Autor: Samuel Lozano Alcodori

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències ètiques en la formación universitària
Advertisements

Josep Montané Capdevila
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Les competències i la coeducació
Programa de Transició Escola Treball
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Reflexions al fil de l’Euneos
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
TEXT I CONTEXT DE LES CONDUCTES PROBLEMÀTIQUES
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
de qualitat a l’administració local
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Evolució dels perfils professionals a logística
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
SALVEM FANDEMA!!!!!! 26/12/2011.
Les competències i la coeducació
La gestió per valors Girona, 18 de febrer 2016.
La gestió per processos
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
Presentació de la Guia per a la identificació i
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
El futur dels RRHH al sector públic
Quines necessitats i oportunitats es deriven de la nostra realitat social i laboral? DONES CUIDADORES Solsona,
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
El màrqueting i els seus elements
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
Treball i aprenentatge en xarxa
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
IV JORNADES DOCTORIALS
Global Cook Service.
Projecte d’Itineraris Formatius
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Les Franqueses, setembre 2007
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Pla de Formació de Centre
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
Avaluació de la funció directiva: experiència del mètode portafolis
Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Presentació assignatura
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Autor: Samuel Lozano Alcodori LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS La gestió del talent des de les persones 20/09/2017 Autor: Samuel Lozano Alcodori

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSITAT DE CANVI Atenem persones, en un context canviant, amb noves demandes i expectatives de com atendre les necessitats dels clients i de les persones usuàries.

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSITAT DE CANVI

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSITAT DE CANVI I en el nostre sector amb la consolidació d’un nou model i paradigma assistencial: l’Atenció Centrada en la Persona.

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS IMPLICA CANVI GESTIÓ PERSONAL La intel·ligència empresarial entesa com a capacitat d’adaptació. Paper proactiu de l’organització i de les persones que la conformen en els canvis que l’afecten. Implicació de tots els professionals de l’organització per aconseguir els objectius.

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS ESTEM PREPARATS PEL CANVI ? PER QUÈ ELS MILLORS SÓN ELS MILLORS ? QUÈ FAN PER A ATENDRE MILLOR ? PER QUÈ ADAPTEN MILLOR L’ACP ?

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS SUPERAR ANTICS CONCEPTES EN LA GESTIÓ DE PERSONES

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS EL TREBALLADOR ÉS PART FONAMENTAL DE L’ORGANITZACIÓ. APORTA EL VALOR AFEGIT AL QUÈ FEM. IMPLICACIÓ + COMPROMÍS + EMPODERADAMENT= ÈXIT

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NOUS LIDERATGES Dirigir persones Liderar persones

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS TALENT Talent com la capacitat de desenvolupar correctament una tasca i assumir objectius i oferir valor afegit a què es fa. Treballar bé, treballar millor, treballar millor amb sentit. Són aquelles que saben reinventar-se, aprendre i desaprendre allò que saben, i que són capaces d’incorporar noves formes de fer i aplicar-les en el seu dia a dia.

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS MOTIVACIÓ Voler fer Valors i creences Objectius i expectatives

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS QUÈ SÓN LES COMPETÈNCIES Són el conjunt d‘HABILITATS, APTITUDS I ACTITUDS que són inherents en la persona i que es tradueixen en conductes i actuacions pràctiques i observables en realitzar una determinada funció o en l’exercici habitual del lloc de treball més enllà de la tasca concreta realitzada. CONEIXEMENT Saber CAPACITAT Poder ACTITUD Voler

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS ÀMBIT APLICACIÓ Tot el circuit de gestió de Recursos Humans Selecció Desenvolupament de la feina Formació Promoció i plans de carrera ...

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS CARACTERÍSTIQUES DE LES COMPETÈNCIES Mesurables i observables. Apreses a partir de l’experiència. La seva idoneïtat depèn del context. Integren l’ètica i els valors de la persona. Tenen una dimensió motivacional. De: Pereda y Berrocal (1999)

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS TIPOLOGIA DE COMPETÈNCIES Bàsiques Específiques Transversals

GESTIÓ DE RRHH PER COMPETÈNCIES LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS LA GESTIÓ per COMPETÈNCIES i ACP ATENCIÓ CENTRADA EN LA PERSONA EQUIP PROFESSIONAL VINCULAR GESTIÓ DE RRHH PER COMPETÈNCIES I LA GESTIÓ DEL TALENT és l’eina que desenvolupem per alinear els valors i la cultura de l’entitat amb l’execució dels serveis per l’equip professional

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS PERSPECTIVA DE COMPETÈNCIES La Gestió per competències orientada al model assistencial centrat en la persona. La implicació i la gestió compartida suposa augment de l’eficiència i eficàcia. Un canvi de perspectiva.

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS RESULTATS DE LA GESTIÓ PER COMPETÈNCIES Impacte positiu en l’àmbit d’organització Impacte positiu en l’àmbit d’atenció Impacte positiu en l’àmbit de personal

LES COMPETÈNCIES PROFESSIONALS Digues-me i oblidaré Explica’m i recordaré Implica’m i aprendré Benjamin Franklin MOLTES GRÀCIES lozanoas@fundacioaymaripuig.org