Servei d’Estadística i Qualitat Universitària (SEQUA)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Miguel Angel Moreno JiménezServei d’Estadística i Qualitat Universitària EXPERIENCIA DE LA UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS. PLAN PILOTO DE ACREDITACIÓN.
Advertisements

MINORS Estudis de grau Àrea d’Afers Acadèmics
La qualitat, garantia de millora.
EL SISTEMA DE GARANTIA INTERNA DE QUALITAT DE LA UIB
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Formació del Personal d’Administració i Serveis
i el que no es pot avaluar
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Estudi per a la identificació de
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Aspectes ètics de la recerca
Decret d’autonomia dels centres educatius
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
GESTIÓ PER PROCESSOS.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
2. Presentació de la Guia UB per l’elaboració de la memòria per la sol·licitud de verificació dels Títols de Grau.
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Decret d’autonomia dels centres educatius
La Direcció queda habilitada per:
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
La gestió per processos
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Presentació Cadena de Valor
RESULTATS DE LA IMPLANTACIÓ DE LES TITULACIONS OFICIALS
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Com preparar una unitat per a l’avaluació
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Serveis de Formació.
Sistema d’avaluació del Programa Democràcia Activa
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Línies mestres de la futura Llei del Sistema de Formació Professional
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Les Franqueses, setembre 2007
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
PRESENTACIÓ RIS VICEPRESIDENCIA I CONSELLERIA INNOVACIÓ
Pla de Formació de Centre
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Presentació assignatura
Reunió centres 25 juny 2019.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Eixos i línies estratègiques
CICLES FORMATIUS.
Residencia estudiants
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Servei d’Estadística i Qualitat Universitària (SEQUA) IMPLANTACIÓ DEL SISTEMA DE GARANTIA INTERN DE QUALITAT I AVALUACIÓ I SEGUIMENT DELS TÍTOLS DE LA UIB M. Jesús Mairata Creus Servei d’Estadística i Qualitat Universitària (SEQUA) UIB Setembre 2009

ESTRUCTURA DE LA SESSIÓ PRESENTACIÓ RECURSOS A LA VOSTRA DISPOSICIÓ OBJECTIUS I FINALITAT IDEES CLAU PRIMERA PART: MARC GENERAL SEGONA PART: EL SISTEMA DE GARANTIA INTERN DE QUALITAT DE LA UIB EL QUE JA TENIM (DISSENY) EL QUE HEM DE FER (IMPLANTACIÓ) TERCERA PART: REVISIÓ I MILLORA DEL SGIQ QUARTA PART: AVALUACIÓ I SEGUIMENT INTERN I EXTERN DELS TÍTOLS

RECURSOS A LA VOSTRA DISPOSICIÓ PRESENTACIÓ RECURSOS A LA VOSTRA DISPOSICIÓ

RECURSOS A LA VOSTRA DISPOSICIÓ La UIB a través del Servei d’Estadística i Qualitat Universitària (SEQUA) posa a la vostra disposició els següents recursos: Seminaris de formació Guia “Criteris i directrius per a la implantació del Sistema de Garantia Intern de Qualitat i per a l’avaluació i el seguiment dels títols de la UIB ” Assessorament i consultoria Pàgina web Recollida d’informació i Elaboració d’informes

ASSESSORAMENT I CONSULTORIA sequa@uib.es

WEB DEL SEQUA

WEB DEL SEQUA

PRESENTACIÓ OBJECTIUS

OBJECTIUS Objectiu actitudinal: Assumir la cultura de la qualitat Objectiu cognoscitiu: Conèixer els principis bàsics de la qualitat i el SGIQ de la UIB Objectiu instrumental: Saber implantar el SGIQ de la UIB i utilitzar-lo com a eina de millora dels títols.

FINALITAT Contribuir a assegurar la qualitat dels títols i facilitar la superació amb èxit del futur procés d’acreditació

PRESENTACIÓ IDEES CLAU

IDEES CLAU L’EEES i la legislació espanyola exigeixen un doble sistema de garantia de qualitat intern i extern 1

El SGIQ es basa en el cicle PDCA: IDEES CLAU 2 El SGIQ es basa en el cicle PDCA: Plan Do Check Act

IDEES CLAU El SGIQ ens ha de permetre comprovar que els objectius de la titulació es compleixen i, en cas contrari, detectar allò que hem de corregir 3

4 IDEES CLAU Participació de tots els grups d’interès Informació pública i rendició de comptes

L’ESPAI EUROPEU D’EDUCACIÓ SUPERIOR I LA LEGISLACIÓ ESPANYOLA MARC GENERAL L’ESPAI EUROPEU D’EDUCACIÓ SUPERIOR I LA LEGISLACIÓ ESPANYOLA

MARC GENERAL Comunicat oficial de la Conferència de Ministres responsables d’educació superior a Berlín. Setembre de 2003: “La calidad de la educación superior ha demostrado estar en el centro del Espacio Europeo de Educación Superior. Los ministros se comprometen a apoyar un amplio desarrollo de la acreditación de calidad a nivel institucional, nacional y europeo, enfatizando la necesidad de desarrollar criterios mutuamente compartidos y metodologías para acreditar la calidad.”

