GESTIÓ PER PROCESSOS.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Jornadas Vedruna para los equipos de dirección y gestión Vic (Barcelona) 10 a 13 de julio de 2012.
Advertisements

ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Les Emergències Mèdiques Vitals a l’Atenció Primària.
ARCA (Arxiu de Revistes Catalanes Antigues)
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
LGAI TECHNOLOGICAL CENTER S.A.
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
i el que no es pot avaluar
L’aula de Tecnologia. Eines i operacions
El pla director per a equipaments escènics i musicals Xavier Cubeles
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
INDICADORS INDICADORS.
de qualitat a l’administració local
El Pla d’autropotecció
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
UNITAT 4: EVIDENCIA,RISC I IMPORTANCIA RELATIVA
Federació Catalana d’ONGD
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Presentació de Kickoff
Experimentam amb la ciència
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Margin Management Concept
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
La gestió per processos
DINÀMICA GENERAL DE LA POBLACIÓ
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
El futur dels RRHH al sector públic
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
El màrqueting i els seus elements
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
L’empresa com a sistema organitzat
Treball i aprenentatge en xarxa
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
CLASSIFICACIÓ D'EMERGÈNCIES:
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Global Cook Service.
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Formació per als equips directius d’educació secundària
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
Les Franqueses, setembre 2007
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Pla de Formació de Centre
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
Coneixement del medi natural
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
LA GESTIÓ AMBIENTAL Maria Mañanet i Enric Espinosa
El departament de Recursos Humans
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
CICLES FORMATIUS.
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

GESTIÓ PER PROCESSOS

Qualsevol organització està formada per un conjunt de processos i d’activitats. La GxP és la manera de gestionar tota l’organització basant-se en els processos, en les activitats, entenent per procés una seqüència d’activitats orientades a generar un valor afegit sobre una entrada per aconseguir un resultat i una sortida que satisfà els requeriments del client (intern o extern).

Entrades Procés Sortides

CONCEPTES CLAU Procés: Conjunt de recursos i activitats interrelacionades que transformen elements d’entrada en elements de sortida. Els recursos poden incloure personal, finances, instal·lacions, equips, tècniques i mètodes. Procés clau: Són aquells processos que incideixen significativament en els objectius estratègics i que son crítics per l’èxit de l’organització. Subprocessos: son parts ben definides en un procés. La seva identificació pot ser útil per aïllar els problemes que es puguin presentar i possibilitar diferents tractaments dins d’un mateix procés Sistema: Estructura organitzativa, procediments, processos i recursos necessaris per implantar una gestió determinada com per exemple la gestió de la qualitat, RSC o medi ambient. Solen basar-se en una norma de reconeixement internacional que té com a finalitat servir d’eina de gestió en la gestió dels processos

CONCEPTES CLAU (QUI FA QUÈ, QUAN I COM?) Procediment: forma específica de dur a terme una activitat. Sovint els procediments s’expressen en documents on s’especifica l’objecte i abast d’una activitat, que s’ha de fer i qui ho ha de fer, quan, on i com s’ha de fer, quins materials, equips i documents s’han d’emprar i com s’han de controlar i registrar. (QUI FA QUÈ, QUAN I COM?) Activitat: es la suma de tasques, normalment s’agrupen en un procediment per facilitar la seva gestió. La seqüència ordenada d’activitats, dona com a resultat un subprocés o un procés. Normalment es desenvolupa en un departament o funció . Projecte: és un seguit d’activitats adreçades a assolir un objectiu, amb un principi i un final clarament definits. La diferencia fonamental amb un procés i un procediment és la no repetitivitat dels projectes Indicador: és una dada o conjunt de dades que ajuden a mesurar objectivament l’evolució d’un procés o una activitat

TIPOS DE PROCESOS Processos estratègics: aquells processos vinculats a l’àmbit de les responsabilitats de la direcció i, principalment, a llarg termini. Es refereixen fonamentalment als processos de planificació i d’altres lligats a factors clau o estratègics. Processos operatius: aquells processos lligats directament a la realització del servei / producte. Son los processos de "línia". Processos de suport: aquells processos que donen recolzament als processos operatius. Es solen referir a processos relacionats amb recursos, mitjans i mesures.

MAPA DE PROCESOS

Albert Gelpí 639 130 793 albert@gelpi.net