Socialització de llibres de text.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Advertisements

BAUHAUS, una escola d’art
Societats Capitalistes:
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
I transforma un llibre en un nou lector
Programa de reutilització
REUNIÓ INFORMATIVA.
Concurs literari i d’instagram 2018
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
PETITS REPORTERS Títol.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Descobrint un tresor amagat
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
CONVOCATÒRIA DELS AJUTS DE TRANSPORT, DESPLAÇAMENT I MENJADORS ESCOLARS CURS
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Presentació de 1r d’ESO Curs
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
“EL PALIC, un model per a les illes”
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
El teu esforç, la seva energia
Coneixements i idees previs
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Concreció de la resposta educativa en el PI
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Ajudant als refugiats 2ª part
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

Socialització de llibres de text.

Socialització de llibres de text Descripció del projecte Objectius Qui pot participar? Què cal fer per participar-hi? Procediment Quota i estalvi Comissió de reutilització Bases

Què és la socialització dels llibres de text? Socialitzar un llibre de text significa allargar- ne el seu ús un mínim de 3 anys El projecte es fonamenta en l’aprofitament dels llibres que al final de curs es troben en bon estat.

Objectius del projecte L'objectiu principal l'estalvi familiar en despeses escolars . A més a més: fomentar la responsabilitat dels estris d’aprenentatge potenciar la solidaritat entre la comunitat educativa promoure la cultura del reciclatge i la reutilització de recursos.

Qui pot participar-hi... La reutilització de llibres anirà dirigida als cursos de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Es socialitzaran només els llibres de text. Els llibres d’activitats de les diferents assignatures queden exclosos. És necessari ser soci de l’AMPA.

Què cal fer... Demanar el lot de llibres a la web www.ampatorrefarrera.com Pagar la quota de socialització: 40 € Fer entrega dels llibres de cada alumne a final de curs, excepte els llibres de 2n.

Procediment Juny- juliol/2017: Adhesió i pagament. Setembre/2017: distribució dels lots de llibres. Durant el curs: compromís de supervisió de l'ús dels llibres per part de l’alumne, la família i els tutors/es. Juny/2018: Retorn del lot de llibres degudament revisats. Adhesió al projecte pel curs següent.

Quota i estalvi Lot 3r curs...............................40€ (150€) Lot 4t curs...............................40 € (150€) Lot 5è curs...............................40€ ( 142€) Lot 6è curs...............................40€ (142€)

Comissió de reutilització Funció de la comissió: supervisió del bon funcionament del projecte. Dos membres de la Junta de l’AMPA. Un mestre de l’escola La Creu. Pares i mares voluntaris.

Bases del programa Per participar és imprescindible ser soci de l’AMPA i acceptar els termes i pagar la quota de socialització. Qui participa en el projecte per primera vegada ha de fer donació dels llibres(de 3r a 6è) a l’acabament del curs escolar, o bé abonar 3 euros per llibre no aportat. Els llibres socialitzats s’identifiquen amb una etiqueta identificativa amb el nom del nen i s’entreguen amb fundes protectores. S’ha de fer un bon ús dels llibres i mantenir-los en bon estat, no s’hi pot ratllar, escriure ni pintar. Durant el curs hi ha d’haver un compromís de supervisió de l'ús dels llibres per part de l’alumne/a, la família i els tutors/es. En cas de pèrdua o deteriorament per un mal ús, la família haurà d’abonar el valor total del llibre. En finalitzar el curs l’alumne retornarà els llibres degudament revisats.