MARC GENERAL Comunicat oficial de la Conferència de Ministres responsables d’educació superior. Bergen, 2007: “Casi todos los países han tomado medidas para aplicar un sistema de garantía de calidad basado en los criterios acordados en el comunicado de Berlín y con un alto grado de cooperación y formación de redes … Aún más, instamos a las instituciones de Educación Superior a continuar los esfuerzos para incrementar la calidad de sus actividades, a través de la introducción sistemática de mecanismos internos y su correlación directa con la garantía de calidad externa..”

MARC GENERAL Declaració dels Ministres responsables d’educació superior. Louvain-la-Neuve, 2009: “Procurando la excelencia en todos los aspectos de la educación superior, abordamos los retos de la nueva era. Esto requiere un enfoque constante en la calidad.”

MARC GENERAL EIXOS PRINCIPALS DE L’EEES Estructura Reconeixement EEES Mobilitat i reconeixement de qualificacions i títols al voltant d'Europa mitjançant: Crèdit europeu o ECTS Suplement europeu al títol Model educatiu centrat en les competències Sistema de titulacions estructurat en tres cicles Qualitat Millora contínua de la qualitat dels estudis. Exigència de SGIQ juntament a SGEQ

MARC GENERAL EIXOS PRINCIPALS DE L’EEES QUALITAT Millora contínua de la qualitat dels estudis Exigència d’un doble sistema de garantia de qualitat, intern i extern EEES QUALITAT 22

MARC GENERAL RD 1393/2007. Pròleg: “Los sistemas de Garantía de Calidad, que son parte de los nuevos planes de estudios, son, asimismo, el fundamento para que la nueva organización de las enseñanzas funcione eficientemente y para crear la confianza sobre la que descansa el proceso de acreditación de títulos.”

MARC GENERAL EXIGÈNCIA D’UN DOBLE SISTEMA DE GARANTIA DE QUALITAT SISTEMA DE GARANTIA INTERNA DE QUALITAT DE LA UNIVERSITAT PLANIFICACIÓ I DISSENY DESENVOLUPAMENT DE LA TITULACIÓ RESULTATS Agència d’Avaluació Agència d’Avaluació VERIFICACIÓ EX ANTE AVALUACIÓ I SEGUIMENT ACREDITACIÓ EX POST SISTEMA DE GARANTIA EXTERNA DE QUALITAT

QUÈ EXIGEIX IMPLANTAR UN SGIQ MARC GENERAL QUÈ EXIGEIX IMPLANTAR UN SGIQ

SGIQ Q P EXCEL·LÈNCIA D A SGIQ C

SGEQ Q P EXCEL·LÈNCIA D A SGIQ C

EL SISTEMA DE GARANTIA INTERN DE QUALITAT (SGIQ) DE LA UIB EL QUE JA TENIM (DISSENY)

DISSENY DEL SGIQ El curs 2008-09 el SEQUA, en el marc del programa AUDIT de l’ANECA, ha dissenyat el Sistema de Garantia Intern de Qualitat (SGIQ) de la UIB a partir de la realitat i especificitat de la institució mateixa i dels centres que la constitueixen i sempre complint la legislació vigent i les exigències europees. El SGIQ dissenyat ha rebut la qualificació positiva, el mes de juliol de 2009, de l’equip avaluador de l’ANECA.

CERTIFICACIÓ PER L’ANECA DEL SGIQ DE LA UIB

CERTIFICACIÓ PER L’ANECA DEL SGIQ DE LA UIB

EL SGIQ DE LA UIB El sistema de gestió de qualitat exigeix que es realitzin de forma cíclica les quatre passes del cicle de millora contínua, és a dir: planificar, actuar, avaluar i prendre decisions per avançar en el camí de l’excel·lència.

