El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE FORMACIÓ EN CIÈNCIES A L’ESO
Advertisements

Campus Virtual.
Campus Virtual.
Introducció a la Geografia del Turisme
Elaboració d’un mapa temàtic
Informació i sensibilització
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
GESTIÓ DE MATRÍCULA=> Manteniments =>Manteniments Matrícula => Manteniment Dades Centre Pla Manteniment en relació a l’obligatorietat de presentació de.
Mòdul d’Admissió i vacants
CUIDATGE.
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Library and Information Science Abstract
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
Les Restriccions d’accés
    Gestió d’expedients => Gestions individuals d’expedients => Introducció de pràctiques extracurriculars.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Títol: El Calendari d’Atenea versus “Google calendar”. Sinergia
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Com introduir les Guies Docents
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
Seminari d’Educació Especial
Pràctica amb RQDA.
Informació i sensibilització
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Presentació BATXILLERAT
Presentació BATXILLERAT
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Campus Virtual UB Moodle 3.2 NAVEGACIÓ.
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
REAXYS.
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Continuació: el temps II
NOTES  EXPEDIENTS=> Reconeixement i transferència =>Anul·lació de reconeixement i transferència Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 3 de maig de 2017.
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
CRAI: Unitat de Docència
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
procés de Selecció Mèdica
Llengua catalana i literatura
Manteniment de formes de pagament
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Estils i Plantilles Ms Word.
Presentació assignatura
Estàs pensant en marxar d’intercanvi?
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Manteniment calendari d'exàmens
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS

Característiques generals Caràcter institucional Estructura jeràrquica Interacció amb altres eines acadèmiques Gr@d Guies docents Campus virtual …

Aquest símbol indica un hipervincle dins la presentació. Per continuar avançant en la presentació, premeu qualsevol tecla.

Informació de tipus docent Descripció - Dades de l’assignatura Objectius de l’assignatura Metodologia Avaluació Blocs temàtics Recomanacions Generals assignatures Fonts d’informació bàsica Distribució dels crèdits en hores: Planificació dels blocs

Elements bàsics del PLA DOCENT UB – ECTS: Dades de l’assignatura Nom assignatura Idioma del camp* Descriptors * La determinació d’idioma permet crear un filtre per a seleccionar els camps en funció de la llengua en que estiguin escrits.

Objectius de l’assignatura Els objectius apareixen ordenats

Introduir un nou objectiu Es pot seleccionar el número d’ordre que tindrà l’objectiu Es pot seleccionar el tipus d’objectiu

El temari Els bloc temàtics ademeten fins a tres subnivells

Llistat global d’activitats del curs

Introduir una activitat Es possible associar una activitat a un bloc o a tot el curs

Distribució d’hores Nombre de crèdits que s’obté a partir del sumatori d’hores de les diferents activitats, tenint en compte el factor de conversió Aquí es pot fer un ajustament del nombre d’hores. Cal activar el botó “ajustat”.

Metodologia i avaluació generals

Recomanacions generals Assignatures recomanades

Selecció d’assignatures recomanades

Fonts d’informació

Fitxa d’una font d’informació Les fonts d’inforació poden associarse als blocs de l’assignatura

Les fonts d’informació poden estar associades a blocs

Associació d’una font d’informació

Associació d’una font d’informació a un bloc

Associem una font d’informació a un bloc

Exportació d’un pla docent per a treball del professor L’aplicatiu permet unes modalitats standard d’exportació segons sigui el destinatari. Exportació d’un pla docent per a treball del professor

Director de departament Diagrama del procés Cap d’estudis Director de departament Coordinador assignatura Introducció d’informació Assignació assignatures Consell de departament Validació de la informació