CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROYECTO “Llengües, cos i cura, d'un mateix i dels altres”
Advertisements

Els arbres de l’escola. La classe (alumnes i mestres) Casa meva
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
Treball realitzat a l’aula d’acollida de l’IES OLORDA CURS
MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA
CEIP PRÀCTIQUES II CURS 2008/2009
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
1 u n i t a t L’educador infantil.
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
Una experiència a sisè de Primària
LA TARDOR Cicle Inicial.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
L’ESCOLA PUIG-AGUT (Manlleu) Expressió oral: Escoltar les llegendes
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Projecte Pandora i Fem Tec! Grup de joves de Vilafranca del Penedès
Experimentam amb la ciència
SORTIDA AL PARC DEL LABERINT
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
Per què es veu la lluna de dia?
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Descobrint un tresor amagat
EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
Grups interactius a L’Esquitx
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
L’UNIVERS TROBADA INTERCENTRES MUS-E ZONA NORD 2009 DIVENDRES
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
CEIP MESTRAL VILA-SECA P- 4 ANA MARÍA GUERRERO SERENA
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Interacció escola - entorn.
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
ELS PRIMERS DIES A P3.
P-5 Curs
Sant Feliu de Llobregat
Assessorament de la Formació en Competències
EL QUADRAT LES MARIETES.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Transcripción de la presentación:

CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07 DESCOBRINT L’ENTORN CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07

L’ESCOLA CEIP PERE VILA http://www.xtec.es/ceipperevila

LA CLASSE 23 ALUMNES DE 3 I 4 ANYS 7 PAÏSOS DE PROCEDÈNCIA 8 LLENGÜES MATERNES

COM APRENEM ENTORNO Maestro Alumnos Saberes

DESCOBRIM L’ENTORN 1. EL CEL CAIGUT 3. VISITA A UN PARC 2. ESCULTURES DEL BARRI

1.“EL CEL CAIGUT” DEL PARC OBSERVACIÓ DIRECTA OBSERVACIÓ DIRECTA OBSERVACIÓ INDIRECTA TREBALL A L’ AULA

TREBALL A L’AULA OBSERVAR LES FOTOGRAFIES AMB L’ ORDENADOR O PROJECTOR. COPIAR LA TÈCNICA DEL TRENCADÍS EN PAPER I REALITZAR UN MURAL.

HEM FET UN JCLIC SOBRE LES ESCULTURES 2.ESCULTURES DEL BARRI HEM FET UN JCLIC SOBRE LES ESCULTURES

3. VISITA A UN PARC. RECORDEM LES FULLES DEL PARC EUCALIPTUS * MIREM LES FOTOGRAFIES * ESCOLTEM ELS SEUS NOMS * LES RELACIONEM AMB LA PARAULA ESCRITA I EL SEU SO

AVALUACIÓ Utilitzar la pissarra digital a l’aula ens serveix per a : Evocar fets i aprenentatges realitzats anteriorment i aplicar-los en situacions noves. Dialogar i construir coneixements a partir del relat de les imatges. És un diàleg entre la mestra, els nens i l’entorn que hem treballat. Algunes opinions dels nens: M’agrada veure les fotos de l’excursió. (Max) Així recordem les coses que no ens recordavem (Violeta) Veiem les coses que hem fet (Odín)

REALITZAT PER: Nens de P-4 del CEIP PERE VILA (Barcelona) Ester Casas Gómez