ELEMENTS TRANSVERSALS PRINCIPIS DE GESTIÓ ELEMENTS TRANSVERSALS Participació de tots els grups d’interès Informació pública i rendició de comptes Definir política Planificar Estructura Etc. P Anàlisi Revisió Millora contínua Gestió per processos A D C Recollida informació quant. i qualitativa

EL SGIQ DE LA UIB El sistema de gestió té dos elements transversals, és a dir, dos aspectes que n’afecten la totalitat: la participació dels grups d’interès, tant interns com externs, i la informació pública i la rendició de comptes

EL SGIQ DE LA UIB El document bàsic del sistema dissenyat és el manual de qualitat1, que recull els tres elements fonamentals: Política, objectius i planificació Estructura organitzativa Sistema de gestió per processos 1. Podeu veure el Manual de Qualitat de la UIB a la web del SEQUA

POLÍTICA, OBJECTIUS I PLANIFICACIÓ Política de qualitat de la Universitat de les Illes Balears “La UIB és una institució pública que aposta per la qualitat en la docència, en la recerca i en la seva acció cultural… …La institució s’orienta a l’excel·lència en l’àmbit de la docència, la investigació, la transferència tecnològica i la gestió i, per tant, considera que la qualitat ha de ser present en totes les activitats que realitza…”

POLÍTICA, OBJECTIUS I PLANIFICACIÓ Política de qualitat de la Universitat de les Illes Balears “…De la mateixa manera, conscients de la confiança que la societat diposita en nosaltres, i com a contrapartida a l’autonomia institucional, volem retre comptes a tots els grups d’interès…”

POLÍTICA, OBJECTIUS I PLANIFICACIÓ Política de qualitat de la Universitat de les Illes Balears “…estudiants, personal docent i investigador, personal d’administració i serveis, ocupadors, administracions públiques i societat en general i fomentar la seva participació en la vida universitària i en la presa de decisions…”

POLÍTICA, OBJECTIUS I PLANIFICACIÓ Línies estratègiques i Pla de qualitat de la docència (2009-2010) Impulsar una cultura que reconegui la importància de la qualitat i implantar una estratègia de millora contínua Desplegar el SGIQ de la UIB Garantir la qualitat de l’oferta formativa i afavorir la integració dels titulats en els diferents sectors productius Retre comptes i oferir informació pública Promoure la participació dels estudiants i dels altres grups d’interès en la vida universitària i en la presa de decisions Garantir la qualitat del professorat

ESTRUCTURA ORGANITZATIVA UIB CENTRES TITULACIÓ Consell de Govern Consell de Direcció Degà / Director Junta de centre Consell Social CQUIB Centre d’Estudis de Postgrau Responsable de qualitat CGQ Rector/a CAD Director de Màster o Doctorat Consell d’estudis Comissió d’Estudis de Postgrau CTAD Responsables de processos CED CADE Comissió de Recon. i Transf. Crèdits Responsables de processos Òrgans de govern amb noves funcions de qualitat Estructura per a l’avaluació i millora de la docència Estructura per al reconeixement i transferència de crèdits Estructura de qualitat, seguiment, avaluació i millora Estructura per al disseny dels plans d’estudis Estructura específica de postgrau

PROCESSOS ESTRATÈGICS I DE PLANIFICACIÓ PE1.Elaboració i revisió de política i object. de qualitat (PE7)(PE9) PE6. Planificació i coordinació de l’ensenyament PE7. Anàlisi i millora de resultats PE3. Disseny i aprovació de l’ensenya-ment PE4. Definició perfil d’ingrés i perfil de titulat idoni PE5. Definició dels criteris d’admissió PE9. Garantia de qualitat i revisió del títol (E1) PE10. Criteris per a l’eventual extinció del títol PE2. Definició de la política de PDI i PAS PE8. Informació pública PROCESSOS CLAU O D’EXECUCIÓ PC6. Desenv. ensenyament i avaluació aprenentatge (E3) PC12. Expedició títol Perfil de titulat Satisfacció Perfil d’ingrés Requisits PC1. Captació d’estudiants (E4) PC2. Accés i admissió d’estudiants (E5) PC3. Matrícula PC4. Tutoria, orientació i suport a l’estudiant (C4) (E3) PC9. Pràctiques externes (E3) PC7. Formació integral (E3) PC10. Orientació professional (E3) PC4. Tutoria, orientació i suport a l’estudiant PC5. Programa d’acollida PC8. Suport a l’estudiant per millorar l’aprenent. (E3) PC11. Mobilitat (E3) Gestió de PDI i PAS PROCESSOS DE SUPORT Gestió de RM i Serveis PS7. Gestió queixes, suggeriments i reclam. (E7) PS1. Captació i selecció (E2) PS6. Recollida i mesurament de resultats (3) Determinació perfil d’ingrés i de titulat real (E4) (E7) Satisfacció estudiants (E7) Satisfacció PDI i PAS (E7) PS4. Gestió de RM PS8. Disseny, manteniment i millora del SGIQ (E1) (E7) PS2. Aval., promoció, reconeixement i incentius (E2) PS5. Gestió de serveis Valoració del progrés dels estud. i resultats de la formació (E7) Satisfacció ocupadors (E7) Inserció laboral i satisfacció amb la formació rebuda (E7) PS9. Gestió documental (E7) PS3. Formació (E2) Entre parèntesis s’indica la connexió amb altres processos.

