Edició 2017 Reunió amb famílies.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Advertisements

Informació a les famílies sobre 2n de Batxillerat i les PAU
Edició 2017 Reunió amb famílies.
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Toca fusta FENT DECORATS
I transforma un llibre en un nou lector
Estudi per a la identificació de
INSTITUTS DE LES FRANQUESES INS LAURO INS EL TIL·LER
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
FORMES JURÍDIQUES D’EMPRESES
Societats d’Interès Social:
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
VIATGE FINAL D’ETAPA ESO CURS
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
INTERCANVI VILASSAR-LATRESNE
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Ajuts individuals de menjador Curs
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Biblioteca Patrimonial Digital de la Universitat de Barcelona
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Grups interactius a L’Esquitx
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Tesis Doctorals en Xarxa
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
PROGRAMA EDUCATIU DE MEDI AMBIENT VIC
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
IES CAN PUIG CURS
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
Reunió de famílies 6è EP L’Educació Secundària Obligatòria
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Àrea d’Atenció a les Persones
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Convivència i Mediació Escolar
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Edició 2017 Reunió amb famílies

Què és el Campus Ítaca? Programa promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, i gestionat per la Fundació Autònoma Solidària amb la col·laboració de la Facultat de Ciències de l'Educació. Patrocinat pel Grup Santander amb la col·laboració del Consell Comarcal del Vallès Occidental i dels ajuntaments dels centres participants.

Quins objectius té? Animar els alumnes a continuar estudiant després d’acabar l’etapa d’ensenyament secundari obligatori Oferir un espai de convivència entre alumnat procedent d’entorns socials diferents Potenciar l’ús del català com a llengua vehicular

A qui s’adreça? Nois i noies que han acabat el 3r curs d’ESO Amb dificultats socioeconòmiques Sense referents adults propers que tinguin trajectòries formatives d’educació superior Amb bones capacitats pels estudis

El campus dia a dia Primer torn: 26 de juny – 4 de juliol Segon torn: 6 de juliol – 14 de juliol

En totes aquestes activitats es treballen habilitats: Activitats del campus Tipologia d’activitats: ACADÈMIQUES Tallers Debats Un cas per resoldre Investiguem! LÚDIQUES Espais d’expressió Activitats físico-esportives En totes aquestes activitats es treballen habilitats: - Resolució de problemes - Comunicació - D’ordre personal i social

Dinamització de les activitats Grups cooperatius: El primer dia els tutors i tutores organitzen als alumnes en petits grups entre 12 i 13 nois i noies a partir de diferents jocs que serveixen per conèixer les seves característiques personals Els monitors, estudiants de la UAB, són els referents dels joves durant la seva estada al Campus, per garantir l’assoliment dels objectius del projecte. Les activitats acadèmiques són planificades i executades per professorat i personal investigador de la UAB.

Gimcana “Descobreix la UAB” Campus en imatges: Benvinguda i Gimcana Acte de Benvinguda Gimcana “Descobreix la UAB”

Campus en imatges: Tallers Suport audiovisual Llengua Matemàtiques

Campus en imatges: Un cas per resoldre L’alumnat, a través de la simulació d’un judici, aprèn què vol dir resoldre un problema complex en que no hi ha cap part que la tingui la raó absoluta.

Campus en imatges: Un cas per resoldre

Campus en imatges: Debats

Projecte de Microorganismes Campus en imatges: Investiguem! Projecte de ràdio Projecte d’aliments Projecte de Microorganismes Projecte d’Europa

Campus en imatges: Espais d’Expressió Relaxació Percussió Arts plàstiques DJ Hip Hop Teatre

Campus en imatges: Espais físics

Altres informacions El campus : És un programa de la Universitat Autònoma de Barcelona organitzat amb la col·laboració dels ajuntaments i instituts. La participació al Campus Ítaca ha d’estar autoritzada pel Consell Escolar del centre. Tot i que té un elevat cost econòmic és gratuït per l’alumnat. Al Campus Ítaca hi participen 385 joves de 77 instituts de la província de Barcelona. Hi poden participar molt pocs alumnes de cada centre, per això, els alumnes seleccionats i les seves famílies han de signar un acord amb la UAB amb una sèrie de compromisos.

Informació d’interès Aspectes a tenir en compte: Els desplaçaments al campus es fan en autocar. Això exigeix molta puntualitat, ja que cada itinerari realitza vàries parades. L’alumnat ha de portar l’esmorzar. El dinar es fa a la UAB. L’assistència és obligatòria a totes les sessions del projecte. Qualsevol absència de l’alumne serà degudament justificada i alhora notificada a la coordinació. Només s’acceptaran les absències que esdevinguin de força major, urgents i no previsibles. L’alumnat es compromet a respectar les normes de convivència i a atendre les instruccions dels seus professors i tutors.

Tancament del programa L’últim dia es fa un acte de cloenda en el qual els alumnes presenten tot el treball realitzat al llarg de la seva estada al campus. Hi assisteixen: - Representants dels instituts - Representants del municipi - Familiars dels alumnes participants El darrer dia els joves marxen amb les seves famílies.

Moltes gràcies http://pagines.uab.cat/campusitaca/ http://uab.cat/fas Facebook.com/FAS.UAB @FAS_UAB