PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
Presentació de la IoT Catalan Alliance
Selecció de Treballs de Recerca
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
L A USEE DE L’IES SABADELL
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Podeu posar una foto del vostre centre
J de O V A E Q D U R I M N.
Nom: … Curs: 6è-B Professora: Marta Llobet Assignatura: Matemàtiques
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
LA MENTIDA DESCOBERTA.
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
PETITS REPORTERS Títol.
EUROMANIA A L’ESTEVE Generalitat de Catalunya
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
MERLA VERTEBRAT AU OMNíVOR.
EQUIP ACOLLIDA.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
“A tots els que heu convertit els nostres somnis en realitats”
CIÈNCIES NATURALS CURS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Poemes de Nadal Infantil Nadal 2017.
Grups interactius a L’Esquitx
Carta d’un infant als seus pares.
Carta d'amic Bety.
Seminari d’Educació Especial
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
AQUESTS SÓN ELS RODOLINS DEL BOSC QUE HAN FET ELS NENS I NENES DE 2nB
Aquest Salm és com l’esclat d’una indignació llargament reprimida (vv El diàleg del salmista amb el Senyor té un to d’amarga protesta, motivada per.
Bon inici de curs.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
TECNOLOGIA.
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
Somnis d‘infant.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Bon inici de curs.
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
Qui és Jesús per a mi?.
La Fugida.
Power Point de la meva vida!!!
Comunicació efectiva amb infants
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“No tinguis por Maria, que jo sóc amb tu”.
AULA D’ACOLLIDA DE L’IES ELS PLANELLS D’ARTESA DE SEGRE
Aula Oberta IES Arnau Cadell
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
ELEMENTAL, ÉS CLAR! FITXES DE SUPORT
Transcripción de la presentación:

PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA NOM: AULA D’ACOLLIDA CURS: PROFESSORA:

ÍNDEX

1. INTRODUCCIÓ Em dic Tinc anys. Sóc de . Actualment visc a Vaig a i a l’aula d’acollida alguns dies. Sóc un noi bastant tranquil, amable, educat i responsable. M’agrada molt jugar a futbol i als video-jocs

AUTORETRAT LA MEVA INTEL·LIGÈNCIA La meva intel·ligència més destacada és la naturalista, perquè m’agrada molt els animals i les plantes. M’agrada estar en contacte amb la natura i sempre que puc miro per la finestra a les hores de classe.

MAPA MENTAL

ARBRE GENEALÒGIC

PRESENTACIÓ OBJECTIUS Aprendre la llengua catalana a través de totes intel·ligències i reforçant totes les meves capacitats. Conèixer els meus nous companys/es del curs de l’aula ordinària, aula d’acollida i l’entorn social i educatiu per formar part d’aquesta comunitat. Aprendre a treballar en grup cooperatiu. Acceptar les diferències entre els companys/es i aprendre d’elles. Reflexionar sobre el meu procès d’ensenyament i aprenentatge. ORAL ESCRITA Millorar: la comprensió: ORAL ESCRITA Millorar: l’expressió:

ARBRE GENEALÒGIC

A DESTACAR

1er TRIMESTRE

ACTIVITAT 1r TRIMESTRE CONTE INVENTAT: EL DIBUIXANT REDA DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT QUÈ ÉS EL QUE MÉS T’AGRADAT? PER QUÈ? QUÈ ÉS EL QUE T’HA COSTAT MÉS?

2on TRIMESTRE

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT QUÈ ÉS EL QUE T’HA COSTAT MÉS? ACTIVITAT 2n TRIMESTRE EL MEU ESPORT PREFERIT DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT QUÈ ÉS EL QUE MÉS T’AGRADAT? PER QUÈ? QUÈ ÉS EL QUE T’HA COSTAT MÉS?

3r TRIMESTRE

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT QUÈ ÉS EL QUE T’HA COSTAT MÉS? ACTIVITAT 3r TRIMESTRE SANT JORDI QUÈ ÉS EL QUE MÉS T’AGRADAT? PER QUÈ? DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT QUÈ ÉS EL QUE T’HA COSTAT MÉS?

CONCLUSIÓ

AUTORETRAT FINAL

VALORACIÓ FINAL DE CURS La meva autoavaluació final de l’aula d’acollida és un ....... Perquè penso que .....

ANNEX

I aquest és el meu portafoli de l’aula d’acollida de ............................. Curs: 2008-2009