Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Advertisements

Elaboració de Plans Individualitzats
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Què és un pla Individualitzat ?
La Terra.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
I ARA, QUÈ PUC FER?.
SELECTIVITAT 2013.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
APRENENTATGE MULTINIVELL
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Antecedents (el context) Centre IATIC
Les fraccions Sisè B curs
Aparell circulatori.
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
Títols de la Generalitat de Catalunya sense efectes acadèmics
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Projecte d’Itineraris Formatius
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
GO PRO Martí Macià 5è A.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
“Les classes més sostenibles”
NOTES MATRÍCULA> Bonificació de Taxes Permanent
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
COMISSIÓ D’ACCIÓ SOCIAL
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Perfil dels enquestats
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Seminari d’Educació Especial
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
ERRORS FREQÜENTS A L'EXAMEN DE HISTÒRIA - PAU
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
Les fraccions Sisè B curs
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Cap a l’FCT en els cicles LOE
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
Concreció de la resposta educativa en el PI
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Assessorament de la Formació en Competències
Llengua catalana i literatura
EL QUADRAT LES MARIETES.
Estils i Plantilles Ms Word.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
L’elaboració de l’horari
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Transcripción de la presentación:

Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part) Seminari d’educació especial 6a sessió 2 de maig de 2013

PRESENTACIÓ DOCUMENT PI Què és un PI? Qui el fa? Quan es fa? Quan es proposa? Com es fa? Com s’estructura? Quina durada té? En quina documentació s’ha de fer constar? Quin sentit per a tu un PI?

PI PREGUNTES BLOC I PI metodològic? TDAH? Tenen PI? Existeixen els PI conductuals? Com escollim el millor model de Pi? En funció de les necessitats de l’alumne/a? S’ha de fer un PI per competències? Els alumnes amb Dictamen han de tenir PI? Els absentistes han de tenir PI? Han de repetir?

PI PREGUNTES BLOC II Ha de tenir un Pi diferent la família? Ha de tenir totes les parts? Quina nota posem a l’alumnat amb PI? Es pot suspendre un PI? El PI és flexible i revisable? Es pot suprimir una àrea? Que podem fer com a especialistes quan el tutor no es responsabilitza del PI? El Pi serveix per a cada cicle o cal canviar-lo, modificar-lo? Quan s’ha de fer el PI? Al Juny? A l’inici del nou curs????

Posta en comú de la discussió en grups:

Exemples de PI Escola primavera Escola Bethoben

Cronograma 17:15 presentació Document PI (Joan) 17: 30 Treball en petit grup a partir de les preguntes (bloc 1 i bloc 2) 4 grups. 17:50-18:05 discussió i posada en comú del treball de grups. 18:05-18:25 exposició d’exemples de PI (escola primavera-escola Beethoven). 18: 25h-19:00h compatir entre els assistents els models de PI i/o exposar-los al gran grup.