La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Reunió Gestions Acadèmiques

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Reunió Gestions Acadèmiques"— Transcripción de la presentación:

1 Reunió Gestions Acadèmiques
Àrea d’Afers Acadèmics Bellaterra, 28 de juny de 2013

2 ORDRE DEL DIA: Presentació de l’aplicatiu de cita prèvia (45’)
Informacions de l’Àrea d’Afers Acadèmics (20’) Aprovació de les propostes dels centres sobre el calendari de matrícula per al curs acadèmic (30’) Informació sobre el Projecte de Reial Decret d'establiment de llindars de renda i patrimoni familiar i les quanties de les beques i ajudes a l'estudi per al curs (30’) Procés d’assignació de mencions als expedients dels estudiants de grau, i procés de gestió de minors (30’) Informacions al respecte del canvi de marc normatiu de les pràctiques curriculars externes (30’) Pla d’implantació del mòdul de Treball de fi d’estudis (15’) Torn obert de paraules

3 Presentació de l’aplicatiu de cita prèvia (45’)
(1) Presentació de l’aplicatiu de cita prèvia (45’)

4 (2) Informacions de l’Àrea d’Afers Acadèmics (20’)
Priorització de l’alta de plans d’estudis per la matrícula del curs : Graus simultanis; Graus amb modificacions; Màsters i modificacions de màster i Minors (darreres aprovacions a la CAA del dia ) Informacions al respecte de l’aprovació de les activitats de reconeixement acadèmic per al curs Informació sobre les PAU – 2013 Resolució 3ª edició de la Beca Finestreta i ampliació del període de sol·licitud fins el Inclusió de l’OP070 a tots els plans d’estudis i resolució de la incidència sobre descripció variable Complements de formació de màsters: OP500 i matriculació simultània amb les assignatures de màsters Anàlisi de la implantació del GIR: Privadesa i Filtre per referències resoltes Nou Decret de títols Erasmus Mundus i tancament de l’aplicatiu 28 de juny de 2013

5 (3) Aprovació de les propostes dels centres sobre el calendari de matrícula per al curs acadèmic (30’)

6 (4) Informació sobre el Projecte de Reial Decret d'establiment de llindars de renda i patrimoni familiar i les quanties de les beques i ajudes a l'estudi per al curs (30’)

7 (5) Procés d’assignació de mencions als expedients dels estudiants de grau, i procés de gestió de minors (30’)

8 (6) Informacions al respecte del canvi de marc normatiu de les pràctiques curriculars externes -1 (30’) Estimamos el recurso contencioso administrativo número 171/2.012 interpuesto por la representación procesal de la CCOO y declaramos nulo de pleno derecho el Real Decreto 1.707/2.011, de 18 de noviembre, y disponemos la retroacción de actuaciones para que el texto definitivo del citado Real Decreto sea remitido al Consejo de Estado para que la Comisión Permanente del Alto Órgano Consultivo del Gobierno se pronuncie sobre la Disposición Adicional Primera del Real Decreto citado. Conseqüències: a nivell econòmic es retorna al Decret 1493/2011, a nivell de regulació de les pràctiques es retorna al Decret 1497/1981, modificat pel 1845/1994 Problemàtiques: La norma de 1981 tan sols regula estudis oficials La norma de 1981 requereix tenir un 50% dels crèdits de la titulació superats per realitzar pràctiques S’han fet les consultes pertinents per confirmar que cal revisar les pràctiques realitzades des del novembre de 2011 28 de juny de 2013

9 (6) Informacions al respecte del canvi de marc normatiu de les pràctiques curriculars externes– 2(30’) PROPOSTA D’ACTUACIÓ MENTRE L’ALT ÒRGAN CONSULTIU DEL GOVERN NO ES PRONUNCIÏ: Modificar els models de conveni el mínim possible i elevar-los al Consell de Govern per a la seva aprovació, incorporant els canvis següents: Especificar que per realitzar pràctiques cal tenir el 50% de la titulació superat (excepte en el cas de pràcticums obligatoris) Especificar que les pràctiques amb contraprestació econòmica estan subjectes al règim de Seguretat Social vigent a cada moment Especificar que el marc regulador és el Decret 1497/1981 Especificar quina és la entitat finançadora No modificar els acords marc fins que l’òrgan consultiu es pronunciï Consultar a Seguretat Social i a la Unitat de Nòmines UAB quin ha de ser a partir d’ara el procediment d’actuació Proposar que, en cas d’haver d’aplicar retroactivitat en les cotitzacions, que es faci a demanda de l’estudiant 28 de juny de 2013

10 (7) Pla d’implantació del mòdul de Treball de fi d’estudis (15’)
CENTRES QUE HAN MOSTRAT INTERÈS EN IMPLANTAR EL MÒDUL: 103, 106, 107, 108, 109 (?), 111, 113, 114 i 115 CENTRES QUE NO IMPLANTARAN EL MÒDUL: 101, 102, 105, 110 POSADA EN MARXA: Data: Instal·lació dels darrers desenvolupaments durant el mes de Juliol Formació: durant els primers dies de setembre, adreçada tant a Gestions acadèmiques com a Personal acadèmic amb responsabilitat en el procés 28 de juny de 2013


Descargar ppt "Reunió Gestions Acadèmiques"

Presentaciones similares


Anuncios Google