CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07 DESCOBRINT L’ENTORN CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
L’ESCOLA CEIP PERE VILA http://www.xtec.es/ceipperevila
LA CLASSE 23 ALUMNES DE 3 I 4 ANYS 7 PAÏSOS DE PROCEDÈNCIA 8 LLENGÜES MATERNES
COM APRENEM ENTORNO Maestro Alumnos Saberes
DESCOBRIM L’ENTORN 1. EL CEL CAIGUT 3. VISITA A UN PARC 2. ESCULTURES DEL BARRI
1.“EL CEL CAIGUT” DEL PARC OBSERVACIÓ DIRECTA OBSERVACIÓ DIRECTA OBSERVACIÓ INDIRECTA TREBALL A L’ AULA
TREBALL A L’AULA OBSERVAR LES FOTOGRAFIES AMB L’ ORDENADOR O PROJECTOR. COPIAR LA TÈCNICA DEL TRENCADÍS EN PAPER I REALITZAR UN MURAL.
HEM FET UN JCLIC SOBRE LES ESCULTURES 2.ESCULTURES DEL BARRI HEM FET UN JCLIC SOBRE LES ESCULTURES
3. VISITA A UN PARC. RECORDEM LES FULLES DEL PARC EUCALIPTUS * MIREM LES FOTOGRAFIES * ESCOLTEM ELS SEUS NOMS * LES RELACIONEM AMB LA PARAULA ESCRITA I EL SEU SO
AVALUACIÓ Utilitzar la pissarra digital a l’aula ens serveix per a : Evocar fets i aprenentatges realitzats anteriorment i aplicar-los en situacions noves. Dialogar i construir coneixements a partir del relat de les imatges. És un diàleg entre la mestra, els nens i l’entorn que hem treballat. Algunes opinions dels nens: M’agrada veure les fotos de l’excursió. (Max) Així recordem les coses que no ens recordavem (Violeta) Veiem les coses que hem fet (Odín)
REALITZAT PER: Nens de P-4 del CEIP PERE VILA (Barcelona) Ester Casas Gómez