PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
i compra pública ambientalment correcta
EL PROCÈS DE CONVERGÈNCIA EUROPEA: EXPERIÈNCIA PILOT A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA Núria Casamitjana Badia Vicerectora de Política Acadèmica
Xarxa Productes de la terra
Programa del Dr. Joan-Francesc Pont per a la Direcció de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials JUNTA D’ESCOLA 1 d’abril de 2004 “El dubte no és.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
JUAN ORBEGOZO Cap gestió i avaluació de RRHH
III Jornada de transport sanitari
Estudi per a la identificació de
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
Taula de continguts
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
La planificació estratègica al Campus de la
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Servei de Desenvolupament Organitzatiu
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
1 1.
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
Projecte d’Itineraris Formatius
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Servei d’Estadística i Qualitat Universitària (SEQUA)
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Presentació de la Guia per a la identificació i
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Madelen Holmlund, Umeå University
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Presentació Cadena de Valor
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
RESULTATS DE LA IMPLANTACIÓ DE LES TITULACIONS OFICIALS
Presentació de 1r d’ESO Curs
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
L’empresa com a sistema organitzat
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
Global Cook Service.
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Reunió Gestions Acadèmiques
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
la gestió hospitalària a través dels processos
Les Franqueses, setembre 2007
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Presentació de resultats
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Eixos i línies estratègiques
AREA ACADEMICO-DOCENT, D’ESTUDIANTS I RELACIONS INTERNACIONALS PROPOSTA V26 30/03/2012 Document de treball intern.
Àmbits d’organització i gestió de la formació
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Transcripción de la presentación:

PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES

Sistema Integrat de Qualitat i MediAmbient del CETT

Complir amb els requeriments del sistema universitari (AQU) OBJECTIU PRINCIPAL DEL NOSTRE SISTEMA: Integrar la millora continuada de les formacions que impartim, a partir de l’anàlisi i reflexió sobre els resultats assolits Objectiu complementari: Complir amb els requeriments del sistema universitari (AQU)

Direcció Estratègica Desenvolupament i Processos Estratègics Desenvolupament i Eficiència Organitzacional DEO-03 Planificació, Desenvolupament, Revisió i Millora PDRM-02 Direcció de Màrqueting i Comunicació DMC-05 Impartició –Formació IMF-11 Satisfacció dels Grups d’Interès SAT-18 Disseny Oferta Formativa DISS-07 Comercia lització COM-08 Planificació Formació PLAN-09 Admissió i Matriculació AIM-10 Seguiment de l’Ensenyament i Aprenentatge SPEA-13 Orientació Acadèmica i Professional OAP-12 Processos Clau Validació Producte Servei VPS-19 Planificació, Execució, Control i Seguiment dels Projectes No Formatius PECS-16 Comercialització de Projectes No Formatius COM-04 Gestió del Sistema Integrat de Qualitat, MA i RSC GQM-24 Gestió dels Recursos Econòmics Compres Proveïdors GREC-25 Gestió Laboral Jurídica GLJ-26 Gestió de les Infraestructures GINF-22 Gestió dels Sistemes i Tecnologies de la Informació STIC-20 Gestió Recursos Materials GRM-21 Processos Suport Gestió del CENREC GCR-23

Satisfacció dels Grups d’Interès Impartició –Formació IMF-11 Disseny Oferta Formativa DISS-07 Comercia lització COM-08 Planificació Formació PLAN-09 Admissió i Matriculació AIM-10 Seguiment de l’Ensenyament i Aprenentatge SPEA-13 Orientació Acadèmica i Professional OAP-12 Validació Producte Servei VPS-19 Processos Clau Gestió del Sistema Integrat de Qualitat, MA i RSC GQM-24 Gestió dels Recursos Econòmics Compres Proveïdors GREC-25 Gestió Laboral Jurídica GLJ-26 Gestió de les Infraestructures GINF-22 Gestió dels Sistemes i Tecnologies de la Informació STIC-20 Gestió Recursos Materials GRM-21 Processos Suport Gestió del CENREC GCR-23

Estructura per al seguiment Comissions Membres Objectiu Comissió Avaluació Formació (CFA) Direcció de Formació Coordinacions Acadèmiques Blocs Temàtics Seguiment i Avaluació dels continguts curriculars de les titulacions Comissió de Processos Acadèmics (CPA) Direcció Formació Serveis Acadèmics Seguiment i avaluació dels processos acadèmics associats Comissió Tutorització d’Estudiants Tutors Delegats de curs Seguiment i avaluació del nivell de satisfacció dels estudiants Comissió Qualitat Titulació Servei de Qualitat i Medi Ambient Direccions Formació Seguiment de la implantació del sistema de garantia de qualitat.

Tancament Seguiment del Curs Valoració Informes de Seguiment Sobre la prestació del servei de formació: Desembre Febrer Maig Juny Novembre Processos: -Comercialització Planificació Admissió i Matriculació Processos: -Impartició Formació Orientació Acadèmica i Professional Processos curs següent: - Planificació Processos: -Seguiment Ensenyament-Aprenentatge Tancament Seguiment del Curs Sobre el nostre sistema de qualitat: Desembre Març Juliol Novembre Seguiment: - Seguiment Auditoria Ext. Propostes de Millora Objectius No conformitats Seguiment: - Tancament Objectius i propostes de millora Valoració Informes de Seguiment

La Proposta: Carpeta de seguiment del curs intranet Informe 1 Evidències: Indicadors Anàlisi Reflexions Propostes.... Informe 2 Reunió Comissió Informe “n” Carpeta de seguiment del curs intranet INFORME DE SEGUIMENT

Plataforma de treball