COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Advertisements

REUNIÓ DE PARES LES TABLETS A L’AULA. PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA La nostra escola s’apunta al programa, però no elimina els llibres de text, sinó.
LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Mapa sonor del Delta del Llobregat
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
OFICINA JOVE GARRAF.
Decret d’autonomia dels centres educatius
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
El disseny curricular a partir de les COMPETÈNCIES
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Experiència amb el Google Sites
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Seminari d’Educació Especial
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Objectiu Educatiu Trienni
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Introducció Al posicionament Web.
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Continuació: el temps II
Recurs educatiu Europa
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
El currículum a l’educació primària
CRAI: Unitat de Recerca
Les competències bàsiques TIC
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES © Francesc Solans

LEARNING AND TEACHING EFFICIENTLY. 16 European countries working together. © Francesc Solans

GESTACIÓ DEL PROJECTE ? Visita a l’IES de dos professors alemanys per tal de conèixer-nos i convidar-nos a la reunió fundacional a Alacant. MOTIU: El nostre primer projecte comenius, THE HOUSE, ONE NECESSITY WITH DIFFERENT SOLUTIONS, fet al llarg dels cursos 2001-04.

DES D’ALACANT FINS A AUGSBURG. Curs 2004/05: Reunió fundacional a Alacant. Cisma de la cúpula directiva. Escollit en la primera sel·lecció. Curs 2005/06: Reorganització de la direcció. Curs 2006/07: Aprovat per l’AGÈNCIA EUROPEA.

LEARNING AND TEACHING (foreing languages) EFFICIENTLY. TÍTOL DEL PROJECTE LEARNING AND TEACHING (foreing languages) EFFICIENTLY. - LTE - El projecte es mou dins del nou concepte d’educació, deixa de banda el prioritzar en el que fins ara es considerava bàsic, ensenyar, i focalitza l’atenció en APRENDRE.

REREFONS DEL PROJECTE Estudi PISA (2001). cat Intencions de LTE.

ESTRUCTURACIÓ DE LTE.

IWB (workgroup) Grup de treball que aprofundirà sobre la millora dels resultats d’ensenyament/aprenentatge fent servir aquesta nova eina. Creació d’un nou projecte (dins del paraigües de LTE) a nivell Europeu per adquirir més coneixements i recursos per l’ús eficaç de l’eina. Creació d’un grup a nivell de Lleida.

FUNCIONAMENT

EQUIP “IES JOSEP VALLVERDU” LTE (acceptat a l’octubre) IES JOSEP VALLVERDÚ (Reims, Nov’06) DEPARTAMENT EDUCACIÓ (Gener’07) Serveis territorials de Lleida i Inspecció (Gener’07) CLAUSTRE de l’IES (Febrer’07)

ROL DE L’IES EN LTE Ies Josep Vallverdú

SEQÜENCIACIÓ

EQUIP LTE

IWB (workgroup) Grup de treball que aprofundirà sobre la millora dels resultats d’ensenyament/aprenentatge fent servir aquesta nova eina. Creació d’un nou projecte (dins del paraigües de LTE) a nivell Europeu per adquirir més coneixements i recursos per l’ús eficaç de l’eina. Creació d’un grup a nivell de Lleida.

GRUP: PANTALLES DIGITALS Pla dels serveis territorials de Lleida per la introducció i ús de les IWB.

I PER L’IES QUÈ ?? Pas endavant en la direcció encetada amb el projecte COMENIUS. Posicionament sòlid, de l’IES a Europa. Institut referent de programes Europeus a les nostres contrades. Increment de les possibilitats de cooperació internacional (per a tots els departaments i seminaris). Valor afegit al nostre currículum.

I PEL PROFESSORAT ? Tenir un referent als països més avançats en el camp de l’educació. Possibilitat de conèixer, experimentar i formar-se en noves metodologies d’ensenyament aprenentatge. Disponibilitat de recursos materials de darrera generació. Possibilitat de cooperar amb altres col·legues d’arreu d’Europa.

I PER L’ALUMNAT ? APRENDRE enlloc de ser ENSENYATS. Sensació de que el professorat amplia el seu ventall metodològic. Disponibilitat de noves eines de transmissió d’informació. Disposar de major autonomia en el seu aprenentatge. Ser actius en el seu aprenentatge. APRENDRE enlloc de ser ENSENYATS.