Portfoli Jordi Guim.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
TÈTANUS ALUMNA: Estefanía García Rubio CURS: 1r ESO B
EL TREBALL DE CATALÀ.
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
BAUHAUS, una escola d’art
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Proposta al RD 1000/2010 Què ens diu aquest R.D. 1000/2010?
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
TIM BURTON.
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
CALES DE L’ESCALA.
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Àrea d’Afers Acadèmics
Palau dels comptes de Pignatelli
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Animació Intervinents a la maternal
Els autoretrats de Joan Miró
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Llegendes sobre la Lluna
Introducció i objectius
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
Què existeix i què no existeix.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat

TECNOLOGIA.
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
EL FILL ÚNIC i la RELACIÓ ENTRE GERMANS
Mapes conceptuals Jordi Guim.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
SISTEMA DUNAR.
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Endavant... amb cançons! 9N .
Assessorament de la Formació en Competències
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Estils i Plantilles Ms Word.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
¡FELICITATS! SI, ¡FELICITATS! I NO POSIS AQUESTA CARA.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Interpretació estadística dels indicadors de centre
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

Portfoli Jordi Guim

…profe, ja està Si, ja està què? El treball On és el treball? A la llibreta I que hi fa? Què vol dir? Si, a veure que si demà hi serà. Què? (Aquest profe està...) Si, si demà estarà igual, si demà pensaràs el mateix que avui sobre el treball Home, segurament no. Llavors, que hi fa a la llibreta? On vol que el posi? Mira, si el treball és viu tu sabràs! El puc posar a la Web? ... ... ... ... ...

Portfoli Col·lecció de treballs que Mostren a l’alumne "com és" i quin són els seus interessos i les seves potencialitats

Portfolis a desenvolupar Cal desenvolupar els portfolis de: Alumne Professor Departament Centre escolar

Què mostra el portfoli acadèmic? Progrés de l’aprenentatge Els millors treballs de l’estudiant Evolució del treball de l’estudiant Desenvolupament i autoavaluació Desenvolupament de l’aprenentatge reflexiu Ritme de cada estudiant Evidències dels treballs Relació amb l’entorn de l’aprenentatge/ensenyament.

Eines

Eines Bàsiques Excel Word, documents estructurats Access PowerPoint Acrobat Reader Especial i MOLT Interessant: One Note

KEYNOTE, programa lliure que crec que caldria desenvolupar en català

Freemind

IHMC

Eines Web que cal potenciar Bloggers Wikis RSS Potcastings