Curs Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Validació de l’experiència laboral. validació de l’experiència laboral? A qui va dirigit ? Què s’obté validant l’experiència laboral? On puc fer la sol·licitud.
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
Eavaluado PROPOSTA D’ADAPTACIÓ DEL GAME PERFORMANCE ASSESSMENT INSTRUMENT (GPAI) PER AVALUAR LA IMPLICACIÓ I LA COOPERACIÓ EN ELS JOCS DE COL·LABORACIÓ-OPOSICIÓ.
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
CLOENDA PFI-PTT de Vic CURS
IES Josep Maria Quadrado
Podeu posar una foto del vostre centre
BENVINGUTS I BENVIGUDES
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
LA TARDOR Cicle Inicial.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
Antecedents (el context) Centre IATIC
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Projecte de P-3 4a Part Curs
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
I ARA, QUÈ PUC FER?.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Auto informació Servei d’assessorament Servei de reconeixement.
Què és la jornada contínua escolar
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Fitxa cas.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Dispositiu Local d’Inserció
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
CURS
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Presentació de 1r d’ESO Curs
CURS
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
1. Què El Projecte, que possibilita la inserció sociolaboral dels joves, pretén: Fomentar i motivar els joves en la formació professional i l’educació.
LLENGUA ESCRITA Participants Paki Campos Antonia Cervantes
APROXIMACIÓ AL MODEL DE DIAGNÒSTIC PEDAGÒGIC
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO maig 2019
Àrea d’Atenció a les Persones
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Transcripción de la presentación:

Curs 2010-2011 Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda Projecte Experimenta Curs 2010-2011 Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda Susana Ortega

Consisteix en: Oferir a un grup d’alumnes de segon cicle d’ESO la possibilitat de realitzar unes estades formatives en empreses del municipi. Susana Ortega

Va dirigit a: Tots aquells alumnes que necessiten una oferta educativa alternativa per assolir amb èxit l’ESO. Susana Ortega

Com s’organitza ? Formació teòrica Coneixement d’oficis i professions Pràctiques a les empreses Susana Ortega

Formacio teòrica i coneixement d’oficis i professions Entrevista de feina El curriculum Hàbits i tècniques d’estudi Material SOC Tipus de contractes Susana Ortega

Pràctiques Dues estades per curs, repartides en dos quadrimestres, a empreses del municipi. Susana Ortega

Alumnes Susana Ortega

Empreses Susana Ortega

Avaluació 1. Per una banda s’avalua la formació teòrica donada a classe els dies assenyalats a la proramació i les trobades indivuduals amb els nois/noies. L’assoliment d’aquesta orientació teórica es veu reflexada al dossier dels alumnes Susana Ortega

2. També es té en compte el coneixement d’oficis i professions que mitjançant les projeccions , xerrades i sortides, van assolint els nois/noies.   Susana Ortega

3. Finalment, s’avalua la tasca desenvolupada a l’empresa on els alumnes fan les pràctiques, a través dels fulls de seguiment ( ANNEX 3: INFORME SETMANAL D’HÀBITS I PROGRESSOS FET PER L’ENTITAT COL·LABORADORA ) i de les reunions periòdiques amb els responsables de tutoritzar el noi/noia a l’empresa.   Susana Ortega