LLOC DE TREBALL Reunió de seguiment Directors TIC de l’ICS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
III Jornada de transport sanitari
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
TIC I NOVES APLICACIONS EN SALUT. LA VISIÓ DES DE LA CONSULTA
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Projecte d’Itineraris Formatius
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
El marc normatiu La Llei 12/2007, d/11 d’octubre, de Serveis Socials i el Decret 202/2009, de 22 de desembre estableixen la creació d’òrgans de participació.
Visió estratègica de la UPC
La gestió per processos
JORNADA DE TREBALL L’ATENCIÓ INTEGRADA SOCIAL I SANITARIA
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
COMISSIÓ D’ACCIÓ SOCIAL
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
MAPA CONCEPTUAL - Accions - Responsables - Temporalització.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
CUAP Ciutat Vella-Peracamps
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
La proximitat en comunicació
Curs 2012/13 Jornada informativa sobre el nou model TIC
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
la gestió hospitalària a través dels processos
CRAI: definició i estructura
Pla Integral de Salut Mental
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Catàleg de llocs de treball del CPNL
CRAI: Unitat de Docència
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Propostes de millora en el GIR
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Pla de prevenció i de lluita contra el frau fiscal
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

LLOC DE TREBALL Reunió de seguiment Directors TIC de l’ICS 10 de octubre del 2013

Índex del document Objectius del projecte Situació actual Activitats en execució Accions a realitzar

1. Objectius del projecte

1.1 Lloc de Treball. Criticitat i Oportunitats Les TIC estan integrades plenament en els processos assistencials i administratius. Aquest servei és crític doncs afecta a professionals i pacients. El desplegament pot comportar un conjunt d’oportunitats per l’ICS: Incorporar la renovació el maquinari sense haver d’abordar la inversió en aquest moment 1. Modernització Aconseguir un servei equivalent un cost inferior (comparant costos homogenis) 2. Eficiència Disposar de serveis i infraestructures equivalents a tot l’ICS Facilitar la evolució coherent del SI de l’ICS 3. Homogeneïtzació

1.2 Esquema del model global del projecte Realitat territorial Model TIC LdT Model comú LdT ICS Pla Integral del projecte Pla d’implantació territorial Minimitzar l’impacte de RRHH Negociació amb proveïdors

1.3 Serveis inclosos. Lots i empreses LT1 (UTE IECISA-INDRA-ZEMSANIA-EMTE) Atenció a usuaris Nivell 0: Autoservei Nivell 1: Atenció a usuaris Nivell 1,5: Suport experts Espai de treball i col·laboració Implementació d’eines de governança LT2A Departament d’Ensenyament LT2B (UTE FUJITSU TECHNOLOGY-CANON-Microsistemas-Everis BPO) Departament Benestar Social i Família Departament Economia i Coneixement Departament de Governació i Relacions Institucionals Departament Empresa i Ocupació Departament de la Presidència Departament de Salut LT2C Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural Departament de Cultura Departament d’Interior Departament de Justícia Departament de Territori i Sostenibilitat Suport presencial dedicat i de camp Servei de plataforma de lloc de treball i llicències de programari Servei d’impressió i digitalització Servei de provisió d’equipament C5 (COLT TECHNOLOGY) – Nus de comunicació i gestió de LAN per a edificis singulars, més de 100 usuaris o edifici crítics C6 (T-SYSTEMS ITC IBERIA) – Gestió de la LAN per a seus no singulars

2. Situació actual

2.1Alguns indicadors globals de l’ICS A continuació, es presenten els principals indicadors extrets de l'anàlisi de situació actual realitzada a través de la informació tramesa des de les gerències territorials: · Dades provisionals 1.357 Ubicacions (800 edificis) 32.000 Lloc de treball 43.113 Usuaris 8 hospitals 48,4% espais crítics 59% assistencials 54,5% en AE 44% espais no crítics 21% CAPs 16% administratius 45,7% en AP 3,5% espais mobilitat 48% consultoris locals 3% comandament 4,1% sales 43.113 Perfilats 20,5% usuari bàsic 11,3% usuari suplent 60,2% usuari assistencial 2,8% comandament 8

2.1 Alguns indicadors globals de l’ICS · Dades provisionals 20.701 Total d’impressores 32.336 PCs 860 Línies de comunicació 2.230 portàtils 2,1 usuaris / impressora 315 en CAPs 1,3 usuaris / PC 19% impressores de xarxa 19,5 usuaris / portàtil 67% impressores locals 507 en consultoris locals 74% per telèfon 4,9 trucades per usuari 151.184 Incidències 61.869 Peticions 2.721 Consultes 2% per correu 3,5 incidències per usuari 1,4 peticions per usuari 0,1 consultes per usuari 24% per web 9

NIVELL D’OBSOLESCÈNCIA DE L’EQUIPAMENT DE LLOC DE TREBALL 2.1 Alguns indicadors globals de l’ICS NIVELL D’OBSOLESCÈNCIA DE L’EQUIPAMENT DE LLOC DE TREBALL Electrònica de xarxa 2.828 No disposem de l’antiguitat de l’equipament d’electrònica de xarxa, però també té un nivell d’obsolescència elevat.

2.2 Resultat de l’enquesta sobre els equips

2.3 Conclusions situació actual A nivell de serveis: destacar que el nivell de satisfacció del servei actual a l’ICS és molt elevat. Després de les reunions amb les gerències i de forma conjunta amb l’equip de serveis del CTTI, el nou model TIC es pot implantar, sense masses canvis, a l’ICS. A nivell econòmic: a partir de la comparativa “homogènia” entre els costos actuals i la previsió de costos del nou model, no hi ha una eficiència significativa. La comparativa s’ha realitzat preveient una renovació d’equip entre 4-7 anys depenent de la tipologia. A nivell de calendari: per minimitzar l’impacte i el riscos es creu convenient fer una arrencada esglaonada de les gerències. La proposta és fer 3 fases: Barcelona ciutat, l'àrea metropolitana i territori. Es planteja una fase prèvia abans de l’arrencada (Fase 0) per definir procediments, eines, maqueta, polítiques d’ús de les TIC...

3. Activitats en execució

3. Activitats en execució S'han iniciat les negociacions amb els proveïdors per concretar el model de servei, els costos, la incorporació del personal de l’ICS, les fases d’arrencada del model i la posada en marxa dels serveis.

4. Accions a realitzar

4. Accions a realitzar Tancar el calendari de fases i dates d’implantació del nou model (CTTI, Proveïdors, ICS) Continuar les negociacions amb els proveïdors (CTTI) Analitzar per cada territori, l'impacte d'implantació del nou model TIC de la Generalitat (model de maduresa), en termes organitzatius, de personal, de procediments, eines ... que permeti definir el full de ruta d‘implantació per cada gerència (ICS del territori amb el suport del CTTI).

4. Accions a realitzar Reunions individuals amb els responsables TIC de cada territori per fer l’anàlisi de l’impacte d’implantació i validar la informació aportada fins aquest moment: persones, volumetries, organització,... Calendari aproximat de 16 al 25 d’octubre. Relació de les contractacions que no corresponen al lloc de treball per enviar al CTTI i excepcionar. Es proposa fer comitès de seguiment amb els directors TIC de l’ICS cada 3 setmanes fins a final d’any. Dates temptatives: 31 de octubre. 21 de novembre. 12 de desembre.

¿Preguntes?