TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Advertisements

PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
Programa de Transició Escola Treball
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
1 u n i t a t L’educador infantil.
TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.
Quin futur volem per al Baridà?
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
TAP PC(g) - TARDOR Construir sobre el construït Assignatures: Composició i Projectes Professors: Enric Granell, Xavier Perxas   OBJECTIUS.
Antecedents (el context) Centre IATIC
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Recordem què vol dir ser adolescent
Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Autor: Samuel Lozano Alcodori
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Experimentam amb la ciència
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
UN MÓN MILLOR ÉS POSSIBLE
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
Projecte d’estalvi energètic
Situacions creades a partir dels materials naturals
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
Seminari d’Educació Especial
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
Objectiu Educatiu Trienni
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
ENS TROBEM DE NOU.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.

TECNOLOGIA.
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
PTT VilaBicis Solidàries
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Les taules de multiplicar
Interacció escola - entorn.
COMPARTIR CULTURES BARCELONA SYNODÀLIA 2003 II Sínode Europeu de Dones
Gestió participativa dels projectes de centre
Cap a l’FCT en els cicles LOE
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
Comunicació efectiva amb infants
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.
Reunió amb centres adscrits
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Plantilla per realitzar un projecte
EL QUADRAT LES MARIETES.
Gestió del coneixement
Els contextos: ús didàctic, tipologia, inconvenients i avantatges
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir amb TAP E1

CONTEXT Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

ACTITUD PROACTIVA Quin es l’objectiu? Aprendre a passar de una actitud passiva a proactiva.

RESPOSTA PROPOSTA Quin es l’objectiu? Una actitud proactiva implica formular les preguntas que formen part de la proposta. Per tant en aquest taller és l’alumne qui, amb la seva implicació personal, busca la proposta. Cambiar de respuesta es e-volucion, cambiar de pregunta es re-volucion.

ÚTIL Quin es l’objectiu? El taller reflexionarà sobre els conceptes d’utilitat i necessitat.

VIABLE Quin es l’objectiu? El taller formulara projectes que suguin; Viable economicament incluint una formula de finançament. Viable socialmentel incluint el procés de fer-ho viable. Viable ambientalmentincluintla mesura dels recursos que consumeix i discutir el seu cost

TRANSFORMADORA DE LA REALITAT PROPERA Quin es l’objectiu? El projecte es una transformacio fisica del seu entorn inmediat.

VALIDABLE Quin es l’objectiu? El projecte es validable TECNICAMENT, i SOCIALment

POSSIBLE Quina es la consecuencia de les condicions anteriors? La consecuencia es que el projecte sera possible.

RETORN SOCIAL Quina es la consecuencia de les condicions anteriors? Que el taller produeixi un retorn social de la formacio dels arquitectes.

COMPRENSIÓ PROFUNDA DE LA REALITAT PROPERA Com ho farem? El taller sempre treballara sobre l’entorn inmediat, acumulan coneixement. Consolidan un think tank local.

PREGUNTES Com ho farem? Aprendre a formular les preguntes pertinents

OPORTUNITATS Com ho farem? Aprendre a detectar oportunitats

PENSAMENT ESTRATÈGIC Com ho farem? Aprendre a construir la estrategia per fer possible la oportunitat

RE-PROGRAMACIÓ Com ho farem? La oportunitat ens obligara a re-programar la realitat, com al Tap E1

TREBALL EN EQUIP Com ho farem? Es priorizara el treball en equip. Perque el pensament en grup pot ser mes ric que l’individual.

TARDOR - PRIMAVERA - PFC Com ho farem? El alumne podra encadenar, taller es un proces acumulatiu per desembocar en el seu PFC.

VRIN RURAL STUDIO On ho farem? Antecedents; Vrin J A Caminada.. Antecedents; Rural Studio S. Mockbee

On ho farem? Proper al nostre entorn inmediat, Sant Cugat.

On ho farem? Proper al nostre entorn inmediat, Sant Cugat.

On ho farem? Proper al nostre entorn inmediat, Sant Cugat.

On ho farem? Proper al nostre entorn inmediat, Sant Cugat.

On ho farem? Proper al nostre entorn inmediat, Sant Cugat.

COQUE CLARET DANI CALATAYUD ROGER TUDÓ ROBERT BRUFAU ALBERT CUCHÍ Qui ho farem?