CABREM TOTS AL GIMNÀS?.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Alimenta el teu cos.
EL CÀLCUL MENTAL A L’EDUCACIÓ INFANTIL
Tema 2. DIVISIBILITAT.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PREGUNTEM, PARLEM, EXPLIQUEM, COMPARTIM... APRENEM!
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
SIGUEM SOSTENIBLES.
Resolució de problemes algebraics
COM CALCULAR EL COST DE LES COSES
Aprenem a ser mestres.
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
POLINOMIS.
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Descobrint un tresor amagat
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
Classificarem la prova en 3 categories:
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
Com podem calcular el percentatge d’un nombre?
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
CONCURS.
OBRIM PORTES CEIP MARIAN AGUILÓ 3r CICLE
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
XIII a Setmana de la solidaritat
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
L’Aventura de l’Olinet
BIODIVERSITAT A L’HORT
Problemes que es poden resoldre amb equacions
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Classificarem la prova en 3 categories:
Power Point de la meva vida!!!
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
La vulneració dels drets socials
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Transcripción de la presentación:

CABREM TOTS AL GIMNÀS?

CREIEU QUE TOTS ELS NENS I NENES DE L'ESCOLA CABEN AL GIMNÀS? EL PASSAT DIVENDRES 24 DE FEBRER S’HAVIA DE CELEBRAR EL CARNAVAL, PERÒ EL DIA VA COMENÇAR AMB PLUJA I ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS ENCIAMS (P4) VAN PLANTEJAR UNA IDEA: -SI PLOU, NO PODEM FER LA FESTA DEL CARNAVAL. -SIIII, PODEM ANAR AL GIMNÀS GRAN. CREIEU QUE TOTS ELS NENS I NENES DE L'ESCOLA CABEN AL GIMNÀS? La mestra els fa la pregunta per oferir un repte als infants.

HAN COMPTAT QUANTES CLASSES HI HA HAN COMPTAT QUANTES CLASSES HI HA. ARA NECESSITEN SABER QUANTS NENS I NENES HI HA A CADA CLASSE. PER PARELLES HAN PASSAT PER LES CLASSES A PREGUNTAR.

QUAN HAN ARRIBAT A LA CLASSE HAN COMENÇAT A COMPTAR A MESURA QUE HAN ANAT COMPTANT HAN MARCAT ELS PALS PER NO DESCOMPTAR-SE. HAN COMPTAT EN DIFERENTS DIES PERQUÈ HI HA MOLTS PALS.

ELS COMPANYS I COMPANYES DE SISÈ S'HAN OFERT PER CALCULAR LA SUPERFÍCIE DEL GIMNÀS PER VEURE SI HI CABRÀ TOTHOM. ELS HAN EXPLICAT ELS CÀLCULS QUE HAN FET PER SABER ELS METRES QUADRATS QUE TÉ EL GIMNÀS DESPRÉS DE DEIXAR UN ESPAI PER BALLAR I HAN CALCULAT QUANTS NENS I NENES CABRIEN EL AQUELL ESPAI: 185

A L'ESCOLA HI HA MÉS DE 185 NENS I NENES JA HAN ARRIBAT AL 185, PERÒ ENCARA FALTEN UNA QUANTS PALS PER COMPTAR HAN DEDUÏT QUE NO CABRAN TOTS AL GIMNÀS PERQUÈ JA HAN COMPTAT FINS A 185 I ENCARA NO HAN ACABAT DE COMPTAR TOTS ELS PALS. A L'ESCOLA HI HA MÉS DE 185 NENS I NENES

HAN ARRIBAT A LA CONCLUSIÓ QUE NO HI CABRAN TOTS I SE'LS PREGUNTA: JA HAN ACABAT DE COMPTAR TOTS ELS NENS I NENES DE L'ESCOLA: HAN COMPTANT FINS A 285 HAN ARRIBAT A LA CONCLUSIÓ QUE NO HI CABRAN TOTS I SE'LS PREGUNTA: QUANTS NENS I NENES SOBREN? NO SABEN QUÈ RESPONDRE PERÒ EL PAU COMENTA : HEM DE TREURE UN I DIU: HEM DE CANVIAR EL 2 PER UN 1 I AIXÍ TINDREM EL 185.

CREIEM QUE SOBRA 1, CANVIEM EL 2 PER UN 1 VAN A VEURE ALS COMPANYS I COMPANYES DE 6È PER EXPLICAR-LOS EL RESULTAT I PER VEURE SI ELS PODEN AJUDAR A SABER QUANTS EN SOBREN. NO, EN SOBREN 100 CREIEM QUE SOBRA 1, CANVIEM EL 2 PER UN 1

HAN ANAT AL GIMNÀS PER VEURE QUÈ HAVIEN MESURAT ELS COMPANYS I COMPANYES DE SISÈ DESPRÉS DE MIRAR EL PLÀNOL QUE ELS VAN FER I DE VEURE EL GIMNÀS, LA MESTRE PREGUNTA: -QUÈ HAN FET SERVIR PER SABER QUANT MESURA EL GIMNÀS? -ALLÒ PER MEDIR. -UN METRO. -JO NO SÉ QUÈ ÉS UN METRO. -ALLÒ GROC QUE S'ESTIRA I TÉ NÚMEROS. -A LA CLASSE EN TENIM UN. ANEM CAP A LA CLASSE PER COMPROVAR SI EN TENIM UN, EL ROC I L'ÀLEX L'AGAFEN: -AIXÒ ÉS UN REGLE -NO PODEM MESURAR EL GIMNÀS AMB AIXÒ.

EL SEYA HA PORTAT UN METRO "HE PORTAT UN METRO PER MEDIR EL GIMNÀS" (SEYA) "TAMBÉ PODEM MEDIR LA CLASSE" (XAVI)

COM ÉS EL 100, COM EL REPRESENTEM? A PARTIR D’AQUEST GRAN REPTE MATEMÀTIC, COMPTAR ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA I SABER SI CABRIEN TOTS AL GIMNÀS, ARA ELS SORGEIXEN ALTRES REPTES QUE HAURAN DE RESOLDRE DURANT EL CURS. COM ÉS EL 100, COM EL REPRESENTEM? MESURAR LA CLASSE.