KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
KARAOKE’N’CLASE Actividad desarrollada en: Educación Infantil
Advertisements

XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Els instruments musicals
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Podeu posar una foto del vostre centre
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Una experiència a sisè de Primària
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
APRENENTATGE MULTINIVELL
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
El Cant Gregorià.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Antecedents (el context) Centre IATIC
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
La consciència fonològica a P-3
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
IES CAN PUIG CURS
La consciència fonològica a P-4
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
2013.
Grups interactius a L’Esquitx
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
L’UNIVERS TROBADA INTERCENTRES MUS-E ZONA NORD 2009 DIVENDRES
Presentació de 1r d’ESO Curs
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Coneixements i idees previs
Les diferents realitats del món
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Les taules de multiplicar
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Interacció escola - entorn.
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
Assessorament de la Formació en Competències
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil Educació Primària Educació Musical Educació Especial Aula d’Acollida

EL CENTRE . Centre: CEIP Pere Vila Districte: Ciutat Vella Ciutat: Barcelona Escola de doble línia. Hem celebrat els 75 anys. http://www.xtec.cat/ceipperevila .

OBJECTIUS Crear un ambient motivador per a que els nens disfrutin cantant, amb correcció tècnica individual i col·lectiva. Ensenyar a sincronitzar text i veu, millorant la habilitat i velocitat lectora. Ampliar el seu repertori amb diferents tipus de cançons (tradicionals, populars, infantils...), estils (pop, rock, d’autor, bandes sonores...) i idiomes. Treballar continguts de les diferents àrees curriculars. Col·laborar amb els companys i valorar el treball en grup .

RECURSOS TIC . Tenim recopilades més de 10.000 cançons Midi i Kar. Utilitzem el programa gratuït vanBasco’s, que ens permet modificar el seu volum, tempo i alçada. Tenim 2 ordinadors de suport a totes les classes, 4 a l’aula d’acollida, amb altaveus i/o auriculars que permeten l’ús del karaoke, també a educació especial. Una pissarra digital (amb ordinador portàtil) que s’utilitza a l’àrea de música des de P3 a 6è de Primària. A Cicle Superior utilitzem les 2 aules d’informàtica per a que manipulin el programa, busquen arxius, informació de biografies de músics...

ACTIVITATS DE LLENGUA Cantar cançons en català, castellà i anglès. Comparar una mateixa cançó en diferents idiomes.

ACTIVITATS DE MÚSICA Fer jocs amb les qualitats del so (so/silenci, agut/greu, llarg/curt, fort/fluix...). Coordinar el moviment sincronitzat a la cançó. Aprendre cançons que ens ensenya un alumne nou que parla un altre idioma... Deixar que ells proposin.

ACTIVITATS DE NATURALS Aprendre cançons d’animals, de diferents parts del cos, de fenòmens naturals, de consciència ecològica... ACTIVITATS DE SOCIALS Ubicar algunes cançons en el seu espai i temps, aprendre costums, personatges i símbols d’identitat de diferents zones i territoris. .

ACTIVITATS DE MATEMÀTIQUES DE COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL Aprendre cançons de contar, de repartir, de jocs de xifres... Contar estrofes, paraules i síl·labes. DE COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL . Parlar de la importància de la televisió, dels mitjans de comunicació i dels fenòmens de masses com “Operación Triumfo” i la cançó de l’estiu.

VALORACIÓ És una activitat molt motivadora i divertida, els alumnes estan totalment entregats i receptius si adequem las cançons al seu nivell partint dels seus coneixements previs. La valoració que fem és molt positiva perquè veiem que l’aprenentatge és autònom, actiu, interdisciplinar i significatiu a la vegada que col·laboratiu en els grups-classe. A nivell tècnic, la pissarra digital millora la visibilitat en comparació a la televisió o l’ordinador. La qualitat de so millora amb una bona targeta d’àudio i uns bons altaveus .

Crèdits: mestres CEIP Pere Vila És una eina útil i amena també per als adults. Funciona molt bé en reunions informals de docents. Els pares poden utilitzar-los a casa, reforçant així l’actitud positiva cap a l’aprenentatge i els continguts treballats a l’aula. Crèdits: mestres CEIP Pere Vila Coordinador: Jordi Jubany i Vila La felicitat no és un destí on arribar, sinó una manera de viatjar _______________________________________________________