRATÈGIA EMPRESARIAL
la depressió dels anys trenta
Assessorament de la Formació en Competències
Dona Kolors, Innovació social en costura
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Presentació assignatura
3.- LA GLOBALITZACIÓ És una acceleració de la interdependència de les economies nacionals, provocada pels canvis tecnològics i la reducció de les barreres.
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Transcripción de la presentación:

NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4

ÍNDEX 1-.Introducció 2-.Misió, Visió i Valors 3-.Objectius 4-.Procés Creació Bicrispis 5-. Analisis de la competencia i l’entorn 6-.Segmentació de Mercat 7-.Marketing Mix (Bicrispis)

INTRODUCCIÓ  Nou producte: Cereals Bicrispis.  Va dirigit a un públic vegà.  L’objectiu es destacar el producte per ser innovador.

MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

OBJECTIUS GENERALS -Posicionar-se com un dels líders del mercat. -Fer consciència dels beneficis de Bicrispis. -Expandir-se en un futur per Europa. ESPECIFICS - Posar en valor els coneixements associats.

PROCÉS CREACIÓ BICRISPIS

ANÀLISI DAFO DEBILITATS -Va dirigit a un públic limitat. - Nova Marca en el mercat. FORTALESES -Producte diferenciat de la resta - Disseny innovador. OPORTUNITATS -Localització propera del camp de producció de l’arròs i la farina. - Alt nivell de demanda. AMENACES -Augment del cost de les matèries primes. -L’entrada de nous competidors.

ANÀLISI PEST FACTOR ECONÒMIC -Crisis Econòmica -Producte car per als consumidors espanyols FACTOR TECNOLÒGIC -El sector agrícola té un paper important. - Maquinaria innovadora. FACTOR SOCIAL -La població vegana es molt minoritària. -Mala visió dels productes vegans. FACTOR POLITIC-LEGAL -Adaptar-se al nou àmbit macroeconòmic. - Productes d’alt valor.

LES 5 FORÇES DE PORTER Rivalitat entre competidors Competidors potencials Poder del comprador Productes substitutius Poder del proveïdor

ANÀLISI DE LA COMPETÈNCIA  Competència bastant amplia.  Producte que consta de diverses marques, diversos tipus i diverses finalitats.  Considerem principalment com a competència: - Kellog’s - All Bran

SEGMENTACIÓ PRODUCTE  Els consumidors de BiCrispis sol ser un Public Vegà.  Ens dirigim a gent: -Jove i Adulta (16-55 anys). -Resident a Espanya. -Vegana.

MÀRQUETING MIX MÀRQUETING MX PRODUCTE DISTRIBUCIÓ Promoció PREU

ETIQUETA