ESTRUCTURA DOCUMENTAL DEL SGIQ Política i objectius Manual de qualitat Manual de procediments Sistema d’indicadors Formats / Formularis Evidències i registres

WEB DEL SEQUA

EL SISTEMA DE GARANTIA INTERN DE QUALITAT (SGIQ) DE LA UIB EL QUÈ HEM DE FER (IMPLANTACIÓ)

1. CONSTITUIR L’ESTRUCTURA DE QUALITAT UIB CENTRES TITULACIÓ Consell de Govern Consell de Direcció Degà / Director Junta de centre Consell Social CQUIB Centre d’Estudis de Postgrau Responsable de qualitat CGQ Rector/a CAD Director de Màster o Doctorat Consell d’estudis Comissió d’Estudis de Postgrau CTAD Responsables de processos CED CADE Comissió de Recon. i Transf. Crèdits Responsables de processos

2. DEFINIR LA POLÍTICA I ELS OBJECTIUS DE QUALITAT I LES LÍNIES ESTRATÈGIQUES Una vegada constituïts els òrgans de qualitat del títol, cal manifestar en una declaració pública el seu compromís amb la qualitat. El títol i/o centre, ha de definir la seva política, objectius i les línies estratègiques

3. IMPLANTAR EL SISTEMA DE GESTIÓ PER PROCESSOS Una vegada constituïda l’estructura i definida la política i els objectius de qualitat i l’estratègia, ha arribat el moment de planificar, executar i coordinar les activitats necessàries per tal d’implantar el sistema.

3. IMPLANTAR EL SISTEMA DE GESTIÓ PER PROCESSOS Nomenament de responsables de processos El responsable de procés ha de revisar la versió inicial del procés (que figura a la pàgina web del SEQUA). La descripció de cadascun dels processos indica la forma en que s’ha d’executar i va associat a uns indicadors que el mesuraran, uns formats i formularis que l’acompanyen i també indica els arxius o evidències que s’hauran de custodiar com a prova de que l’activitat s’ha dut a terme.

3. IMPLANTAR EL SISTEMA DE GESTIÓ PER PROCESSOS Un cop revisat el seu procés, el responsable deixarà constància de la nova versió i la publicitarà. Els processos es revisaran de forma periòdica i sistemàtica

4. ELABORAR EL MANUAL DE QUALITAT DEL TÍTOL I/O CENTRE El manual de qualitat és el document bàsic del sistema de gestió en el qual es recullen els elements bàsics: política i objectius de qualitat estructura organitzativa sistema de gestió per processos (mapa de processos). Cada títol ha de disposar d’un manual de qualitat, que pot compartir amb la resta dels títols del centre.

5. INFORMAR PÚBLICAMENT DEL SGIQ L’ENQA, en el document “Criterios y directrices para la garantía de calidad en el Espacio Europeo de Educación Superior” indica que les institucions i els seus títols han de tenir i fer pública: la declaració de la política de qualitat, l’estratègia respecte la qualitat, l’estructura del SGIQ, la participació dels estudiants, la manera com la política de qualitat s’implanta, es controla i es revisa, etc.

REVISIÓ I MILLORA DEL SGIQ RECOLLIDA D’INFORMACIÓ, ANÀLISI I MILLORA DELS TÍTOLS

REVISIÓ I MILLORA El SGIQ cobreix les exigències a les quals ha de respondre un sistema de garantia intern de qualitat en el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior: Tenir, i demostrar que s’utilitza, un sistema de recollida d’informació. Analitzar la informació recollida i utilitzar-la contínuament per a millorar la universitat i les titulacions. Tenir en compte les expectatives i necessitats dels grups d’interès, especialment dels estudiants, i que aquests participin activament en el sistema. Informar públicament i retre comptes.

