DEPARTAMENT EF JOSEP BARCELÓ ALOMAR

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LOS LÍMITES DE LA EDUCACIÓN Alba Sánchez Canal Capítol 4: La paternidad responsable.
Advertisements

VIATJANT PEL MÓN ALTERNATIU
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
Preparats per marxar?. Doncs anem a facturar!! No sabem si ho portem tot!
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
L’illa dels 5 Fars.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
POK´ TA POK´ Sergi Díez, Marc Pujadas, David Rodriguez, Victor Gallego Educació Física Cicle Superior.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Marta Sancho i Planas. GIS: Capes raster i capes vectorials GIS: Eines.
Centre d'Hàbits Saludables
L’EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL DE RECERCA
El Realisme. Narcís Oller i Àngel Guimerà
Elaboració d’un mapa temàtic
Com fer una presentació de diapositives
Aquesta és una felicitació de Nadal atípica, tot i que us desitjo unes molt bones festes i un feliç 2.008, us envio una sèrie de fantàstiques fotos del.
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Petició de col·laboració als Companys de la Caixa
Els residus del institut
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
PETITS REPORTERS Títol.
Recordem què vol dir ser adolescent
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
CALES DE L’ESCALA.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
EXPLICACIÓ POWERPOINT
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Com fer una presentació? Comunicació oral
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
TECNOLOGIA.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Treball cooperatiu “Els animals”
INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
Aula Oberta IES Arnau Cadell
Màster d’Aplicacions Multimèdia
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

DEPARTAMENT EF JOSEP BARCELÓ ALOMAR

INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor TENIM UN TEMA MOLT INTERESSANT!!!. PREST ANIREM A L’ARMARI A MIRAR QUÈ ENS QUEDA BÉ DE L’ANY PASSAT, I O “CIELOS QUE HORROR!!!!” (tal com deia en SCOOBY DOO), RES EN CAP!!!!. ELS PANTALONS NO ENTREN!!!, LA SAMARRETA ÉS A PUNT DE PETAR!!!, I AIXÍ TOT ELS FONS DE L’ARMARI!!! AQUÍ COMENÇA TOTA UNA ODISEA ENTRE COMPANYS I COMPANYES DE QUÈ MENJEN PER ESTAR PRIMS, QUINES DIETES MIRACULOSES SABEN A TRAVÉS DE PARES, MARES, REVISTES, TV, INTERNET, XARXES SOCIALS, ETC. DONCS AQUÍ TENIU UNA GRAN OPRTUNITAT DE FORMAR-VOS CORRECTAMENT SOBRE QUINS HÀBITS ALIMENTARIS QUE FARAN QUE NO SIGUI UNA OBLIGACIÓ NO MENJAR PER PODER MANTENIR UN PES ESTABLE I SOBRETOT UNA IMATGE AGRADABLE DE VOSALTRES CAP A LA RESTA DE LA GENT, QUE ÉS FINALMENT EL QUÈ VOLEM PROJECTAR. LA PREGUNTA CABDAL ÉS: MENJO CORRECTAMENT SEGONS EL QUÈ VULL FER?

ES TRACTA D’ANALITZAR ELS DIFERENTS TIPUS D’ALIMENTS I RELACIONAR-LOS AMB TEMES COM ARA L’ACTIVITAT FÍSICA, GENT GRAN, BELLESSA, OBESITAT, ALT RENDIMENT, SALUT, ETC. CADA GRUP HA DE TRIAR UN TEMA. HEU DE PRESENTAR LES VOSTRES CONCLUSIONS EN FORMAT POWER POINT A CLASSE DAVANT ELS/LES VOSTRES COMPANYS/ES. 20 MINUTS X GRUP, MÀXIM 20 DIAPOSITIVES, REPARTIR EL TEMPS ENTRE ELS/LES COMPANYS/ES DEL GRUP. TASCA INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor

PROCESO INTRODUCCIÓN TAREA PROCESO RECURSOS EVALUACIÓN CONCLUSIONES CREDITOS Guía para el profesor 1. EN PRIMER LLOC HEU DE FER GRUPS DE 3-4 PERSONES. 2. ELEGIU EL TEMA DE LA VOSTRA EXPOSICIÓ. 3. A CONTINUACIÓ PLASMAU L’ESTRATÈGIA PER A DESENVOLUPAR EL TREBALL. 4. COMENÇAU LA RECERCA DE MATERIAL QUE RECOLZI LA VOSTRA PRESENTACIÓ. 5. IDENTIFICAU ALLÒ QUE ÉS ÚTIL PER A FER LES DIAPOSITIVES. 6. PREPARAU LA PRESENTACIÓ SEGUINT EL GUIÓ PREESTABLERT. 7. FINALMENT, REPASSAU I RETOCAU LA PRESENTACIÓ PER A LA SEVA EXPOSICÓ DAVANT ELS/LES VOSTRES COMPANYS/ES. TINDREU UNA SÈRIE D’ENLLAÇOS RELACIONATS AMB ELS TEMES, A MÉS DELS QUE VOSALTRES POGUEU TROBAR, FRUIT DE LA VOSTRA RECERCA PER LA XARXA. A L’HORA DE PLANIFICAR L’EXPOSICIÓ CAL QUE VOS DEMANEU UNA SÈRIE DE PREGUNTES COM A FIL CONDUCTOR. TAMBÉ PODEU EMPRAR IMATGES, GRÀFICS, TAULES, ETC PER A FER MÉS AMENA I VISUAL LA INFORMACIÓ QUE VOLEU TRANSMETRE. PROCÉS INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor

EB/Docsup/Recursos/ R/Piramide.swf htm RECURSOS INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor

Apartat molt important, suposo per a vosaltres!. El treball tindrà 2 notes: 1ª nota, en conjunt de la presentació, recursos emprats, riquessa i varietat dels mateixos. 2ª nota, individual de l’exposició personal del/s apartats que et pertoquin. Claretat, fluidessa, actitud corporal, profunditat dels continguts. AVALUACIÓ INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor

A partir d’ara, podreu relacionar millor el que és la nutrició i diferents vessants d’aplicació?. Treballau per a les dèquedes futures, el què sereu demà, és el que menjau AVUI!!!. BON PROFIT A TOTS/ES!!!! CONCLUSIONS INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor

GRÀCIES A LA PLANTILLA DE JORDI DÍAZ LUCEA, A ALTRES PROJECTES DE WQ COM ARA EVA HERNÁNDEZ ESCUDERO,MÓNICA MONTEJO ÁLVAREZ, LADISLAO DEL RÍO MAOJO, JOAQUÍN FIDALGO DÍAZ, GRÀCIES A ELLS/ES HA ESTAT MÉS FÀCIL CREAR-LA.JORDI DÍAZ LUCEA CRÈDITS INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor

Curs, cicle i nivell educatiu1r Batxillerat Àrea curricularEducació física GUIA PER AL PROFESSOR INTRODUCCIÓ TASCA PROCPROCÉS RECURSOS AVALUACIÓVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía per al professor