Informe reclamacions CSI Global Any

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les Emergències Mèdiques Vitals a l’Atenció Primària.
Advertisements

Estudi dels hàbits de consum dels catalans fora de la llar
Fitxa cas.
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
Ciència, tècnica i societat
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
L’Univers Com es defineix l’Univers?
ESTRATÈGIES DELS HOTELS URBANS ESPANYOLS I EUROPEUS DAVANT EL LOW COST Evolució Autors: Dra. Mar Vila, professora del Departament de Control.
1 u n i t a t L’educador infantil.
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
III Jornada de transport sanitari
El mercat de treball a la ciutat de Girona
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
REGISTRE MUNICIPAL D’ENTITATS CIUTADANES
FORMES JURÍDIQUES D’EMPRESES
Disponibilitat Espirometria + PBD *** ***
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Instruccions Accidents Esportius
Informe 2011 sobre la seguretat a Catalunya
Recordem què vol dir ser adolescent
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Evolució de la complexitat assistencial en atenció sociosanitària d’internament
PROCÉS D’ALTA PRECOÇ.
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
Presentació de Kickoff
Notificació en casos de malalts mentals i dogodependències
Experimentam amb la ciència
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
ESTRATÈGIES HOTELERES URBANES ESPANYOLES I EUROPEES DAVANT DEL LOW COST Autors: Dr. Josep-Francesc Valls, catedràtic d’ESADE, director del Simposi Internacional.
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Dispositiu d’Urgències per gestionar la facturació i cobrament d’estrangers Unió Catalana d’Hospitals: Bones pràctiques de gestió 1 desembre 2009.
ACCIONS DE COMUNICACIÓ PER ARRIBAR A LA COMUNITAT AMB L’OBJECTIU DE MILLORAR LA SEVA.
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
La gestió per processos
Els sous de les dones a CATALUNYA
PREPARACIÓ PROVES D’ACCÉS A GRAU MITJÀ 2017
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
APLICACIÓ DE SAPONINES PER AL CONTROL
Informe anual reclamacions CSI
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
Dades policials 2014.
Serveis de Formació.
Coneixement del Medi Social i Cultural
Préstec Total Universitari
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Global Cook Service.
Setembre 2015 Sala de Juntes Facultat de Veterinària
Consum per substàncies per any (últim mes)
L’ atenció domiciliaria dels equips d’atenció primària catalans
MARC LEGAL Reial decret 412/2014 de 6 de juny pel qual s’estableix la normativa bàsica dels procediments d’admissió als ensenyaments oficials de grau.
NOM LEGAL DE L’EMPRESA CANDIDATA
Campanya d’incendis 2015 Departament d’Interior
Organització i creixement
COMUNICACIÓ AMBIENTAL PROMOCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA
CONDICIÓ FÍSICA.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
i el que no es pot avaluar DADES – INFORMACIÓ – CONEIXEMENT
LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

Informe reclamacions CSI Global Any 2017 www.csi.cat Direcció d’Atenció al Ciutadà i Comunicació L’Hospitalet de Llobregat, 28 de febrer de 2017 www.csi.cat

Comparatiu activitat procès OCI_ 2017-16

Gràfics comparatius activitat anual

Activitat mensual CSI per centres

Activitat mensual Motius per processos

Comparatiu anual centres i processos més destacats CSI

Gràfics motius_comparatiu anual HSJDMB

Gràfics motius_comparatiu anual HGH+HSH

Gràfics motius_comparatiu anual HDM

Evolució Mensual Reclamacions 2017/2016

Reclamacions per Motius CSI HSJDMB

Reclamacions per Motius HGH+HSS HDM

Reclamacions de Tracte_CSI

Reclamacions de Tracte CSI

Accions millora_Reclamacions de tracte CSI

Motiu més reincident : Organització i Tràmits CSI

Organització i Tràmits per Procés i Servei CSI C.O.T.: 15 % Urgències Nivell Ambul.: 13 % A.Consulta Externa: 54 % ↓ Assistència Urgent: 18 % ↑

Temps resposta _global 2017 Resposta en < 30 dies: CSI : 82 % H.Transversal: 78 % HDM: 98 %

Conclusions A nivell del CSI, ha baixat una mica l’activitat general de reclamacions (1.395) en el període global de 2017 respecte l’any anterior, amb els següents comportaments per centres: en el Broggi l’activitat ha augmentat un 3 % a l’HGH baixa un -11% i l’HDM ha reduït la seva activitat de reclamacions en un -8% El temps de resposta, es manté respecte l’any passat: el 82 % de les reclamacions es contesten abans dels 30 dies laborables en tot el CSI Les reclamacions més reincidents en el CSI, es continuen trobant sota el motiu d’«Organització i tràmits» (868), i representen el 52% sobre el total de motius del període anual (1.663). El número dels motius de reclamacions de tracte (197), representa el 12% sobre el total, que está una mica per sobre de la tendència percentual del 10% per aquest tipus de reclamacíons. El processos destacats són «Assistència Ambulatòria» que s’ha incrementat un 20% respecte l’any anterior, i «Assistència Urgent» que ha baixat un 16%

PROCÉS GCI _ Activitat global 2017