Jornada Intercampus Japonès I: introducció a la llengua i l’escriptura japonesa.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Advertisements

Coordinación de Innovación educativa y pregrado, CGA Encuesta de prácticas docentes innovadoras.
UNIVERSITAT DE BARCELONA Última actualització, octubre 2004 Grup d’Innovació Docent GID-CAV.
ELS PROCESSOS DE SELECCIÓ DE PERSONAL
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Idiosincrasia de los PFC en la UOC Àngels Rius Gavídia, Antonio Pérez-Navarro Estudios de Informática, Multimedia y Telecomunicación Universitat Oberta.
· MARINA VINYALS · CARLA PALOMARES. 5.1 DESCRIPCIÓ DEL TEMA QUE TREBALLEM. 1. ÉSSER HUMÀ 1.1 Ànima VIII 1.2 Identitat XIII 1.3 Llenguatge V 1.4 Consciència.
© Universitat de Girona LA GESTIÓ DE LA QUALITAT A LES EMPRESES DE CATALUNYA Resultats d’un estudi empíric Juny 2002 Univers d’aproximadament 4500 certificats.
Tallers d’intercanvi d’experiències
LA NOVEL·LA DE LA POSTGUERRA
ASSIGNATURES DE LLIURE ELECCIÓ EN ENTORNS VIRTUALS O SEMIPRESENCIALS (INTERCAMPUS, METACAMPUS, CAMPUS GLOBAL O INTRACAMPUS). Dos exemples: DOCUMENTACIÓN.
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
Formulario único censal C600
Infermeria Podologia. Infermeria  Ofereix a l’estudiant el coneixement del procés salut-malaltia i de les mesures preventives i assistencials per a la.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
Especialización en Gerencia Estratégica de Mercadeo “Estructuras Organizacionales Flexibles”
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Grup ServetPrograma de Formació per a l’Ensenyament de les Ciències a l’ESO 1 BIOLOGIA I ESPORT LES FUNCIONS DE RELACIÓ EN UN CONTEXT CTS A L’EDUCACIÓ.
XARXA D’INICIATIVES D’ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I LES FAMÍLIES
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
PROGRAMA DE FORMACIÓ EN CIÈNCIES A L’ESO
EL DEBATE.
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
Irene Martínez (Irene Pelegrí)
Presentació de projecte: L’ús d’audioconferències virtuals per treballar les competències comunicatives orals en les assignatures de llengües estrangeres.
Introducció a la Geografia del Turisme
Xarxa Productes de la terra
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Què hem estat fent aquests anys?
Recursos Informàtics en Història
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
L’Expressió escrita.
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
TIPUS D’ALUMNAT.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
CONCEPTES D'ESTAT I SOCIETAT DEL
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
#simposilecturaVLC Com entenem el Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura (PVFLL): actors, tipus i formats de lectura, objectius i accions Gemma.
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
Introducció i objectius
Grups interactius a L’Esquitx
Seminari d’Educació Especial
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
Maquetació de continguts
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
Estudiants graduats a la UOC per nombre de titulacions de la Universitat que posseeixen % Títols ,09% ,82% ,96%
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Maquetació de continguts
CRAI: Unitat de Docència
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
El patrimoni empresarial.
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
Els contextos: ús didàctic, tipologia, inconvenients i avantatges
CAMPUS VIRTUAL + QUE UN PAS CAP AL NÚVOL.
Modulo 4.
Transcripción de la presentación:

Jornada Intercampus Japonès I: introducció a la llengua i l’escriptura japonesa

Descripció  Assignatura de 6 crèdits plantejada dins dels Estudis de l’Àsia Oriental de la UOC  Materials teòrics i pràctics

Objectius i continguts  Mòdul I: L’origen i les varietats de la llengua japonesa L’origen i el desenvolupament històric de la llengua i les seves variants dialectals

Objectius i continguts  Mòdul II: Temes de sociolingüística japonesa Language and Society in Japan Nanette Gottlieb La llengua japonesa en la formació de la identitat japonesa dins un context sociolingüístic

Objectius i continguts  Mòdul III: Introducció al sistema d’escriptura japonès Sistema d’escriptura japonesa i la seva evolució

Objectius i continguts  Mòdul IV: L’escriptura en hiragana i katakana Aprenentatge dels sil·labaris

Objectius i continguts  Mòdul V: L’escriptura en kanji Evolució, tipus dels caràcters d’origen xinès i els elements que els formen

Dades  Campus CAT: 109 matriculats Intercampus 38 Superen Assignatura: 66,04% Intercampus 76,31%

Experiència docent  Una activitat col·lectiva. El debat en un entorn virtual Dificultats per estimular un intercanvi d’idees fluid

Experiència docent

 Una activitat col·lectiva. El debat en un entorn virtual Dificultats per estimular un intercanvi d’idees fluid Eina per fixar continguts apresos en les lectures

Experiència docent  Una activitat individual: l’aprenentatge dels caràcters. Obliga a un seguiment personalitzat i una correcció detallada Planteja complicacions tècniques