INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
MEMÒRIA DELS SERVEIS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT DE TORELLÓ. ANY 2010
Què és un pla Individualitzat ?
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
TEMA 6. EL CENTRE COM UNITAT ORGANITZATIVA
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Antecedents (el context) Centre IATIC
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
CURS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
La Direcció queda habilitada per:
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN PUIG CURS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Formació per als equips directius d’educació secundària
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Servei d’Ordenació Educativa
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Les Franqueses, setembre 2007
Socialització de llibres de text.
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
El Pla de formació del centre
L’elaboració de l’horari
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
LOMCE i LEC.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes essencials de l’organització del funcionament dels centres previstos als Decrets 119-120/2002, de 27 de setembre (BOIB Núm.120, 05/10/2002) pel qual s’aprova el Reglament Orgànic Aquestes instruccions són específiques per a cada curs escolar: EI-EP: Resolució de la Consellera d’Educació i Cultura de juny de 2009 ES: Resolució de la Consellera d’Educació i Cultura de juny de 2009

ÒRGANS DE GOVERN ÒRGANS COL·LEGIATS DE GOVERN: L’EQUIP DIRECTIU Consell Escolar Claustre de professors L’EQUIP DIRECTIU

ÒRGANS DE COORDINACIÓ DOCENT EI-EP ES Tutories Equips docents de grup Departaments didàctics i de família professional Departament d’orientació Comissió de coordinació pedagògica Comissió de normalització lingüística Coordinació d’activitats complementàries i extraescolars Altres coordinacions Tutories Equips de cicle Equips de suport Comissió de coordinació pedagògica Comissió de normalització lingüística Coordinació de serveis, i d’activitats complementàries i extraescolars Altres coordinacions Hores de dedicació dels coordinadors

AUTONOMIA PEDAGÒGICA EI-EP ES Centres amb especialització curricular Centres amb seccions europees Projectes institucionals dels centres Programació general anual: organització general i horaris Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu Sessions d’avaluació Programacions didàctiques d’aula i adaptacions del currículum Pla de formació del professorat Programa de TIC Documentació administrativa Memòria de final de curs Centres amb especialització curricular Centres amb seccions europees Projectes institucionals dels centres Coordinació entre etapes Altres aspectes curriculars Programació general anual: organització general i horaris Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu Pla de formació del professorat Programa de TIC Documentació administrativa Memòria de final de curs

PERMISOS, LLICÈNCIES I CONTROL D’ASSISTÈNCIA DEL PROFESSORAT PERMISOS, LLICÈNCIES, EXCEDÈNCIES I REDUCCIÓ DE JORNADA DEL PROFESSORAT CONTROL D’ASSISTÈNCIA DEL PROFESSORAT

ALTRES DISPOSICIONS INFORMACIÓ SINDICAL ACCIDENTS ESCOLARS I RESPONSABILITAT CIVIL DEL PROFESSORAT PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES FARMACIOLA PREVENCIÓ DEL TABAQUISME I DE L’ALCOHOLISME PLA D’EMERGÈNCIA I EVACUACIÓ DEL CENTRE ÚS D’IMATGES DE L’ALUMNAT INFORMACIÓ ALS PARES I LES MARES SEPARATS O DIVORCIATS LLIBRES DE TEXT DADES PERSONALS DE L’ALUMNAT PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT ( EDUCACIÓ SECUNDÀRIA)

ORDENACIÓ ACADÈMICA (ES) ESO BATXILLERAT FORMACIÓ PROFESSIONAL GARANTIA SOCIAL MODIFICACIONS CURRICULARS DE L’EDUCACIÓ FÍSICA PER A L’ALUMNAT DE L’EBE CONVALIDACIONS EXEMPCIÓ DE L’AVALUACIÓ DE LLENGUA CATALANA RELIGIÓ

ANNEXOS EI-EP ES Models d’autoritzacions de sortides escolars Model d’autorització de l’ús de les imatges de l’alumnat Mitjans de protecció contra incendis Sol·licitud de reducció horària per a majors de 55 anys Indicadors per omplir les butlletes d’estat: alumnat amb necessitats específiques Informe individual de necessitats de compensació educativa Instruccions itineràncies Models d’autoritzacions de sortides Model de sol·licitud de revisió de notes Adscripció de matèries optatives als departaments Itineraris bàsics per a les diferents modalitats de batxillerat Matèries optatives Matèries condicionades i condicionants Horari de batxillerat Model d’autorització de l’ús de les imatges de l’alumnat Mitjans de protecció contra incendis Sol·licitud de reducció horària per a majors de 55 anys Instruccions específiques per al departament d’orientació Programa de centres amb seccions europees Programes d’intervenció socioeducativa d’escolaritat compartida Informe individual de necessitats de compensació educativa Programes experimentals de diversificació curricular professional Instruccions itineràncies