“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ” 12 de febrer de 2010
PLA D’ACCIÓ “APRENDRE JUNTS PER VIURE JUNTS” 1. Avançar en l’escolarització inclusiva de l’alumnat amb discapacitat en entorns escolars ordinaris 70,0% 30,0% Previsió 2015 56,2% 8.800 43,8% 6.868 Curs 2008/09 52,8% 7.320 47,2% 6.716 Curs 2004/05 % Alumnes CO CEE
PLA D’ACCIÓ “APRENDRE JUNTS PER VIURE JUNTS” 2. Optimitzar els recursos de suport a l’atenció a l’alumnat amb discapacitat i, en el seu cas, identificar necessitats de nous recursos Unitats de suport a l’educació especial (USEE): professorat especialista i educadors Professorat especialista: mestres d’educació especial (primària) i professorat de pedagogia i psicologia (secundària) Unitats d’escolarització compartida (UEC) / Aules hospitalàries / Hospitals de dia Centres d’educació especial
PLA D’ACCIÓ “APRENDRE JUNTS PER VIURE JUNTS” 3. Avançar en la coordinació interdepartamental per donar atenció integral a l’alumnat amb discapacitat Serveis educatius: EAP / Serveis específics CSMIJ CDIAP