REVISIÓ I MILLORA En conseqüència, SGIQ de la UIB es basa en l’aplicació cíclica de quatre fases consecutives: 1. Recollida i mesurament de resultats 2. Anàlisi i millora de resultats 3. Garantia de qualitat i revisió del títol 4. Informació pública i rendició de comptes

REVISIÓ I MILLORA 1. Recollida i mesurament de resultats La UIB i la titulació han de recollir i mesurar de forma periòdica i sistemàtica tota la informació relativa a la seva activitat. Desenvolupament dels processos mitjançant el sistema d’indicadors Opinió / satisfacció dels grups d’interès Tasca docent del professorat Queixes, suggeriments i reclamacions Inserció laboral i satisfacció dels graduats Indicadors obligatoris RD 1393/2007 Grau de consecució dels objectius del títol i valoració del progrés i els resultats d’aprenentatge de l’alumnat Resultats de les pràctiques externes i de les activitats de mobilitat Etc.

WEB DEL SEQUA

WEB DEL SEQUA

WEB DEL SEQUA

REVISIÓ I MILLORA 2. Anàlisi i millora de resultats Aquesta informació ha de ser recopilada pel responsable de qualitat del títol i analitzada per la CGQ. Com a resultat d’aquesta anàlisi, ha de proposar accions de millora, correctives o preventives, per tal de solucionar els punts febles, prevenir la seva potencial aparició i millorar el sistema. Com a conseqüència de la priorització d’aquestes accions s’elaboraran plans de millora que hauran de ser aprovats per la junta de centre. Els plans de millora s’han d’executar segons el previst i el degà/na farà un seguiment continu de l’efectiva implantació de les accions planificades.

REVISIÓ I MILLORA 3. Garantia de qualitat i revisió del títol Una vegada l’any la CGQ ha de revisar el sistema i els resultats, i elaborar la memòria anual de seguiment del títol. La quantitat i qualitat dels punts febles detectats pot conduir a proposar una modificació, substancial o no, del pla d’estudis verificat.

REVISIÓ I MILLORA 4. Informació pública i rendició de comptes La Universitat i les titulacions han de: Publicar informació actualitzada a la web i revisar-la periòdicament Retre comptes, és a dir, presentar els resultats de la gestió feta a tots els grups d’interès

AVALUACIÓ I SEGUIMENT INTERN I EXTERN DELS TÍTOLS

AVALUACIÓ I SEGUIMENT SISTEMA DE GARANTIA INTERNA DE QUALITAT DE LA UNIVERSITAT PLANIFICACIÓ I DISSENY DESENVOLUPAMENT DE LA TITULACIÓ RESULTATS Agència d’Avaluació Agència d’Avaluació VERIFICACIÓ EX ANTE AVALUACIÓ I SEGUIMENT ACREDITACIÓ EX POST SISTEMA DE GARANTIA EXTERNA DE QUALITAT

AVALUACIÓ I SEGUIMENT 1. Sistema d’avaluació i seguiment extern RD 1393/2007 “…La ANECA y los órganos de evaluación que la Ley de las Comunidades Autónomas determinen, harán un seguimiento de los títulos registrados, basándose en la información pública disponible, hasta el momento que deban someterse a la evaluación para renovar su acreditación. En caso de detectarse alguna deficiencia, ésta será comunicada a la Universidad, a la Comunidad Autónoma y al Consejo de Universidades para que pueda ser subsanada.”

AVALUACIÓ I SEGUIMENT 2. Sistema d’avaluació i seguiment intern RD 1393/2007: “…Las universidades están obligadas a garantizar el adecuado desarrollo efectivo de las enseñanzas que hubieran iniciado su estudiantes hasta su finalización…” La UIB durà a terme una avaluació i un seguiment del desenvolupament dels títol oficials i del SGIQ. En aquest procés hi participaran diferents agents, els més notables són els diferent òrgans de qualitat de les titulacions i de la universitat, els responsables dels processos i el SEQUA.

AVALUACIÓ I SEGUIMENT 2. Sistema d’avaluació i seguiment intern Els principals elements que aporten informació per realitzar el correcte seguiment del títol són: Les taxes i indicadors Els resultats de les enquestes de satisfacció als grups d’interès Els resultats d’aprenentatge Els registres i evidències Etc.

AVALUACIÓ I SEGUIMENT 2. Sistema d’avaluació i seguiment intern A partir dels elements citats, de la informació publicada a la página web, i del desenvolupament del SGIQ, es generarà diversa informació: Informes de les auditories internes d’avaluació i seguiment (SEQUA) Memòria anual d’avaluació i seguiment del títol (CGQ) Informe anual de seguiment dels títols de la UIB (CQUIB)

Gràcies per la vostra atenció!